
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
لطفا بگین به چه دلیل حساب من مسدود شده
سلام
نزدیک یک هفته حساب کاربری من مسدود شده وبه دفتر شهر خودم رفتم ودرازمون شرکت کردم ولی هنوز حساب کاربری من مسدود لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
ح
سلام هزار بار ممنون از پیگیریتون همسرم باید یاد بگیره یه کم طاقت داشته باشه شرمندتونم مزاحمت ایجاد کردم
حساب من خودش یهو غیر فعال شد میگه عدم امتیاز کافی لطفا حساب کاربری رو فعال کنید
سلام لطفا حساب بنده را باز بفرمایید با تشکر
خوب بود متشکرم
سلام ،ماشین از تهران گرفتم پلاک تهران روشه، میخواستم بدونم با پلاک تهران میشه در اصفهان فعالیت کرد؟؟؟؟
من درخاست فعالیت مجدد در اسنپ را دارم
سلام حساب من مسدود شده تو رو بخدا اگر میخواهد ۱۰روز مسدود باشد بگین تا فکری بکنم نان شب تهیه کردن برایم ممکن نیست چه برسد به گوشت ومیوه
سلام بنده هم همین مشکل رو دارم و کد یکتایی بیمه رو خواستن که بارگزاری کردم ولی هنوز اسنپ بنده فعال نشده۸
حساب کاربری من مسدود شده
سلام .حساب کاربری بنده ده روزه که مسدود شده توآزمونهام دوازده باری شرکت کردم وجواب هارو هم درست دادم متاسفانه هنوز حساب کاربریم مسدوده لطفا پیگیری کنید