آموزش رانندگان

هرآنچه باید درباره «پشتیبانی در اسنپ» بدانید!

کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا می‌کنند. بنابراین بستر‌های متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.

در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی می‌پردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. به‌طور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام می‌شود:

  • پشتیبانی داخل اپلیکیشن
  • خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)

برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.


پشتیبانی داخل اپلیکیشن

با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسش‌ها تکراری است. یعنی پرسش‌های کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خط‌های شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر می‌ماند. در حالی که روش‌های جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ‌ سوالات کاربران راننده وجود دارد.

همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسش‌های متداول، جواب خود را نیافتید می‌توانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریع‌ترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.

برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دسته‌بندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری

مجموعه‌ی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمت‌رسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.

باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز می‌توانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.

ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.

برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:

  • تغییر مشخصات
  • پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرم‌افزاری

برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.


برای استفاده از این قابلیت، نصب به‌روزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید

دانلود اپلیکیشن اسنپ رانندگان

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۷۷ دیدگاه)

  1. سلام حساب کاربری من ده روزه مسدود شده دوازده باری هم آزمون دادم .جواب آزمونها هم درست بوده ،متاسفانه هنوز حساب کاربریم مسدوده لطفا پیگیری کنید

  2. سلام حساب کاربری من موقت قطع کردن سه ماهه هنوز وصل نشده ممنون میشم پیگیریکنید

    1. سلام حساب کاربرى من چند ماه است که قطع شده است و در این مدت تمامى پیام هاى شرکت برایم ارسال میشه و امروز نیز پیامى مبنى بر کسر مبلغ ۳۵ هزار تومان از حساب براى تسهیلات دوگانه سوز کردن خودرو برایم آمده است ممنون میشم که پیگیری و اطلاع بدید چطورى میتونم فعال بشم ،اینکه بدون هیچگونه پیام و اطلاع از طرف شرکت حساب کاربرى یکمرطبه بسته میشه اگر خطایى صورت گرفته بلاخره راهى براى فعال شدن باشد تعهدى چیزى …

  3. سلام وقت بخیر ۳ روزه حسابم بخاطر امتیاز موقت مسدود شده تاحالا ۲ بار آزمون دادم هربار زنگ میزنم میگن حدنصاب کسب نکردی این وضعیت کی میخواد درست بشه ؟

  4. خدا وکیلی این درست نیس که یک ماه هست کسی به من کمک نمیکند با لینکی
    که اسنپ برای مشکل کاربران گذاشته به قسمتی که کار بر میخاد اشکال کارشو بدونه به کارشناس یا مشاور وصل نمیشه
    انگار اونجا الکیه تورو خدا یکی جواب منو بده چرا مسدود شدم اگه اگه مدارک کم هست کجا تحویل بدم کسی پاسخ گو نیست ولی تپسی گروهی در واتساپ درست
    کرده که به همه سوال وجوابا پاسخ میده حد عقل ادم دلش خوشه خواهش میکنم هر کس این مطلب را میخاند و کاری دستش هست کمکم کنه ممنون از همه اسنپیها

  5. متاسفانه اونقدر این اسنپ بی صاحبه ویه عده بی مسعولیت نشستن اونجا یکماهه من میخوام مسدود شده کاربریم اول تاکسی بود کارنامه نداشتم مسدود شد الان ماشینمو عوض کردم شخصی کردم دوبار دفتر بلوار موذن رفتم چندین بار پشتیبانی تماس گرفتم فقط با کسشر گفتن گمراه کردن منو واقعا اونایی که کارشکنن خدا به زمین گرمشون بزنه بحق علی
    یه عده بی حوصله گذاشتین نون مفت میدین فقط مثل یابو لم دادن بلدن

  6. سلام،من کمترازیکماه هست ک وارداسنپ شدم وحساب کاربریم مسدودشده کد۳۱،در آزمون شرکت کردم ولی همچنان حسابم مسدوده،بنظرم بایدتواین زمینه تجدیدنظر بشه چراکه من تازه داشتم قلق کارو یاد می گرفتم اماالان حدود ۱۰روزه حسابم مسدود هست وبااین اوضاع توروم ومخارج استهلاک ماشین وغیره آدم رودلسردمیکنه باپشتیبانی هم ک تماس میگرم میگه هر۷۲ ساعت جواب آزمون روارسال کن تاوقتی ک حسابت فعال بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00