
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
سلام مدت سه هفتس برا تغییر کاربری ثبت کردم منتها کاری انجام نشده به نظرم قبلنا اسنپ بهتر بوده و بیشتر اهمیت میداده
لینک خدمات غیرحضوری باز نمیشود، کارم ضروری بوده و نیاز به راهنمایی فوری دارم
۱
سلام خسته نباشید کاربری اینجانب قطع شده است بنده در هیچ جای دیگری کار نمیکنم فقط و فقط در اسنپ شاغل هستم و کمال رضایت را دارم و خواهش میکنم کاربری اینجانب را وصل بفرمائید من قسط بیمه و لاستیک دارم و مشکلات دیگر در ضمن چون سرویس خدماتی برای متقاضی انجام نمی دهم آنها لغوم نمیکنند خودم باید لغو کنم و تعداد لغوم بالا می رود با کمال تشکر سیدفرهادجاریانی
سلام من قصد ثبت نام دارم تمام مراحل را انجام دادهام اما در نهایت پیامی ک میاد اینه این شماره رزرو شده است منظور این پیام چیه
سلام خسته نباشید من توی مسابقه برنده شدم کسی جواب گو نیست از کجا پیگیری کنم ممنونم میشم کمکم کنید
چراکاربری قطع شده مگه قتل کرده
سلام خسته نباشید
میخواستم تغییر کاربری از موتور ب ماشین داشته باشم غیر حضوری، چ کدی رو بزنم؟
امروز سفری بمن خوردکه بعدا متوجه شدم شهرستان نیشابور است ماندم اگرازشهر خارج شم شایدجریمه شم یاشاید آن شهر قرمزکرونایی باشد آن وقت چی لطفا در این مورد توضیح دهید متشکرم
سلام الان یک ماه حساب کار بری من غیر فعال شده ۴بار آزمون دادم هنوز فعال نشده به پشتیبانی هم زنگ میزنم میگن فقط باید آزمون بدید.ممنون میشم راهنمایی کنید