
کاربران راننده اسنپ در مراحل مختلف فعالیت خود به پشتیبانی نیاز پیدا میکنند. بنابراین بسترهای متفاوتی برای پشتیبانی از کاربران راننده در نظر گرفته شده است. مجموعه اسنپ همواره در تلاش است با بهبود سرویس پشتیبانی، خدمات بهتری را به کاربران راننده ارائه دهد.
در این مقاله به بررسی بسترهای مختلفی میپردازیم که برای پشتیبانی کاربران راننده در نظر گرفته شده است. بهطور کلی پشتیبانی کاربران راننده از طریق بسترهای زیر انجام میشود:
- پشتیبانی داخل اپلیکیشن
- خدمات دفاتر غیرحضوری (سایت باشگاه رانندگان)
برای آشنایی بیشتر با هر سرویس و نحوه استفاده از آن با ما همراه باشید.
پشتیبانی داخل اپلیکیشن
با توجه به ماهیت سوالات کاربران راننده، معمولا بسیاری از این پرسشها تکراری است. یعنی پرسشهای کاربران راننده در شرایط مشابه، یکسان است. بنابراین در مواقع زیادی، کاربر راننده نیازی به تماس با مرکز پشتیبانی ندارند. چرا که گاهی اوقات با خطهای شلوغ روبرو شده و زمان زیادی در صف، منتظر میماند. در حالی که روشهای جایگزین زیادی برای رسیدن به پاسخ سوالات کاربران راننده وجود دارد.
همچنین در صورتی که پس از مطالعه پاسخ پرسشهای متداول، جواب خود را نیافتید میتوانید از قابلیت «ثبت درخواست» استفاده کنید. کارشناسان اسنپ در سریعترین زمان پاسخ درخواست شما را خواهند داد.


برای استفاده از قابلیت «ثبت درخواست» به دستهبندی موردنظر مراجعه کرده و سوال خود را انتخاب کنید. پس از مطالعه پاسخ سوال، گزینه «ثبت درخواست» را لمس کنید و پیام خود را بنویسید.


برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «پشتیبانی داخل اپلیکیشن» لینک زیر را لمس کنید.
همچنین میتوانید از طریق اپلیکیشن راننده، با پشتیبانی تلفنی تماس بگیرید.


خدمات دفاتر غیرحضوری
مجموعهی اسنپ با شیوع کرونا، در اسفند ۱۳۹۸، با هدف جلوگیری از شیوع ویروس و حفظ سلامت کارکنان، تمام دفاتر حضوری را تعطیل کرد و خدمترسانی را به شکل غیرحضوری ادامه داد.
باتوجه به شرایط کنونی شما کاربران راننده عزیز میتوانید از خدمات دفاتر غیرحضوری استفاده کنید. برای استفاده از این خدمات باید به سایت باشگاه رانندگان مراجعه کنید، سپس با انتخاب محل استان خود، فرآیند پیگیری را تکمیل کنید.
ساعت کاری دفاتر خدمات غیرحضوری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ تا ۱۷:۳۰ است و در تهران کارشناسان از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶:۳۰ حضور دارند.


برخی از خدمات ارائه شده در دفاتر غیرحضوری اسنپ عبارتند از:
- تغییر مشخصات
- پیگیری غیرفعالی یا مشکلات نرمافزاری
برای آشنایی بیشتر با نحوه استفاده از قابلیت «خدمات دفاتر غیرحضوری» لینک زیر را لمس کنید.
برای استفاده از این قابلیت، نصب بهروزترین نسخه اپلیکیشن الزامی است، برای دریافت آخرین نسخه، لینک زیر را لمس کنید
عالی
سلام وقت بخیر
من قبلا فعالیت داشتم .و مدت دو سال است فعالیت ندارم الان نتونستم فعال بشم حساب کاربری من غیر فعال شده چکار باید بکنم
من الان یه مشکلی دارم ثبت نام کردم تایید هم شدم ولی اپلیکیشن رو نصب کردم شمارمو وارد میکنم کد نمیاد که وردو کنم به پنل رانندگانم پشتیبانی هم زنگ میزنم بوق نمیخوره اصلا
اسنپ منو مسدود کردن یکی سرویس خواست بعد لغو کرد بعد چند زنگزد قط کرد منم اگهی گذاشته بودم دیوار فکر کردم از اونجاست فوش دادم اسنپمو قط کردن تاحالا کی به مسافر پیام داده بودم اینم بار دوم باشه بخدا اشتباه شده بود
سلام عکس پروفایل رو مخوام عوض کنم؟
مرسی از راهنمایی تان
با عرض سلام و خسته نباشید.من الان ۱۰ روزه ثبت نام کردم ولی هیچکس جوابگو نیست و فقط پیام میاد در حال بررسی.ببخشید چقدر باید بررسی بشه.
لطفا پیگیر بیمه رانندگان باشید…شما وضعیت رو میبینید اکثرا شغل اول و اخرشان اسنپ است
سلام بنده در تمام آزمون هایه آنلاین شرکت کردم خواهشمندم پیگیری کنید
سلام …حال شما …خسته نباشید….حساب کاربری من غیر فعال شده است….از شما خواهش میکنم حساب کاربری من را فعال کنید …..با سپاس از شما
شماچطورپیام دادی