پشتیبانی آنلاین
لغو سفر

چگونگی «لغو سفر» بدون تماس با پشتیبانی!

کاربران راننده برتر در اسنپ همواره قبول سفرهای بیشتری داشته و در مقابل کمترین میزان لغو سفر را دارند. اما در بعضی موارد کاربر راننده ناچار است سفر درخواست شده را لغو کند.

در این شرایط بسیاری از کاربران راننده از بیم مسدود شدن با پشتیبانی تماس می‌گیرند تا بدین ترتیب سفر درخواست شده از جانب پشتیبانی لغو شود. این امر علاوه‌بر زمان‌گیر بودن، باعث شلوغی خطوط تلفن می‌شود.

آیا لازم است که همواره لغو سفر از سمت پشتیبانی انجام شود؟ پاسخ این سوال خیر است.

در بسیاری از موارد کاربر راننده بدون نیاز به تماس با پشتیبانی می‌تواند سفر را لغو کند. برای آشنایی بیشتر با شرایط و نحوه لغو سفر با ما همراه باشید.

نحوه لغو سفر و عدم مسدودی

در بعضی موارد ممکن است کاربر راننده به اشتباه سفری را قبول کند، که مایل به انجام آن نیست. در این موارد کاربر می‌تواند بدون نیاز با تماس با پشتیبانی سفر را لغو کند. اگر تعداد لغو سفر روزانه شما از مقدار مجاز فراتر رود، پیامک اخطار دریافت خواهید کرد و پس از آن دیگر مجاز به لغو هیچ سفری نخواهید بود.

برای لغو سفر در وضعیتی که یکی از موارد ممنوعه رخ داده باشد یا هنوز به مقصد نرسیده‌اید و مسافر خود را سوار نکرده‌اید، باید علامت ضربدر گوشه سمت چپ بالای صفحه را بزنید.

لازم به ذکر است در صورتی که پس از دریافت پیامک اخطار بار دیگر اقدام به لغو سفر کنید، مسدود خواهید شد. اما به‌طورکلی تا پیش از دریافت پیامک اخطار در صورتی که دلیل قانع‌کننده‌ای برای انجام ندادن سفر دارید، از گزینه «لغو سفر» استفاده کنید.

موارد لغو سفر

مواردی که در آن کاربر راننده می‌تواند سفر را لغو کند به شرح زیر است:

  • بار نامتعارف
  • حمل حیوان خانگی بدون هماهنگی
  • مسافر زیر سن قانونی (۱۸ سال) بدون همراه
  • درخواست ارسال بسته بدون حضور مسافر

در چنین شرایطی کاربر راننده می‌تواند بدون تماس با پشتیبانی سفر را لغو کند و درخواست دیگری را بپذیرد.

سخن پایانی

در مواردی مانند ترافیک، سردرگمی در یافتن مبدا مسافر و … ممکن است تصمیم به استفاده از گزینه لغو سفر بگیرید. سعی کنید استفاده از گزینه «لغو سفر» آخرین انتخاب شما باشد. لازم به ذکر است، اگر پیامک اخطار را دریافت نکرده‌اید و دلیل قانع‌کننده‌ای برای لغو سفر دارید، نیازی به تماس با پشتیبانی نیست و می‌توانید خودتان سفر را لغو کنید.

برای همه شما عزیزان سلامتی و سفرهای پر درآمدی را آرزومندیم.


برای دریافت آخرین نسخه اپلیکیشن رانندگان لینک زیر را لمس کنید

guest
8 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه دیدگاه‌ها
مهدی
مهدی
21 مهر 1399 05:26

سلام ببخشید اگه من رسیدم به مبدأرو زدم وبعد مسافر لغو کرد اونوقت تکلیف من چیه؟؟

کیومرث
کیومرث
21 مهر 1399 01:54

ای کاش فکری به حال مسافری که تلفن همراهش خاموشه بکنید دراون مواغه بعد از پنج دقیقه چکار باید کرد

محمدرضا محیائی
محمدرضا محیائی
20 مهر 1399 13:07

ای کاش گزینه‌ای هم برای لغو سفر های که در داخل طرح کاهش آلودگی هستند و راننده به اشتباه آن سفر را قبول کرده و بلافاصله متوجه شده ، میگذاشتید تا برای طور مواقع امتیاز منفی نگیره و مسدود نشه. ممنونم

احمدی
احمدی
20 مهر 1399 12:23

سلام اعلام شده اگر مسافر ماسک نداشت میتوانیم لغو کنیم ، و علت رو درج کنیم
این نوع لغو هم تعداد مشخص داره یا نه؟

8
0
لطفا دیدگاه خود را ثبت کنیدx
()
x