کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتی‌که مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.

به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبت‌شده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.

 

برای اطلاعات بیشتر درباره درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.

پیگیری درخواست‌های مالی ثبت‌شده در اپلیکیشن راننده اسنپ

 

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۲۹ دیدگاه)

  1. سلام لطفا کرایه ها را افزایش دهید یا گزینه کرایه بیشتر رو فعال کنید . چون اصلا صرف نداره .واقعا با این حجم از اصطحلاک و چالش کرایه ها غیر منصفانه اس مخصوصا در تهران. متشکرم

  2. با سلام بنده در شهر گرگان فعالیت میکنم و از شما تقاضایی دارم.
    ب علت اینکه ترافیک در شهر گرگان خیلی خیلی خیلی بالا هست، چون خیابانهای گرگان خیلی کوچیک و قدیمی هستند و فرهنگ رانندگی هم پایین هست وخیلی از شهر های اطراف گرگان برای کار در اسنپ ب گرگان میان، اگر مقداری کرایه های اسنپ افزایش پیدا کنه برای راننده ها انگیزه خوبی میشه و همه مسافر های اسنپ هم ب راحتی ب مقصد خود میرسند.
    چون کرایه پایین است و راننده هم قبول نمیکنه مسافر کلی معطل میشه بعد از کلی تلاش ک مسافر نمیتونه اسنپ بگیره مجبور میشه ک بین ۱۰ تا ۲۰ دیقه توقف بزنه تا راننده سرویس رو قبول کنه تا بره ب کارش برسه، پس اگر ی کرایه معقول تری باشه ک برای راننده هم بسرفه، مسافر هم ب راحتی اسنپش رو میگیره و ب کارش میرسه این طوری هم مسافر راضی هس هم راننده و هر دو طرف راضی هستند. الان با این تورم بالا اگه چن درصدی ب کرایه ها اضافه بشه هیچ مشکلی پیش نمیاد. خودم چون کلا کارم اسنپ هست و زمان زیادی هم در روز کار میکنم این و دیدم و تجربه ایی ک دارم اینه که واقعا برای مردم مقداری کرایه بیشتر دادن اصلا مهم نیست.
    و در اخر واقعا از اسنپ تشکر میکنم ک این بیزینس رو راه انداخت، مرسی.
    محمد عربعلی از گرگان

  3. سلام من می خواهم شمارهی پاسخ گویی به آنهایی که تاکسی بین شهری را درهرساعتی می‌خواهم رابه من
    بدهید تماس بگیرم باتشکر

  4. جواب سربالا ندهید لطفا مشخص کنید در تاریخ ۲و۳تیرماه کدام سفرها مشکل داشتند که پاداش را پرداخت نکردید. ساعت وشماره سفر را ذکر کنید. پاداش بین شهری تاریخ ۲۰تیر را چرا پرداخت نکردید؟ از جواب تکراری هم پرهیز کنید. دلایل را ذکر کنید

  5. سلام وخسته نباشید خدمت تمام عزیزان محترم وعلی الخصوص مدیریت گرامی با توجه به بالا بودن قیمت لوازم یدکی وحتی فیک بودن بعضی از آنها خدایش کرایه در شهرهای کوچک بسیار پایین می باشد اگر رسیدگی بفرمایید بسیار متشکرم

  6. سلام خسته نباشید لطفا کمسیون کمتر بگیرید احتیاج به کمک دارم هرچی بیشتر کار میکنم بیشتر درمونده میشم توروخدا کمتر کمیسیون بگیرید من بیشتر کار میکنم خیلی خیلی احتیاج به کمک دارم

  7. چرا ازقسمت مالی میخوام تسویه درلحظه رو بزنم نمیتونم کارکردمو برداشت کنم ازتاریخ ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ بااینمشگل روبرو شدم تیکت تسویه درلحظه فعال نیست راهنمایی کنید ممنون

  8. سلام بنده ده رو،ه اقدام به نصب برچسب بغل درخودرو داشته ام برا ی معافیت از چند درصد کمیسیون اما هنوز برام اجرا نشده چرا

  9. بسمه تعالی_ریاست محترم وهیت ریسه گرامی احترامابه استحضارمیرساندحوزه کاری بنده به مشخصات استان گیلان_شهرستان آستارامی باشدوضمنامعروض میدارم بنده فاقدکاروفاقدبیمه بازنشستگی وتکمیل ودرمان می‌باشم.ودرنهایت مهمترازهرچیزنیازمبرم به وام وکمک مالی خریدجهزیه واسه تک دخترم می‌باشم فلذاعاجزانه استدعای رسیدگی به درخواست های اول ودوم تقاضانامه وایضامساعدت وکمک مالی وتسهیلات بااقساط بلندمدت راازمحضرشریف وبزگوارتان راتقاضای فوری وضربتی رادارم…وسلام علیکم ورحمت الله__باتقدیم احترام وافرویژه..خدمت گذارتان سرخوش نثاری.

  10. من سفری رو انجام دادم. از شارژ پولی مسافر کسر شده ولی نه تنها به حساب من نیومده بلکه کمیسیون از من کسر شده.
    تیکت فرستادم. ۷۲ ساعت گذشته ولی خبری نیست.
    حالا کافیه یه سفری رو لغو کنی . بلافاصله جریمه میشی
    اصلا مگه محاسبات سیستمی نیست ؟! پس چه لزومی داره ۷۲ ساعت بگذره؟!
    دلمون به این کرایه های کم خوشه اینم اینجوریه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا