آموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکساسنپ باکسامکانات اپلیکیشن

نحوه لغو سفر بدون تماس با پشتیبانی ویژه اسنپ‌باکس

اگر کاربر راننده یا موتورسوار اسنپ باکس هستید، ممکن است به دلایل مختلفی مثل آماده نبودن بسته ارسالی، انتخاب اشتباه سرویس، مبدا نادرست و… مجبور به لغو سفر شوید. در این مطلب با قابلیت «ثبت دلایل لغو سفر» در اپلیکیشن اسنپ‌باکس آشنا می‌شویم.

کاربران راننده و موتورسوار اسنپ می‌توانند در طول شبانه‌روز به تعداد محدود و در چهارچوب قوانین اسنپ‌باکس اقدام به لغو سفر کنند. در صورتی که بیش از حد مجاز سفرهای خود را لغو کنید پیامک هشداری دریافت خواهید کرد که به شما اعلام می‌کند در صورت لغو سفرهای بیشتر، حساب کاربری شما به مدت محدود مسدود خواهد شد.

دقت داشته باشید در صورتی که بعد از پذیرش درخواست‌ و قبل از دریافت مرسوله، در چارچوب قوانین اسنپ، مجبور به لغو سفر شدید، باید شخصا سفر را لغو کنید و در چنین شرایطی با کارشناسان پشتیبانی تماس نگیرید.

لغو سفر در شرایط مجاز منجر به مسدودی حساب کاربری شما نمی‌شود.

مراحل ثبت دلیل لغو سفر از طرف کاربران راننده و موتورسوار اسنپ‌باکس

۱- برای لغو سفر، در تصویر زیر، علامت ضربدر را لمس کنید.

نحوه لغو سفر بدون تماس با پشتیبانی ویژه اسنپ‌باکس باشگاه رانندگان اسنپ

۲- برای مشاهده دلایل لغوسفر، پس از لمس گزینه ضربدر، تصویر زیر را مشاهده می‌کنید. دلیل لغوسفر را به‌درستی انتخاب کرده و در صورتی که دلیل مورد نظر شما در بین گزینه‌ها وجود ندارد، نزدیک‌ترین دلیل را انتخاب کنید.

نحوه لغو سفر بدون تماس با پشتیبانی ویژه اسنپ‌باکس باشگاه رانندگان اسنپ

۳- در این قسمت یکی از دلایل ذکر شده را انتخاب کنید، دقت کنید گزینه لغوسفر در انتهای تصویر زمانی فعال می شود که حتما یک دلیل را انتخاب کنید.

نحوه لغو سفر بدون تماس با پشتیبانی ویژه اسنپ‌باکس باشگاه رانندگان اسنپ

۴- بعد از انتخاب دلیل و لمس گزینه لغو سفر، تصویر زیر نمایش داده می‌شود که تایید می‌کند سفارش لغو شده است.

نحوه لغو سفر بدون تماس با پشتیبانی ویژه اسنپ‌باکس باشگاه رانندگان اسنپ

نکته :

در صورتی که از گزینه لغو سفر، بیش از حد مجاز استفاده کنید، پیامک هشدار دریافت خواهید کرد، اگر پیامک اخطار را دریافت نکرده‌اید و دلیل قانع‌کننده‌ای برای لغو سفر دارید، نیازی به تماس با پشتیبانی نیست و می‌توانید خودتان سفر را لغو کنید.  به‌طورکلی تا پیش از دریافت پیامک اخطار می‌توانید، از گزینه «لغو سفر» استفاده کنید.

برای مشاهده این قابلیت ، لطفا آخرین نسخه نرم افزار رانندگان را از لینک زیر دریافت کنید:
https://snapp-box.com/driverapp

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۵۴ دیدگاه)

  1. لطفا سرویس حمل مرسوله را برای بنده غیر فعال کنید

    بنده فقط مسافر میبرم متاسفانه کسی جوابگوی ما نیست؟

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای تغییرکاربری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای تغییرکاربری و لغو کارباکس به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

  2. سلام وقت بخیر آقا من می‌خوام سفرهای مرسوله برام ارسال نشه فقط مسافر جابجا کنم میشه راهنماییم کنید

    1. سلام کاربر عزیز
      برای تغییر کاربری و داشتن سفر های با مسافر لطفا به سایت باشگاه رانندگان قسمت پشتیبانی غیر حضوری مراجعه کنید و
      درخواست خود را ارسال کنید تا شرایط مورد نظر بررسی بشود
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
      لینک سایت:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

  3. سلام میشه اسنپ باکس برام غیرفعال کنید من باماشین تواسنپ کارمیکنم اسنپ باکس ببشتربرای موتورهست میخوام برای خودم غیرفعال بشه

  4. سلام وقتتون بخیر من امروز سرویس رفتم اشتباهی دستم خورد بسته رو تحویل گرفتم مشتری هم پاسخگو نیس لغو سفر بزنه چیکار کنم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00