آکادمی تامین‌کنندگان

راهنمای وارد کردن اطلاعات فروش برای تأمین‌کنندگان اسنپ

دسترسی به اطلاعات فروش تأمین‌کنندگان برای ارائه خدمات بهتر و بهینه‌تر به کاربران راننده و همچنین همکاری مؤثر با مراکز ارائه‌کننده خدمات اسنپ اهمیت زیادی دارد؛ به‌همین دلیل باشگاه رانندگان درصدد جمع‌آوری نظام‌مند این اطلاعات برآمده است.

از این به‌بعد، فرم ویژه‌ای برای وارد کردن اطلاعات مربوط به ارائه خدمات در هر مرکز ارائه‌کننده خدمات، در اختیار شما همکاران عزیز باشگاه رانندگان قرار می‌گیرد که لازم است، پس از مراجعه هر کاربر راننده، اطلاعات مربوط به خدمات ارائه‌شده به او را در این فرم وارد کنید.

همکاران تأمین‌کننده عزیز، توجه داشته باشید پر کردن اطلاعات فروش کاربران راننده در این فرم الزامی و ادامه همکاری با باشگاه رانندگان اسنپ، منوط به به‌روزرسانی منظم آن است.

این فرم از طریق کارشناسان فروش شهرتان در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای آشنایی با نحوه وارد کردن اطلاعات در فرم تأمین‌کنندگان، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

نحوه وارد کردن اطلاعات فروش در فرم تأمین‌کننده

مراکز ارائه خدمات همکار باشگاه رانندگان، صرف‌نظر از نوع فعالیت، ملزم به وارد کردن دقیق و منظم اطلاعات فروش به مراجعان اسنپ هستند.

برای پر کردن فرم، به لینک فرم تأمین‌کننده که توسط کارشناسان فروش اسنپ در اختیار شما گذاشته شده مراجعه کرده و مطابق راهنمای زیر، موارد موردنیاز را در آن وارد کنید.

کارشناسان فروش اسنپ، دسترسی لازم برای وارد کردن اطلاعات در فرم را برای شما فراهم می‌کنند. فقط لازم است آدرس ایمیل (جیمیل) خود را در اختیار آنها قرار دهید.

1- اولین گزینه در فرم تأمین‌کننده، کد معرفی کاربر راننده است. کد معرفی یک شماره منحصربه‌فرد برای هر کاربر راننده است که می‌تواند آن را در اپلیکیشن رانندگان مشاهده و به شما اعلام کند.

2- در بند بعدی فرم، لازم است تعداد خدمات دریافتی کاربر راننده را به‌دقت وارد کنید.

  • به‌عنوان‌مثال اگر کاربر راننده یک مورد عصب‌کشی و یک مورد پر کردن دندان را از مرکز شما دریافت کرده؛ تعداد خدمات ارائه‌شده به او برابر 2 خواهد بود. یا اگر یک چراغ جلو، یک چراغ عقب و یک روکش صندلی از شما خریداری کرده؛ عدد 3 را وارد کنید.

3- در بخش بعد، نوع خدمات ارائه‌شده به کاربر راننده را وارد کنید.

  • به‌عنوان مثال، عصب‌کشی، جرم‌گیری و پر کردن دندان و یا لنت عقب، لنت جلو و تعویض لنت.

4- اگر ارائه خدمات به کاربر راننده در زمان برگزاری کمپین‌های فروش انجام‌شده، گزینه بله و در غیر این‌صورت گزینه خیر را در بخش «فروش در زمان برگزاری کمپین» انتخاب کنید.

5- در انتها برای ثبت اطلاعات، دکمه «Submit» را لمس کنید.

  • در تصویر زیر اطلاعات فروش مربوط به مرکز ارائه‌کننده خدمات تعمیرگاهی وارد شده است. در این مراجعه، یک لنت جلو به کاربر راننده فروخته شده و خدمات تعویض لنت نیز انجام شده است.

سخن پایانی

تأمین‌کنندگان اسنپ، با ارائه خدمات و شرایط فروش متنوع، بازوی فعال باشگاه رانندگان را در فراهم ‌کردن تسهیلات مختلف برای کاربران راننده اسنپ هستند.

وارد کردن منظم اطلاعات فروش توسط مرکز شما، می‌تواند کمک مؤثری در پیدا کردن نیازهای کاربران راننده و ارائه خدمات بهتر باشگاه رانندگان باشد.

از همراهی شما سپاسگزاریم.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (3 دیدگاه)

  1. همه چی عالیه ولی کاش میشد این بنزین رو هم مثله روال قبل واریز میکزدید

  2. با سلام و خدا قوت خدمت شما
    من چند سری تلاش کردم اما کد برام نمی یاد و میگه شماره تلفن اشتباه است. با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا