کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتیکه مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.
به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبتشده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.
برای اطلاعات بیشتر درباره درخواستهای مالی ثبتشده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.
پیگیری درخواستهای مالی ثبتشده در اپلیکیشن راننده اسنپ
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
سلام چرا سفرهای بین استانی برای من فعال نیست در صورتی که پارسال فعال بود
دوست عزیز درصورتی که شرایط سفر بین شهری را داشته باشید به صورت خودکار برایتان ارسال میشود. شرایط مورد نیاز برای دریافت سفر بین شهری: انجام حداقل ۲۰ سفر موفق در یک سال گذشته گذشت یک سال از تاریخ گواهینامه عدم ثبت گزارش رفتار نامناسب از طرف مسافران در سفرهای شهری مدل خودرو بالاتر از سال ۸۵ ( خودروی پراید مدل بالاتر از سال ۹۰) میانگین امتیاز بالاتر از ۴.۲
کمال تشکر دارم از خدمات عالی شما
سلام من ثبت نام کردم لطفاً سریع منو فعال کنید ممنون میشم
سلام روح اله عزیز، لطفا ابتدا برنامه اسنپ را نصب کنید و بعد از وارد کردن شماره موبایل اسنپی و ارسال کد احراز هویت، وارد برنامه شوید، در صورتیکه غیر فعال بودید میتوانید برای پیگیری غیر فعالی حساب کاربریتان از طریق خدمات غیر حضوری به آدرس زیر درخواستتان را ثبت کنید تا مورد بررسی قرار گیرد و همکاران ما به شما پاسخ دهند.
https://club.snapp.ir/online_support/
سلام وقت بخیر همکاران عزیز اسنپ درود بر شما و تیم پرتلاش تان ، راستش من در طول روز اکثر مسافر هام از این گلایه دارن که چرا اسنپ گزینه عجله دارم رو لغو کرده ،چون بعلت به صرفه نبودن کرایه میگن ماشین نمی افته، ممنون میشم پیگیری بفرمایید یا لااقل یه کم کرایه رو افزایش بدید
سلام پس از چه مدتی هدیه پیوستن به اسنپ رو میدید؟؟
دوست عزیز نحوه استفاده از جوایز و خدمات در لینک زیر خدمتتان ارسال شد. موفق باشید https://club.snapp.ir/drivers-league/?utm_source=Driversclub&utm_medium=Lpbanner&utm_campaign=drivers-league-23sep
سلام لطفا من را در اسنپ ثبت نام کنید ممنون
کاربر گرامی، لازم است تا مدارک خود را به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهر خود تحویل دهید. کارشناسان پشتیبانی مدارک را بررسی و درصورت تأیید اعمال خواهد شد. در صورتی که دسترسی به دفاتر ندارید میتوانید از طریق مراجعه به پشتیبانی غیرحضوری با ثبت تیکت مدارک مربوطه را ارسال و بعد از آن پیگیری نمایید.
لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/
سلام
دوماه قبل برچسب های اسنپ روی درب ها نصب کردم و حدود ده روز قبل طی تماس پشتیبانی عکس از خودرو با درب های باز بهمراه یک فیش بانکی ارسال کردم و الان چند روزی هست که کمیسیون مجددا به بیست درصد افزایش یافته.
اگر عکس ارسالی مشکلی داشته بمن اطلاع داده نشده که مجددا عکس بفرستم لطفا راهنمایی کنید
دوست عزیز میتوانید از طریق مراجعه به پشتیبانی غیرحضوری با ثبت تیکت درخواست خود را ارسال و بعد از آن پیگیری نمایید. پس از ثبت تیکت مجددا تیکت خود را بررسی کنید تا راه حل عنوان شده را (مثل ارسال مدرک مورد نظر طبق خواسته عنوان شده کارشناس) انجام دهید.
لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/
سلام اپلیکیشن من فعال نمیشود و کد ورود به اپلیکیشن ارسال نمیشود لطفا پیگیری نماید ممنون
کاربر عزیز پیام های تبلیغاتی شماره همراه شما غیر فعال می باشد که به همین دلیل پیام را دریافت نمیکنید. شما میتوانید از پشتیبانی شماره همراهتان پیگیری نمایید. همچنین قسمت هرزنامه پیام هایتان را بررسی نمایید
عالی
با سلام و خسته نباشید بهترین برنامه ای هست که تابحال دیدم عالی