کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتیکه مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.
به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبتشده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.
برای اطلاعات بیشتر درباره درخواستهای مالی ثبتشده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.
پیگیری درخواستهای مالی ثبتشده در اپلیکیشن راننده اسنپ
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
سلام خسته نباشید شماره من را تغیر دهید ب این شماره ۰۹۳۹۱۷۰۲۴۱۱
سلام رضا عزیز، لطفا درخواست خود را در قسمت خدمات غیرحضوری، به آدرس زیر ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
https://club.snapp.ir/online_support/
لطفا تمام کوچه و خیابان های گیلان بیشتر یا جاده خاکی یا خیلی چاله و انحرافی زیاد داره و مسیر مبدا تا برسی خیلی زیاد هستش و راننده کم لطفا در کرایه در نظر بگیرید این که در لوکیشن شما میزنید درسته ولی نشان نمیده خاکی هستش یا آسفالت هستش لابد رویه کرایه تغییر ایجاد کنید
سلام
ماشینم برچسب تبلیغاتی اسنپ داره اما کمیسیونم ۲۰ درصده، درصورتی که خودروهایی که برچسب تبلیغات دارند کمیسیونشون ۱۵ درصد هست
لطفا رسیدگی شود
با تشکر
سلام علی عزیز، لطفا درخواست خود را در قسمت خدمات غیرحضوری، به آدرس زیر ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.
https://club.snapp.ir/online_support/
باسلام،،،واحترام،،بنده ازکاربااسنپ. ددراصی هستم فقط اگر بجای هزینه بنزین خود بنزین بدین واقعا بهترهواگر برای تعمیرات ماشین ماهی متلا۵تومان بدین خ وبحساب کاربری مسدود بشه تازمانی. کهوام پرداخت بشه،،یاوام ۱۰ یا۲۰،،تومان یه برنامه بزارین مدارک ماشین که میدونید چیه هرکی وام پرداخت نکر باکمک راهنمایی رانندگی ماشینش توقیف بشه،،به نظرم شدنیه اینجوری هم ماشین تعمیر میشه هم راننده انگیزه بیتری داره. باسپاس
سلام اسنپ رانندگان ثبت نام کردم لطفا زودتر فعال کنید تا شروع به کار کنم. سپاس
دوستانی که با قوانین اسنپ مشکل دارن خوب خیلی راحت میتونن دنبال یه کار دیگه باشن،بابا بســــه دیگه از بس که گله وشکــایت میکنین،من خـودم راننده هستم وبه دین به پیغمبر منم مشکــل دارم ولی اینقــدر گلــه نمیکنم،بابا دم اسنپ گــرم حــداقلش ایــنه که تو این وانفسای اقتصادی که همــه رو درگیر کرده باز یه بخشی از مشکلاتمون رو حــل کرده،درود به شرفتون
درود وقت بخیر
اپلیکیشن من اصلا گزینه تسویه انی و روزانه نداره
دوست عزیز شرایط استفاده از قابلیت «تسویه در لحظه» به شرح زیر است:
وارد کردن شماره شبا بانکهای طرف قرارداد با اسنپ برای تسویه در لحظه
بانکهای طرف قرارداد: ملی، سپه، پاسارگاد، شهر، صادرات، سامان، ملت، پارسیان، آینده، کشاورزی،رفاه، رس
لطفا لینک زیر را جهت آشنایی کامل با تسویه حساب در لحظه مطالعه نمایید: https://club.snapp.ir/drivers-training/instant-cashout/الت
سلام یه درخواست کوچیک دارم از برنامه نویس های اسنپ راننده ها فقط،فقط وقتی داری سفر رو به پایان می رسانیم دقت توی دیدن مسیریاب بالا میره پس خواهش میکنم پیشنهاد سفر رو قبل از تموم شدن سفر فعلی از روی برنامه حذف کنند دقیقاً موقع رسیدن به مقصد مسافر تو مسیر یابی ه مشکل میخوریم چون کل صفحه گوشی رو پیشنهاد سفر جدید میگیره خواهش میکنم اینو برش دارین
تمام راننده های اسنپ با مشکلی مواجه هستند که بعضی مسافرها کرایه نمیدن و کاری هم از دست ما برنمیاد
اما اسنپ میتونه سیستمی اعمال کنه
تا مسافری که اقدام به ثبت سفر میکنه تا مبلغ کرایه رو در کیف پولش نداشته باشه نتونه ثبت اسنپ کنه
اینطوری دیگه به راننده ها ضرر و زیان وارد نمیشه…
ممنون میشم به پیشنهاد بنده توجه و پیگیری بفرمایید
سپاس
سلام حسن عزیز
از پشتیبانی داخل اپلیکیشن/ بخش مالی / کرایه پرداخت نشده تیکت ثبت کنیدتا بررسی بشه.
با تشکر
از ناوگان اسنپ خواهشمند هستم که رانندگانی که قبلا مسدود شدن با شرایط جدید دوباره مشغول به کار بشن تا بتونن برای اسنپ و خانواده درآمد داشته باشند با تشکر فراوان