کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتیکه مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.
به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبتشده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.
برای اطلاعات بیشتر درباره درخواستهای مالی ثبتشده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.
پیگیری درخواستهای مالی ثبتشده در اپلیکیشن راننده اسنپ
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
اسنپ برنامه ایده آل من برای اوقات کم کاریه.و کمکی برای معشیت
جواب سربالا ندهید لطفا مشخص کنید در تاریخ ۲و۳تیرماه کدام سفرها مشکل داشتند که پاداش را پرداخت نکردید. ساعت وشماره سفر را ذکر کنید. پاداش بین شهری تاریخ ۲۰تیر را چرا پرداخت نکردید؟ از جواب تکراری هم پرهیز کنید. دلایل را ذکر کنید
سلام مسافر میبریم احترام میگذاریم
سلام من نیاز به وام ۱۰ ملیونی اسنپ دارم .ضروری ماشینم لاستیک وکمک نداره .ممنون
سلام خسته نباشید وام ۱۰تومانی که برای رانندگان اسنپ در نظر گرفتید حقیقت دارد چطور اقدام کنیم راهنمایی کنید ممنون میشم
دوست عزیز فقط کاربرانی که پیامک دعوت به دریافت وام بانک قرض الحسنه رسالت را دریافت کرده اند میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. این تسهیلات پس از امضای دیجیتال قرارداد، ظرف ۲۴ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.
برنامه خوبیه برای درامد
اسنپ من غیر فعال شده نزدیک یک هفته هست و فعال نشده لطفا فعال کنید
با سلام برای رانندگان اسنپ وام در نظر بگیرید تا بتوانند خودرو خود را ارتقا دهند .
من ثبت نام انجام دادم حالا باید منتظر تایید باشیم
با سلام والا بنده یهو حساب کاربریم بسته شد دلیلشم زده بود که باید مدارک جدیدم واطلاعات جدید نصب بکنم...!!!؟؟
کاربر گرامی جهت فعالسازی حسابتان به صورت حضوری به دفتر اسنپ مراجعه نمائید،در صورتی که ساکن شهری هستید که به دفتر دسترسی ندارید از طریق پشتیبانی غیر حضوری درخواست دهید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/