کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتیکه مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.
به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبتشده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.
برای اطلاعات بیشتر درباره درخواستهای مالی ثبتشده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.
پیگیری درخواستهای مالی ثبتشده در اپلیکیشن راننده اسنپ
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
سلام لطف کنید هزینه سفر ها را ی باز نگری کنید هزینه ها بسیار نسبت به تورم و مسافتها کم هست *
سلام
لطفاً در برنامه طرح تشویقی که در حال بررسی می باشد مبلغ آن را در تراکنش مالی ثبت کنید
تا امکان رویت آن وجود داشته باشد
سلام من مدرک آوردم دفتر اسنپ سرپرست خانواده هستم قرار شد معاف از کمیسیون بشم ولی همچنان کمیسیون ازم کم میشه لطفا پیگیری کنید
سلام کاربر محترم، باتوجه به بررسی انجام شده، معافیت از پرداخت کمیسیون برای شما ثبت شده است. موفق باشید.
با عرض خسته نباشید مدتی است که طرح تشویقی من به صورت یکنواخت شده و متنوع نیست علتش چیه
سلام کاربر عزیز،تعلق گرفتن طرح پاداش و تشویقی به صورت سیستمی و انجام میشود و باید قوانین مورد نظر ناوگان اسنپ را برای گرفتن طرح پاداش رعایت کنید
سلام بنده تمام شرایط لازم برای فعالیت بین شهری رو دارا هستم یعنی ماشینم مدلش بالای ۹۵ میباشد و بالای ۲۰ سفر موفق در یکسال گذشته رو دارم و چند سال از تاریخ افتتاح گواهی نامه بنده گذشته و هیچ گزارش بابت رفتار نامناسب از طرف بنده گزارش نشده ،و میانگین امتیاز من ۴.۸۵ میباشد .ماشین من ال۹۰ مدل ۹۵ میباشد ،ازتون تقاضا دارم لطفا سفرهای بین شهری رو برای من فعال بفرمایید
سلام وقت بخیر
من دیروز کمیسیون پرداخت کردم از حساب بانکیم کم شد ولی تو برنامه اسنپ صفر نشد دوباره مجبور شدم پرداخت کنم حالا چطور میتونم پس بگیرم
سلام کاربر محترم، شما می توانید از قسمت پشتیبانی داخل اپلیکیشین قسمت مالی تیکت ثبت کنید تا مورد بررسی قرار گیرد.
ببخشید من ۸ سال پیش تو اسنپ ثبت نام کردم و اون موقع چون گوشیم قدیمی بود و مشکل اینترنت داشتم و تو گرفتن آدرس ها زمان میبرد تا بروزرسانی بشه کلا چندتا سفر بیشتر نبردم و بخاطر تاخیر در رسیدن. مسافرها گزارش داده و حسابم بسته شد
الان میخوام دوباره فعالیتم را شروع کنم و سوالم اینه که امکان داره حسابم دوباره باز بشه یا نه؟
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
باسلام.تمام مسافرانی که روی اپلیکیشن من تقاضای سفر دارند از جایی که من هستم تا جایی که ان مسافر هست حداقل از ۸ دقیقه به بالاست.چرا مسافر که نزدیک مکان من باشه کم هست
سلام دوست عزیز، زمانی که می خواهید در ناوگان اسنپ فعالیت کنید، باید اینترنت و مسیریاب موبایل خود را روشن بگذارید، همچنین برای بالا بردن دقت مسیر یاب و جلوگیری از خطا در مسیریابی، از قسمت تنظیمات وارد گزینه دقت مکان یاب شوید و دقت مکان یاب را روی حالت بالا گذاشته همچنین بلوتوث و وای فای گوشی موبایل هم روشن بگذارید در چنین شرایطی مکان شما در نقشه را درست نشان می دهد. موفق باشید.
باسلام من درخانه پدرم زندگی میکنم خداشاهده هرسال زمستان سقف خونه نم میده آب میریزه روسرمون خواهش میکنم وامی به حقیربدهیدتاسقف راایزوگام کنم ممنون میشم ودعاتون میکنم خداخبرتان بدهد
سلام کاربر محترم، فقط کاربرانی که پیامک دعوت به دریافت وام بانک قرض الحسنه رسالت را دریافت کرده اند میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. این تسهیلات پس از امضای دیجیتال قرارداد، ظرف ۲۴ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.
با سلام سفر بین شهری ندارم
سلام کاربر عزیز
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط سفر های بین استانی به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.
لطفا لینک زیر را مطالعه کنید توضیح کامل شرایط مورد نیاز است:https://club.snapp.ir/drivers-training/intercity-travels/
موفق باشید.