کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتیکه مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.
به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبتشده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.
برای اطلاعات بیشتر درباره درخواستهای مالی ثبتشده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.
پیگیری درخواستهای مالی ثبتشده در اپلیکیشن راننده اسنپ
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
سلام من از اولین روزهای اسنپ تا الان در مشهد در حال فعالیت در اسنپ هستم فعال همه روزه میتونید چک کنید آیا از طریق اسنپ میتونم وامی بگیرم برای تعمیر و بروز کردن ماشین ممنونم اگر کمکم کنید من خرج دو تا خانواده رو دارم میدم مادر و همسر مریض
سلام دوست عزیز، فقط کاربرانی که پیامک دعوت به دریافت وام بانک قرض الحسنه رسالت را دریافت کرده اند میتوانند از این تسهیلات استفاده کنند. این تسهیلات پس از امضای دیجیتال قرارداد، ظرف ۲۴ ساعت به حساب شما واریز خواهد شد.
چرا مزایایی که برای رانندگان اسنپ هست دربیشترشهرستان هافعال نیست وفقطمراکزاستان هاازآن بهره مندهستند
سلام من یه هفته قبل ثبت نام کردم ولی هنوز کد نیومد چیکار کنم
سلام دوست عزیز،درصورتی که کد احراز هویت پیامک نشد، قسمت مسدود شده های تلفن همراه خود را بررسی کنید، هیچ سرشماره تبلیغاتی نباید مسدود باشد، اگر سرشماره تبلیغاتی را مسدود دارید از مسدودی خارج کنید و مجدد جهت دریافت کد احراز هویت اقدام کنید. همچنین برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام لطف کنید هزینه سفر ها را ی باز نگری کنید هزینه ها بسیار نسبت به تورم و مسافتها کم هست *
سلام
لطفاً در برنامه طرح تشویقی که در حال بررسی می باشد مبلغ آن را در تراکنش مالی ثبت کنید
تا امکان رویت آن وجود داشته باشد
سلام من مدرک آوردم دفتر اسنپ سرپرست خانواده هستم قرار شد معاف از کمیسیون بشم ولی همچنان کمیسیون ازم کم میشه لطفا پیگیری کنید
سلام کاربر محترم، باتوجه به بررسی انجام شده، معافیت از پرداخت کمیسیون برای شما ثبت شده است. موفق باشید.
با عرض خسته نباشید مدتی است که طرح تشویقی من به صورت یکنواخت شده و متنوع نیست علتش چیه
سلام کاربر عزیز،تعلق گرفتن طرح پاداش و تشویقی به صورت سیستمی و انجام میشود و باید قوانین مورد نظر ناوگان اسنپ را برای گرفتن طرح پاداش رعایت کنید
سلام بنده تمام شرایط لازم برای فعالیت بین شهری رو دارا هستم یعنی ماشینم مدلش بالای ۹۵ میباشد و بالای ۲۰ سفر موفق در یکسال گذشته رو دارم و چند سال از تاریخ افتتاح گواهی نامه بنده گذشته و هیچ گزارش بابت رفتار نامناسب از طرف بنده گزارش نشده ،و میانگین امتیاز من ۴.۸۵ میباشد .ماشین من ال۹۰ مدل ۹۵ میباشد ،ازتون تقاضا دارم لطفا سفرهای بین شهری رو برای من فعال بفرمایید
سلام وقت بخیر
من دیروز کمیسیون پرداخت کردم از حساب بانکیم کم شد ولی تو برنامه اسنپ صفر نشد دوباره مجبور شدم پرداخت کنم حالا چطور میتونم پس بگیرم
سلام کاربر محترم، شما می توانید از قسمت پشتیبانی داخل اپلیکیشین قسمت مالی تیکت ثبت کنید تا مورد بررسی قرار گیرد.
ببخشید من ۸ سال پیش تو اسنپ ثبت نام کردم و اون موقع چون گوشیم قدیمی بود و مشکل اینترنت داشتم و تو گرفتن آدرس ها زمان میبرد تا بروزرسانی بشه کلا چندتا سفر بیشتر نبردم و بخاطر تاخیر در رسیدن. مسافرها گزارش داده و حسابم بسته شد
الان میخوام دوباره فعالیتم را شروع کنم و سوالم اینه که امکان داره حسابم دوباره باز بشه یا نه؟
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.