کاربران راننده اسنپ، پس از ثبت درخواست در بخش مالی، درصورتیکه مجدداً سؤال داشته باشند یا مشکلشان برطرف نشده باشد، لازم است در همین بخش مالی، گزینه «پیگیری گزارش مالی» را انتخاب کرده و درخواست خود را با جزئیات کامل ثبت کنند.
به خاطر داشته باشید در صورتی که مشکل ثبتشده قبلی هنوز برطرف نشده، نباید درخواست (تیکت) جدید ثبت کنید و لازم است حتما از قسمت پیگیری گزارش مالی اقدام کنید.
برای اطلاعات بیشتر درباره درخواستهای مالی ثبتشده در اپلیکیشن لینک زیر را ببینید.
پیگیری درخواستهای مالی ثبتشده در اپلیکیشن راننده اسنپ
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
سلام خدمت شما ببخشید ایا اسنپ تسهیلات میده یعنی مبلغی بده بصورت وام اگه میده باید چیکارکنم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
سلام خسته نباشید داداش من شیمیائی هستش من هم خرجی بابا رو میکشم ایا معاف کمسیون به من تعلق میگیره بی زحمت حتما منودرجریان بذارید
سلام
برای این مشکل که تا دم منزل مسافر میریم وبعد لغو سفر میکنند راهکاری بزارید …گاهی پنج دقیقه تا مقصد تو ترافیک میریم وبعد لغو سفر میکنند …این درست نیست …چاره ای بیاندیشید …ممنون
سلام زیر نظر بهزیستی هستم واز کار افتاده مشکل جسمی حرکتی دارم .میتونم از این طرح حذف کمیسیون. استفاده کنم ممنون
سلام احمد عزیز، در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر دارید و منقضی نشده است، می توانید با کارت بهزیستی و کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ فعال در شهر خود مراجعه کنید، در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر ندارید، از اداره بهزیستی شهر خود، نامه ایی خطاب به شرکت اسنپ، که اطلاعات هویتی شما و شدت معلولیت شما بطور کامل در نامه ذکر شده باشد را تهیه کرده و با کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنید.
باسلام گاهی مسافر درخواست ارسال بسته دارد که باتوجه به قوانین اسنپ ما ازانجام آن خودداری واجبارا سفر را لغو میکنیم وهمین موضوع موجب جریمه وکسر امتیاز راننده میشود درحالیکه اگر امکان برقراری تماس با پشتیبانی قبل از ثبت مسافر سوار شد برقرار گرددتا موضوع اطلاع داده شود این مشکل برطرف میگردد .
حسین عزیز در چنین شرایطی شما میتوانید بدون تماس با پشتیبانی، سفر را لغو کنید و درخواست دیگری را بپذیرید. از میان دلایل لغو سفر گزینه «عدم پایبندی مسافر به قوانین اسنپ» را انتخاب کنید. جهت آشنایی با شرایط مجاز لغو سفر لینک زیر را مطالعه نمایید.
https://club.snapp.ir/drivers-training/a-to-z-rejecting-trips/
سلام و خسته نباشی لطفا گه امکان داره تغییر مسیر و توقف مسافر رو هم برای. راننده توی برنامه بارگذاری کنید ممنون
سلام
افراد تحت پوشش بهزیستی چطوری میتونن کمیسیون راننده رو حذف کنن؟
سلام بهزاد عزیز، در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر دارید و منقضی نشده است، می توانید با کارت بهزیستی و کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ فعال در شهر خود مراجعه کنید، در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر ندارید، از اداره بهزیستی شهر خود، نامه ایی خطاب به شرکت اسنپ، که اطلاعات هویتی شما و شدت معلولیت شما بطور کامل در نامه ذکر شده باشد را تهیه کرده و با کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنید.
سلام خسته نباشید ببخشید من تازه به ناوگان خانواده اسنپ پیوستم به من از شرکت اسنپ تماس گرفتند گفتند که به شما ۲میلیون خوردهای بابت پیوستن به خانواده اسنپ تعلق گرفته و به شماره ملی شما ثبت شده میخواستم بدونم چطور میتونم هدیه را بگیرم ممنون
دوست عزیز نحوه استفاده از جوایز و خدمات در لینک زیر خدمتتان ارسال شد. موفق باشید https://club.snapp.ir/drivers-league/?utm_source=Driversclub&utm_medium=Lpbanner&utm_campaign=drivers-league-23sep
سلام ممنون میشم در اسنب کمیسیون کمتر بگیر با تشکر
افشین موتورچی
سلام بنده نخاعی هستم و معلولیت جسمی دارم آیا میتونم از پرداخت کمسیون معاف بشم اگر میشه چ جوری باید اقدام کنم ممنون
سلام دوست عزیز، در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر دارید و منقضی نشده است، می توانید با کارت بهزیستی و کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ فعال در شهر خود مراجعه کنید، در صورتیکه کارت بهزیستی معتبر ندارید، از اداره بهزیستی شهر خود، نامه ایی خطاب به شرکت اسنپ، که اطلاعات هویتی شما و شدت معلولیت شما بطور کامل در نامه ذکر شده باشد را تهیه کرده و با کارت ملی حضورا به دفتر اسنپ در شهر خود مراجعه کنید.