تصور کنید درخواستی را قبول کردید، اما برای رساندن مرسوله به دست گیرنده، مقصد نیاز به اصلاح دارد یا زمان دریافت و تحویل مرسوله معطلی داشتید، در این مواقع آسانترین راه ثبت «تیکت» در قسمت پشتیبانی داخل اپلیکیشن است.

هر مرحله از سفر می‌توانید با لمس گزینه پشتیبانی سفر (علامت هدفون) و انتخاب پشتیبانی، بدون نیاز به تماس، پیام خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت بررسی شود.

از جمله مواردی که هنگام سفر می‌توانید از پشتیبانی داخل اپ استفاده کنید:
1- معطلی در مبدا یا مقصد
2-درخواست اصلاح مقصد
3-عدم پاسخگویی مشتری
4-درخواست لغو سفر
5- درخواست ثبت پایان سفر

اطلاعات مورد نیاز خود را ثبت کرده و پیام خود را ارسال کنید، هم‌چنین پیام‌های در انتظار بررسی و پاسخ داده شده را می‌توانید در لیست درخواست‌های خود مشاهده کنید.

برای مشاهده اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید.

https://club.snapp.ir/drivers-training/ticket-snapp-box/

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا