کاربران راننده و موتورسوار اسنپ میتوانند در طول شبانهروز به تعداد محدود و در چهارچوب قوانین اسنپباکس اقدام به لغو سفر کنند. در صورتی که بیش از حد مجاز سفرهای خود را لغو کنید پیامک هشداری دریافت خواهید کرد که به شما اعلام میکند در صورت لغو سفرهای بیشتر، حساب کاربری شما به مدت محدود مسدود خواهد شد.
دقت داشته باشید در صورتی که بعد از پذیرش درخواست و قبل از دریافت مرسوله، در چارچوب قوانین اسنپ، مجبور به لغو سفر شدید، باید شخصا سفر را لغو کنید و در چنین شرایطی با کارشناسان پشتیبانی تماس نگیرید.
برای اطلاعات بیشتر درباره نحوه لغو مجاز سفر در سفرهای اسنپباکس روی لینک زیر بزنید.
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
اسنپ باکس چجوری فعال میشه؟
دوست عزیز شرایط و لینک ثبتنانم اسنپ باکس خدمتتان ارسال شد:
https://snappdriver.co/?utm_source=google&utm_medium=banner&utm_campaign=20668382333-paid&utm_term=&utm_content=&utm_adgroup=&utm_audience=&utm_exid=&gad_source=1&gclid=Cj0KCQjw6oi4BhD1ARIsAL6pox0qkGlKrIrH9ZhV9JuSQ5nyBV8ILZtThhwU8R7KgVLLGU3_P6Ljh8waAkeKEALw_wcB
این پاداش ثبت نام رو چطوری باید بگیریم
حسین عزیز طرح های تشویقی از طریق پیام های داخل اپلیکیشن به اطلاع شما می رسند. لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید. https://club.snapp.ir/snappgram/applacation-education-2/
عالی بود خیلی ممنونم
سلام. باتشکر
سلام من باپرایدسواری درحال کارکردن دراسنپ هستم خواستم بدونم میتونم باپراید خدمات اسنپ باکس انجام بدم ممنون
دوست عزیز در صورت تمایل برای دریافت سفارشهای «کارباکس» به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهرتان مراجعه نمایید. در صورتی که ساکن شهری هستید که امکان مراجعه حضوری ندارید مدارک خود را از طریق پشتیبانی غیرحضوری ارسال کنید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/
خوبه
مفید بود
با خودرو هم میشود در اسنپ باکس فعالیت کرد؟
دوست عزیز در صورت تمایل برای دریافت سفارشهای «کارباکس» به صورت حضوری به دفتر پشتیبانی شهرتان مراجعه نمایید. در صورتی که ساکن شهری هستید که امکان مراجعه حضوری ندارید مدارک خود را از طریق پشتیبانی غیرحضوری ارسال کنید. لینک پشتیبانی غیرحضوری: https://club.snapp.ir/online_support/
خیلی خوبه اگه توشهر ستان کاشمر رآه بیفته
اگر مشتری کرایه خود راپرداخت نکرد چه کار باید کرد
دوست عزیز اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداختشدن هزینه بهصورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.
کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابلمشاهده خواهد بود.
برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید
اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر