در سفرهای اسنپی، مسافر میتواند هزینه سفر اسنپ را بهصورت اعتباری یا نقدی پرداخت کند.
برای اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر در اپلیکیشن، میتوانید هنگام سفر و قبل از پیادهشدن مسافر و زدن دکمه پایان سفر، علامت بهروزرسانی که در کنار قیمت سفر قرار گرفته بزنید. درصورتیکه پرداخت هزینه سفر بهصورت نقدی باشد، مبلغ قابل دریافت برایتان نمایش داده میشود
درصورتیکه مسافر هزینه سفر را بهصورت اعتباری پرداخت کرده باشد، مبلغ به اعتبارتان اضافه میشود.
اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداختشدن هزینه بهصورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.
کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابلمشاهده خواهد بود.
برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
برای منم همین مسئله پیش اومده بنظر من اونی که اسنپ داره استفاده نکنه از اسنپ تا وقتی یه نفر اومد پاسخگو شد به حرفامون. اینجوری نمیشه که کمیسیون خودشم بگیره و بعدش گور بابای راننده …..