در سفرهای اسنپی، مسافر می‌تواند هزینه سفر اسنپ را به‌صورت اعتباری یا نقدی پرداخت کند.

برای اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر در اپلیکیشن، می‌توانید هنگام سفر و قبل از پیاده‌شدن مسافر و زدن دکمه پایان سفر، علامت به‌روزرسانی که در کنار قیمت سفر قرار گرفته بزنید. درصورتی‌که پرداخت هزینه سفر به‌صورت نقدی باشد، مبلغ قابل دریافت برایتان نمایش داده می‌شود

درصورتی‌که مسافر هزینه سفر را به‌صورت اعتباری پرداخت کرده باشد، مبلغ به اعتبارتان اضافه می‌شود.

اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداخت‌شدن هزینه به‌صورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.

کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابل‌مشاهده خواهد بود.

برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید

اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۱ دیدگاه)

  1. من چندین مورد عدم پرداخت هزینه سفر داشتم با پشتیبانی تماس گرفتم پیام ثبت کردم ولی تا الآن هیچ هزینه ای به حساب من نیومد دیگه اصلا تو اسنپ کار نمیکنم حداقل استهلاک ندارم

  2. مسافری که موقع رسیدن به مقصد کرایه نمیدرو چیکار کنیم.واسه خودم من چندبار این اتفاق افتاده مسافر کرایه نداده فرار کرده به پشتیبانی زنگ زدم پیام با شماره سرویس گذاشتم الان۶ماه قراره جواب بده

  3. سلام من راننده اسنپ قبلا با ثبت تیکت راحت واریز میشدباقید عدم استفاده از گزینه کارت به کارت ولی جدیدا کار را سخت کردید با مشکلات کارت به کارت. هم برای مسافر هم راننده

  4. اصلا اینطور نیست،تنها کاری که گروه مالی اسنپ انجام میده این هست که فقط و فقط میگه در حال برسی میباشد،
    من ۲ مورد رو ماهاست پیگیرم اما پاسخ مناسبی از اسنپ دریافت نکردم

  5. سلام،نه باباپشتیبانی پیگیری نمیکنا ،گن دوتا سفرهام را مشتری پرداخت نکرد،پولشون رفت که رفت

  6. عبارت درصورتی‌که مسافر هزینه سفر را به‌صورت اعتباری پرداخت کرده باشد، مبلغ به اعتبارتان اضافه می‌شود.اصلا منطقی نمی باشد حالا اومدیم پرداخت نکرد تکلیف ضرر وزیان مسافت طی شده از سوی راننده چه میشود چه کسی بایستی پاسخگو باشد

  7. سلام خسته نباشید توکلی هستم دوهفته پیش این اتفاق افتاد ولی شرکت به هیچ عنوان رسیدگی نکرد و من خیلی شدیداً ناراضی هستم.

  8. بنده ی مورد عدم پرداخت هزینه توسط مسافر افغانی داشتم
    چندبار پیام گذاشتم
    هرچی زنگ میزدم پشتیبانی میگفتن پیام بگذارید تا ی نفر خدا خیرش بده گفت تا مسافر شارژ نکنه اعتبارشو پول شما پرداخت نمیشه مسافرم افغانی بود رفت ازایران، یعنی پشتیبانی که نمیکنن هیچ از پول راننده کم میکنن تا چی بشه مسافر با همون شماره اعتبار بگیرع
    تا کرایتونو نگرفتین پیادع نکنید مسافرو…

  9. از هر ده سفر که ثبت تیکت میکنم شاید یکیش پرداخت بشه پشتیبانی هم تماس که گرفتم میگن پرداخت میشه ولی تابحال که اینجوری نبوده

  10. سلام خودم راننده اسنپ هستم سه تا مسافر داشتم هزینه را پرداخت نکردند به پشتیبانی هم گفتم ولی نتیجه ای نگرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا