در سفرهای اسنپی، مسافر می‌تواند هزینه سفر اسنپ را به‌صورت اعتباری یا نقدی پرداخت کند.

برای اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر در اپلیکیشن، می‌توانید هنگام سفر و قبل از پیاده‌شدن مسافر و زدن دکمه پایان سفر، علامت به‌روزرسانی که در کنار قیمت سفر قرار گرفته بزنید. درصورتی‌که پرداخت هزینه سفر به‌صورت نقدی باشد، مبلغ قابل دریافت برایتان نمایش داده می‌شود

درصورتی‌که مسافر هزینه سفر را به‌صورت اعتباری پرداخت کرده باشد، مبلغ به اعتبارتان اضافه می‌شود.

اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداخت‌شدن هزینه به‌صورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.

کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابل‌مشاهده خواهد بود.

برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید

اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۱ دیدگاه)

  1. چرا اسنپ دو تا درمیان تشویقی های منو پرداخت میکنه، تا کنون بیش از دو میلیون تومان تشویقی به من بدهکاره، تمام قوانین هم رعایت شده، هیچ کسی هم پاسخگو نیست، نه تیکت، نه تماس

  2. سلام. اسنپ تواین موارد کاری برای راننده انجام نمیده.بعداز ثبت تیکت پیام میزارن که برسی میکنیم و تمام. به عبارتی اگر مسافر کرایه پرداخت نکرد باید به زور ازش بگیری

  3. چرته هزینه سفر پرداخت نشه اسنپ یک ریال نمیده… جالبه یکبار مسافر خودش زنگ زد پشتیبانی اسنپ و گفت مشکلی توی کارتم ایجاد شده.. پشتیبانی به من گفت ایرادی نداره اگه تا ۴۸ ساعت پرداخت نکرد ما به حساب اسنپی تون واریز میکنیم. الان دو ماهه یک ریال ندادن و صد بارم تیکت و تماس گرفتم

  4. سلام چندین بار برای من پیش آمده که مسافر کرایه را پرداخت نکرده تو پشتیبانی اسنپ تیکت ثبت کردم اما از طرف شرکت هیچ گونه ترتیب اثری داده نشد

  5. سلام
    لطفاً آیتمی قرار بدید که در صورتیکه مسافر هزینه سفر را بصورت نقدی پرداخت مینماید راننده حتماً تایید نماید ، چون در بعضی موارد مسافر پیاده شده و هزینه ای بصورت نقدی یا اعتباری پرداخت نکرده است و راننده را درگیر پیگیری از پشتیبانی کرده و برخی اوقات هم به نتیجه نمی‌رسد.
    با تشکر

  6. فقط بلده درصدش رو بدتر از نزول از راننده بگیره. در زمانی که مسافر هزینه رو پرداخت نکرد اسنپ هیچ کاری نمیکنه.
    من خودم سه بار اعلام کردم به نتیجه بود .گول این شعارشون رو نخورید.

  7. با سلام من هروز مواجهم با کسانیکه کرایه اسنپ نمیدن تیکت ثبت میکنم در جواب میگن در صورتیکه مسافرهزینه رو پرداخت کرد ما به شما پرداخت میکنیم ولی خبری نیست

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا