در سفرهای اسنپی، مسافر میتواند هزینه سفر اسنپ را بهصورت اعتباری یا نقدی پرداخت کند.
برای اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر در اپلیکیشن، میتوانید هنگام سفر و قبل از پیادهشدن مسافر و زدن دکمه پایان سفر، علامت بهروزرسانی که در کنار قیمت سفر قرار گرفته بزنید. درصورتیکه پرداخت هزینه سفر بهصورت نقدی باشد، مبلغ قابل دریافت برایتان نمایش داده میشود
درصورتیکه مسافر هزینه سفر را بهصورت اعتباری پرداخت کرده باشد، مبلغ به اعتبارتان اضافه میشود.
اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداختشدن هزینه بهصورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.
کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابلمشاهده خواهد بود.
برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
با سلام هزینه سفر من پرداخت نشد و حدود سه یا چهار بار نوشتم و هر بار اعلام شد تا ۷۲ساعت دیگر نتیجه بررسی اعلام میشود اما اعلام نشد پس نتیجه میگیریم که هیچگونه بررسی صورت نمی گیرد و همش سرکاری هستیم
با سلام و عرض خسته نباشید به شما خوبان . خواهشمندم حتی الامکان شرایط پرداخت آنلاین رو برای مسافر تسریع فرمایید و اینکه حتما کیف پول مسافر پیش از درخواست سفر شارژ شده باشه . همچنین مبالغ رند را منظور کنید که نیاز به دادن هزار تومانی و دو هزار تومانی نباشه چون تهیه این مقدار پول خرد برای هر راننده ای سخت است . لطفا از حق و حقوق من راننده کم کنید تا برایتان مقدور شود . سرعت اینترنت و عدم دریافت رمز دوم مشکل دیگر مسافرین عزیز میباشد . امیدوارم در سال جدید و به میمنت ماه مبارک رمضان مشکلات مرتفع گردد . برایتان سالی پر از موفقیت آرزومندم . عبادات شما مورد قبول درگاه حق قرار بگیرد من و همکارانم رو در شرکت آسنپ برای خدمت رسانی بهتر دعا کنید . یا حق
والاما مسافر رو بردیم رسوندیم کرایه نداد داخل برنامه پشتیبانی هم پیام دادیم چند بارهم زنگ زدیم کرایه برامون واریز نشد که نشد
من سفری انجام دادم مسافر هزینه سفر را ابتدا بصورت اعتباری پرداخت کرد ولی پس از پیاده شدنش پیام دریافت بصورت نقدی ظاهر شد در نتیجه هزینه سفر پرداخت نشد و با توجه به گزارشات متعدد هیچ نتیجه ای نداد
با سلام چندین بار به مقام محترم اسنپ وباپشتبانی که به صورت غیر حضوری اتیکیت گذاشتم منتها تا الان هیچ پولی بابت عدم پرداخت مسافرین به حساب من واریز نشده وکسی اصلأ با من هم تماس نگرفته خواهشمندم که پیگیری نمایید
۷۲ ساعت که هیچ ۷۲ ماه دیگه هم پرداخت نمیکند. من جلال راننده اسنپ هستم مسافر جلو چشم من هزینه رو آنلاین زد ولی واس من نشون نداد تیکت هم زدم ولی هر موقع هم اعتراض میکنی میگه در حال برسی هست. نمیدونم باید با مسافر صحبت کنیم اگه گفت ما میدیم اگه هم نگفت ما هزینه رو نمیدیم. من هم تصمیم گرفتم از این به بعد هرکی گفت آنلاین میزنم قبول نکنم
سلام حدودیک ماه هست که هنوز۷۲ساعت نشده استپ کرایه رو برام واریز کنه هرجور شده کرایه رو خودتون بگیرین
مسافر بعد از رسیدن پیاده شده بدون پرداخت هزینه سفر الان یک هفته گذشته و هیچ جوابی به تیکت بنده داده نشده
من راننده اسنپ باکس هستم چند ماه پیش پس از رساندن مرسوله به مقصد و زدن پایان سفر گیرنده گفت مبلغ اعتباری است پس از تماس با پشتیبانی به من گفته شد مبلغ به صورت اعتباری خداکثر تا ۴۸ ساعت دیگر به حساب کاربری شما اضافه میشود من هم اعتماد کردم و بسته را تحویل دادم و حرکت کردم نه تنها پس از ۴۸ ساعت پولی واریز نشد که بعد از حدود ۴۰ روز و تماسهای مکرر فقط به من کفته میشد تیکت میزنیم و حتما انجام میشود ولی حدود ۲ ماه که دیدم پولی قرار نیست به من پرداخت شود ناچار مکررا با گیرنده تماس گرفتم تا اینکه پس از ۲ ماه پول واریز شد
سلام از ۲۷ دی ۱۴۰۲ تا الان بیش از ۳۰ بار تیکت و تماس با پشتیبانی و حتی واحد شکایات اسنپ گرفتم بخاطر عدم پرداخت کرایه که خود سیستم اسنپ اعلام داشت از مسافر وجهی نگیرم تمام این تماس ها و ارسال تیکت از بعد زدن پایان سفر بلافاصله انجام شده فقط پاسخی که دریافت کردم به واحد مالی ارسال شده و طی ۷۲ ساعت به حسابتان میاید در این بیش از ۲ ماه اکثر روزها من با ارسال تیکت و تماس موضوع را اعلام کردم و فقط جواب کلیشه ای بالا که عرض کردم را شنیدم متاسفانه گویا این موضوع تو اسنپ فراگیر شده چون برای تعدادی از همکاران اسنپی هم همین موضوع پیش آمده حالا چرا اسنپ پاسخگو نیست نمیدانم لطفا پیگیر باشید سپاس