در سفرهای اسنپی، مسافر می‌تواند هزینه سفر اسنپ را به‌صورت اعتباری یا نقدی پرداخت کند.

برای اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر در اپلیکیشن، می‌توانید هنگام سفر و قبل از پیاده‌شدن مسافر و زدن دکمه پایان سفر، علامت به‌روزرسانی که در کنار قیمت سفر قرار گرفته بزنید. درصورتی‌که پرداخت هزینه سفر به‌صورت نقدی باشد، مبلغ قابل دریافت برایتان نمایش داده می‌شود

درصورتی‌که مسافر هزینه سفر را به‌صورت اعتباری پرداخت کرده باشد، مبلغ به اعتبارتان اضافه می‌شود.

اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداخت‌شدن هزینه به‌صورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.

کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابل‌مشاهده خواهد بود.

برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید

اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۰ دیدگاه)

  1. والله من مسافرروبردم.اون میگفت اسنپ ازحساب من کم کرده.ولی به حساب منم نمیومد.دیگه چکارکنم بیخیال کرایه شدم.

  2. سلام
    مسافر هزینه سفر من راکه۶۵۰۰۰تومان بود پرداخت نکرده چی تیکت پرکردم وزن زدم اسنپ پرداخت نشد
    اگه تازمانی که مسافر همراهه گرفتی که هیچ اگرنگرفتی پولت رفته
    وسلام

  3. سلام من چند مرتبه تیکت پشتیبان جهت عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر ارسال کردم و چند ثانیه بعد پیام سیستمی برسی برام ارسال شده و هیچ نتیجه ای نداشته است

  4. سلام سوم اسفند برای عدم پرداخت هزینه سفر چندین بار تیکت زدم دریغ از یه پیگیری.برای شرکتی که چندین سال هست کنارشون هستم و انتظار پیگیری در چنین شرایطی رو دارم واقعا متاسفم

  5. باسلام.
    متاسفانه بعضی از مسافرها کرایه رودرلحظه واریزنمیکنند ومجبورمیشیم گزینه عدم پرداخت کرایه روبزنیم واسنپ هم تامسافرهزینه روپرداخت نکنه .پرداختی ازسوی اسنپ صورت نمیگیره.
    کاشکی هزینه سفر فقط به صورت آنلاین انجام میشد

  6. سلام چند بار مسافر ها کرایه ندادن گزارش دادم اسننپ ولی گفت چون شماره کارت دادی مشکل،قابل پیگیری نیست قبل ازسوارشدن مسافر ازنحوه پرداخت کرایه مطمن شوید وقتی پول نقد نداره اعتباری هم موجودی نداره یاقصدپرداخت نداره گناه راننده چیه خدای تواین گرونی وتورم خود اسنپ مسافری که اعتبارش کافی نیست سرویس نده

  7. من دو سفر انجام دادم ولی هنوز پولی دریافت نکردم یکی به تاریخ چهل پنج روز پیش و یکی یک هفته پیش صد بار به پشتیبانی پیغام دادم ولی هنوز پولی دریافت نکردم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00