در سفرهای اسنپی، مسافر میتواند هزینه سفر اسنپ را بهصورت اعتباری یا نقدی پرداخت کند.
برای اطلاع از آخرین وضعیت پرداخت هزینه سفر در اپلیکیشن، میتوانید هنگام سفر و قبل از پیادهشدن مسافر و زدن دکمه پایان سفر، علامت بهروزرسانی که در کنار قیمت سفر قرار گرفته بزنید. درصورتیکه پرداخت هزینه سفر بهصورت نقدی باشد، مبلغ قابل دریافت برایتان نمایش داده میشود
درصورتیکه مسافر هزینه سفر را بهصورت اعتباری پرداخت کرده باشد، مبلغ به اعتبارتان اضافه میشود.
اگر درباره پرداخت هزینه سفر با مشکلاتی نظیر عدم پرداخت هزینه سفر توسط مسافر، دو بار پرداختشدن هزینه بهصورت نقدی و اعتباری، پرداخت مبلغ کمتر یا بیشتر از هزینه سفر مواجه شدید، حداکثر تا ۴۸ ساعت پس از پایان سفر، توضیحات کامل را در بخش پشتیبانی اپلیکیشن ثبت کنید.
کارشناسان پشتیبانی درخواست شما را برسی کرده و نتیجه تا ۷۲ ساعت بعد در بخش پشتیبانی قابلمشاهده خواهد بود.
برا اطلاعات بیشتر روی لینک زیر بزنید
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
حرفحقراشمانمینویسید
باسلام
اگرکسیتوانستباکارشناسشماتماسبگیرد.این
دارداصلاکارشناسشماجوابگونیستندفقطاپرتور
هرچیشماضبطکردیدراهمیشهتکرارمیکند
قدیمخیلیعالیبوددوتاکلید۱مسافروکلید۲کارشناس
شمامشگلخودتمیگفتیبلاخرهیاحلمیصدویانه
دوبارهرانندهبااعصاببهترمشغولبکارمیشد
من سفری انجام دادم و هزینه اش پرداخت نشده ۳۴ روز هم گذشته ۲۰ بار هم تیکت زدم
با سلام خدمت شما اینجانب یک سفر ۳۴ هزار رو رسوندم و اسنپ از حساب من ۱۷ هزار کم کرد و مسافر نیز شماره کارتم رو گرفت گفت الان شوهرم واریز میکنه ولی واریز نکرد چند بار به پشتیبانی پیام دادم ولی نتیجه ای نگرفتم که نگرفتم . نتیجه با خودتان .
سلام.من چند مورداعلام کرده ام.فقط مبلغی که بابت کمیسیون از من کم شده برگشته ازاصل کرایه خبری نیست؟
تیکت زدیم مسافر کرایه نداده انگار نه انگار هیچ پشتیبانی از راننده نمیشه فقط مسافر واسه اسنپ مهمه راننده زیر بار هزارتا خرج ماشین له بشه مهم نیست ولی مسافر از رویه سلیقه شخصی از راننده خوشش نیاد هزار تا بلا سر راننده در میاره این اسنپ
تا الان ۴بار مسافر کرایه پرداخت نکرده که فقط ۱بار اسنپ پرداخت کرده هر بار هم بلافاصله هم تیکت گذاشتم هم تماس گرفتم و مشکل را مطرح کردم پیام تا ۷۲ ساعت آینده بررسی میشود ارسال میشود ولی خبری از واریزی نیست پیگیری هم کردم خبری نشد مجبور به بیخیالی شدم پشتیبانی مالی خیلی ضعیف عمل میکند
سلام طی سه روز گذشته دوموردپرداختنکردن هزینه داشتم چندبار تیکت فرستادم فقط جواب کامپیوتری به من داده شده
با سلام واحترام خدمت عوامل اسنپ
حلوا ماه مبارک رمضان را. و.عید نوروز را پیشاپیش تبریک عرض میکنم ….ان شاالله سالی پر برکت وتوفیق بهترین روزها در انتظار مردم کشورم باشد..
با سلام واحترام خدمت عوامل اسنپ.تازه میخوام ثبت نام کنم ..ان شاالله روزهای بهتر در کنار شما وبرنامه اسنپ بسازیم …شماره کارت یا شبا کی بفرستم.ممنون از لطف شما