برای دریافت هزینه حق کنسلی نیازی به ثبت و ارسال تیکت پشتیبانی در اپلیکیشن نیست.
اگر زمان رسیدن به مبدأ، مسافر سفر خود را به هر دلیلی لغو کرد، سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی میشوند، در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.
هنگام بررسی سفرهای لغوشده این موارد در نظر گرفته میشود:
- میزان پیمایش شما تا مبدأ
- ثبت به موقع مراحل سفر
- صرف زمان کافی انتظار برای مسافر
- بررسی دلایل لغو سفر در اپلیکیشن
۲ نکته مهم:
زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدا» را زدید، حتما مدت زمان کافی، منتظر بمانید و در صورتی که زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابهالتفاوت این زمان را در قسمت «گزینهها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.
برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع روی لینک زیر بزنید
دریافت حق کنسلی خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
از نظر من اسنپ منبع درآمد خوبی است
متشکرم
خوب بودمتشکرم حال به تدریج از امکانات و مراحل این آشنا میشوم و یا از همکاران و یا پشتیبانی میپرسم
بسیار عالی و از شما تشکر میکنم
خوب بودمتشکرم حال به تدریج از امکانات و مراحل این آشنا میشوم و یا از همکاران و یا پشتیبانی میپرسم
خوب بود
سلام
آیا مسئولی هست که بگه چرا پشت سر هم ستاره های مارو کم میکنید در حالی که من بهترین عملکرد رو دارم
برای من ۴دقیقه طول کشیدم به مسافر رسیدم مسافر بعد از ۷ دقیقه نیومده و من زدم عدم حظور مسافر ولی هزینه کنسلی برای من نیامده چرا واریز نشده
من یه دونه کنسل کردم، بلافاصله جریمه کم شد.
در طول دو روز گذشته ۱۰ تا مسافر ۵ دقیقه بعد از اینکه من به مبدا رسیدم کنسل کردن، هیچی واریز نشده.
تا وقتی مسافرا براس اسنپ در اولویت هستن، چیزی دست نمیشه
درود بر دست اندرکاران پرتلاش اسنپ، پیشنهاد میکنم در نرم افزار اسنپ طوری برنامه دهند که اگر مسافر از زمانی که راننده دکمه به مقصد رسیدم را زد بیش از ۵ دقیقه تاخیر داشت بطور خودکار به مسافر پیامک ارسال شود تا از درگیری بین راننده و مسافران پیشگیری شود.