برای دریافت هزینه حق کنسلی نیازی به ثبت و ارسال تیکت پشتیبانی در اپلیکیشن نیست.
اگر زمان رسیدن به مبدأ، مسافر سفر خود را به هر دلیلی لغو کرد، سفرهای لغو شده به صورت خودکار از سمت سیستم بررسی میشوند، در صورت واجد شرایط بودن، هزینه کنسلی سفر طی مدت زمان ۲۴ ساعت کاری به حساب اسنپی شما واریز خواهد شد.
هنگام بررسی سفرهای لغوشده این موارد در نظر گرفته میشود:
- میزان پیمایش شما تا مبدأ
- ثبت به موقع مراحل سفر
- صرف زمان کافی انتظار برای مسافر
- بررسی دلایل لغو سفر در اپلیکیشن
۲ نکته مهم:
زمانیکه به مبدأ مسافر رسیدید و دکمه «رسیدم به مبدا» را زدید، حتما مدت زمان کافی، منتظر بمانید و در صورتی که زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر نیامد، با او تماس بگیرید.
اگر مدت زمان انتظار شما بیشتر از ۵ دقیقه طول کشید و مسافر کماکان قصد انجام سفر را داشت از او بخواهید مابهالتفاوت این زمان را در قسمت «گزینهها» و «توقف در مسیر» اعمال کند.
برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع روی لینک زیر بزنید
دریافت حق کنسلی خودکار در اپلیکیشن راننده اسنپ
با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.
ثبت دیدگاه
فعلا نظری ندارم
عالی
امیدوارم بصرفه باشه
alirezahosain29@gmail.com
دوستان در پشتیبانی فقط بلدن از حساب راننده سریع کسر کنند.من تو دو هفته گذشته چند تا لغو سفر از طرف مسافر داشتم ولی خبری از پرداخت کنسلی نبوده.کرایه کم خیابان کوچه داغون.پشتیبانی آنلاین خیلی جالب.
با درود . بارها بوده پس از تایید سفر حرکت از مبدا تا رسیدن به مقصد از طرف مسافر لغو سفر زده و علیرغم ۸ دقیقه مسافت طی شده متاسفانه از طرف مدیریت اسنپ بررسی صورت نگرفته وامید است نسبت به لغو سفر از طرف مدیریت محترم مداقه بیشتری صورت تا حقی از این ناحیه ضایع نگردد
masoudiranshahi81@gmail.com
من زمان مسافر بیش ازحد بود درخواست زمان توقف دادم ولی مسافر پایان سفر امتیاز منفی داده و گرفتن مللغ اظافه ثبت کرده من به پشتیبانى اعلام کردم ولی تاثیر نداشت اصولا اسنپ هر چی مسافر میگه ثبت میکنه و نظر راننده اصلا مهم نیست
آره ۵ کیلومتر میری میرسی به مبدا اخرش مسافر لغو میزنه اسنپم بعد برسی اگه قابل بدونه ۱۵۰۰ تومان میزنه به حسابت ???? واقعا با این کرایه های کم اصلا هوای راننده رو ندارن داریم زیر فشار له میشیم
موافقم