قبل از قبول درخواست مبدا، مقصد و جزئیات سفر را با دقت بررسی کنید و دقیقا در مبدا و مقصد ثبت‌شده داخل اپلیکیشن حاضر شوید.

رعایت این موارد درنهایت باعث افزایش رضایت مسافر و امتیاز می‌شود و از مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (113 دیدگاه)

  1. با سلام
    گفتن بسیاری از مشکلات به نوعی بی اعتبار کردن خود فرد به حساب میاد چرا که محاله سازندگان برنامه از وحودشون بی اطلاع باشن
    نبود تناسب بین درامد شهرهای بزرگ و شهرستانها ، مشکلات نقشه نرم افزار، عدم پوشش حاشیه و روستاهای اطراف شهر ، بسیار‌پایین بودن نرخ کرایه اسنپ، دادن فرصت سواستفاده به مسافرین و عدم حمایت از رانندگان و ….

    اما مشکل من عدم توجه اسنپ به مدل ماشین‌ها برای محاسبه‌ی نرخ پورسانت‌هاست. من با خودروی ۱۴۰۰ باید ۲۰ درصد پورسانت بدم و ماشین مدل ۷۰ هم برابر‌من پورسانت میده‌! و این باعث تعجبه واقعا!!

  2. درباره نوشتن مبدا ومقصد خیلی ریز نوشته شوده این مودخیلی مهم‌است چون حواس راننده پرت میشه درشلوغی ماشینها ..
    همکاریتان بارانندگان‌اسنب عالی است

  3. اسنپ کارفیکس دزد هست
    باید ازش شکایت کنیم تا وجه یا جنس رو تحویل بده درست هم جوابگو نیستن
    اسنپ چرا پیگیری نمیکنه حالا اگر پول خودشون بود سریع مسدود میکردین

    1. قاسم جان وقت بخیر

      لطفا مشکل موجود نسبت به خرید از کارفیکس را بفرمایید

      و جهت پیگیری کد ملی
      شماره اسنپی
      و تاریخ خرید خود را قرار دهید

  4. متاسفانه بیشتر مسافران در تعیین لوکیشن دقیق مبدا یا مقصد (علی الخصوص مبدا) دقت نمیکنند و این امر در برخی راننده را با مشکل جدی مواجه می کند. به عنوان مثال مسافر در نبش خیابان اصلی ایستاده است اما چون در خواست را از داخل منزل داده است، لوکیشن در کوچه کناری یا بن بست پشتی تعیین شده است. خوب است که به مسافران آموزش تعیین دقیق لوکیشن آموزش داده شده و تاکید گردد

  5. چرا هیچ شرایطی برای یک راننده در سیستم اسنب باکس وجود نداره هرموردی چیزی باشه فقط فقط حرف و حق با مشتری ولی برای یک راننده هیچ ارزشی واحترامی چون مشتری خط قرمز اسنب انگار نه انگار کلیه مراحل سفر تا اتمام روی دوش راننده با این شرایط مالی که هیچگونه شباهتی با نرخ مصوب دولتی هم نداره متاسفانه

  6. خیلی قیمت ها پایین هست. و یه درصد بالا هم که بر می‌دارید دیگه چیزی نمیمونه واسه کسی که فقط بخواد اسنپ کار کنه

  7. سلام ادب و رفتار مناسب طرف مقابل را مجبور به ادب و رفتار مناسب میکنه ممنون

  8. سلام بنده وقتی سفر قبول میکنم باید اول به من دستور بده حرکت به سمت مبدا ولی بنده وقتی سفری درخواست قبول میکنم روی صفحه گوشیم نشان میده شما به مبدا رسیدید لطفاً کمکم کنید چون باید تنظیمات درخواست قبول سفر و بعد شروع به حرکت به سمت مبدا و بعد به مبدا رسیدید مسافر سوار شد حرکت به سمت مقصد و پایان سفر درست اجرا بشه لطفاً کمک کنید متشکرم

    1. محمدامین عزیز وقت بخیر

      لطفا نرم افزار خود را بروزرسانی کنید
      و مجدد این موضوع را بررسی کنید

      در صورت بروز مشکل با پشتیبانی تماس بگیرید و لینک اخرین نسخه را دریافت کنید

    1. سلام.خسته نباشید میگم به همه دوستان.بسیارسپاسگزارارم ازاسنپ.عالی.

  9. تنها ضعفی که داره اینه که مثلاً فاصله زمانی مبدا تا مقصد رو اگر نشون میداد برای ما راحت بود

    مثلاً وقتی درخواست سفر میاد فاصله زمانی رو هم نشون بده
    چون بیشتر جاها رو هم من و هم بعضی راننده های تازه کار به اسم نمیشناسیم و موقع قبول سفر مردد هستیم

    1. قاسم عزیز وقت بخیر

      حتما موضوع اعلامی شما جهت بررسی انتقال داده خواهد شد

  10. سلام
    من شهری زندگی می کنم که اسنپ نداره چطوری امکانش هست که اونجا هم تحت پوشش قراره بگیره؟

    1. سلام و وقت بخیر
      لطفا با پشتیبانی تماس بگیرید و شهر خود را جهت فعالسازی ثبت کنید

  11. سلام بعضی از مشتری ها لوکیشن میدن ولی پلاک و زنگ رو ثبت نمیکنن و معمولا سر لوکیشن که میرسیم تلفن رو جواب نمیدن یکی از کارای مهم برای بهبود زمان تلف شده راندهگان مجبور کردن مشتری برای دادن ادرس دقیق و اینکه از مشتری بخوان سریع با راننده تماس بگیرن و جزییات سفر رو توضیح بدن و نوع و وزن بار و اینکه خودشون نیرو دارن یانه
    و قبل از تحویل بار تسویه کنن چون بعد از تحویل مبلغ رو دیر میریزن و فکر رانده رو دگیر میکنه و از تو اپ هم دیر بریزن وقت راننده رو حدر میدن و روزی اون رو کم میکنن

  12. با عرض سلام خدمت تمامی همکاران اگر بشو فاصله مبدأ تا مقصد محاسبه شود خیلی به رانندهها زحمت کش کمک میشود ممنون از سازمان بزرگ اسنپ

  13. واقعا متاسفم واستون که کوچیکترین اهمیتی به رانندتون نمیدین ! راننده ای که خالصانه داره به این فعالیت گروهی خدمت میکنه با کمترین حد توقع. لطفا پشتیبان‌ رانندتون باشید در این دوران سخت و بی رحم زندگی. راننده تنها باید حواسش هم به جاده هم به خودرو هم به رانندگی و هم به مسافرش. خداییش کار سختیه.«با هم ، برای هم» 100% موفق و پیشرو.

  14. سلام لطفا مقصد منتخب رو زیاد کنین یکی اصلا میخواد فقط تو مسیر منطقه خودش کار کنه ،چرا همه ش ۲ تا مقصد منتخب باشه،؟هم به اون منطقه آشنای هم خونه ش اونجاس و همه حوزه اون مسیر رو میشناسه، من نوعی غرب شهر خودم یا شرقش رو زیاد بلد نیستم میمونم

  15. سلام وقت بخیر چند روزه که وقتی اسنپ رو روشن میکنم مسیر مسافرا تا مبدا 1کیلومتر تا 2 دوره ومسیر های نزدیک برای من نمایش داده نمیشه

  16. باعرض سلام وخسته نباشید.
    ازشماخواهشمندم لطف کرده ویک نگاه به ارائه خدمات وامکانات رانندگانی که دراستانهامشغول به کارهستن انداخته.وبعدهم نگاهی به راننده ای که درشهریا شهرستان کارمیکندبیندازید.حال به نظرشما هردوبه یک اندازه از آنها بهره میبرند؟
    من که خودم یک راننده شهرستانی هستم با اطمینان کامل میتوانم بگویم به هیچ عنوان نه…
    چون هرخدماتی که شرکت ارائه میدهدفقط در استانهاموجوداست.
    ضمنابه غیراز اینها چندین مورد دیگرنیز هست که رانندگان شهرستان هااز آنها نیزبی بهره هستن.
    ۱_کرایه کم
    ۲_کندی اینترنت
    ۳_نبودخیلی ازمکانهادرنقشه
    ۴_کوچه های تنگ وپرازچاله
    ۵_مسیرهای خاکی
    ۶_نبودن خیلی ازروستاهای دور اطراف شهر.
    ودر آخر این راهم بگویم که قیمت یک مسیرمستقیم تاکسی نفری ۵هزارتومن هست درحالی که یه اسنپی مسافررو ازدم درش برداشته وبعدازطی یک مسیری ۲برابرتاکسی نهایت کرایش۸۵۰۰یا۹۵۰۰.میشه. ضمنااین راهم بگویم که قصدم گله یاشکایت نبودفقط خواستم ازمشکلات ما اطلاعی داشته باشیدباسپاس وباوجوداین همه
    مشکلات ازشرکت اسنپ وتمامی کسانی که در آن کارکرده وزحمت میکشن نهایت تشکروقدردانی رادارم…

  17. سلام چرا بیزین و اریز نشده من یک سال گذشته ۳بار بیزین واریز شد چرا پیکری نمی کنید

    1. هرمز عزیز وقت بخیر
      از طریق سامانه سماس و اپلیکیشن راننده میتوانید واریزی سهمیه سوخت را پیگیری کنید

  18. باسلام خدمت تمامی دوستان،بنده تازه ثبت نام انجام دادم کی جواب تاییدیه میاد؟

    1. محمد عزیزلطفا مطالب آموزشی این موضوع را ببینید
      و با پشتیانی تماس بگیرید

  19. سلام برای گاز سوز کردن به کافی نت مراجعه کردم اسم من جزو ناوگان اسنپ نبود چیکار کنم ممنون

    1. وقت شما بخیر

      حمید جان لطفا با پشتیانی تماس بگیرید و اطلاعات ثبت شده خود را مجدد چک بفرمایید

  20. ضمن اهداءسلام به دست اندرکاران زحمت کش اسنپ مخصوصاً *سرکار خانوم کیانی* شروع بکار بنده از کی شروع میشود ؟ متشکرم

  21. سلام وقت بخیر کسی خبر نداره سهمیه بنزین بهمن ماه به بعد کی واریز میشه؟

    1. محسن عزیز وقت بخیر

      موارد مرتبط به بنزین را از طریق سامانه سماس و نسخه جدید اپلیکیشن میتوانید پیگیری کنید

  22. ناخدا گاه دست به تایید یا ههمان قبول خورد چه کار کنیم نخواستیم سفر رو بگیرم

    1. احمدرضا جان وقت بخیر

      امکان لغو سفر به تعداد مشخصی از سمت شما مشکلی ایجاد نخواهد کرد
      همچنین میتوانید با پشتیانی تماس بگیرید درخواست لغو سفر را ثبت کنید

  23. سلام ما رانندها در مبدا حاضر میشویم و زنگ میزنیم به مسافر ۴ تا میلان پایین تر یا بالاترن همین پیام در مبدا باشین برای مسافر بزارید ممنون

  24. متاسفانه هنوز هم مسافرانی هستند که کار کردن با اپ اسنپ رو درست و دقیق بلد نیستند و برای کاربران راننده و خودشان ایجاد مشکل می‌کنند
    لطفا آموزشهای بیشتری برای مسافران بگذارید
    باتشکر

  25. سلام باتشکر از برخورد خوب شما امیدوارم همکاری خوبی را شروع کنیم در کنار یکدیگر

    1. حبیب عزیز وقت بخیر
      به محض بررسی مدارک اطلاع رسانی انجام خواهد شد

  26. با این نرم افزار پر از باگ رااننده گیج مبشه تامیره لوکیشنهاروچک کنه یا دیر میشه یا کس دیگرقبول میکنه درنهایت دراولیوت بندی جدید سفرهای مدنظرونمیتونه انتخاب کنه.کلن صفه باقونت درشت وزمینه سیاه قالب زشتی هست

    1. کاظم جان
      دلیل غیر فعال شدن خود را از طریق پشتیبانی میتوانید پیگیری کنید

  27. سلام
    من در سیستان و بلوچستان شهر ایرانشهر افتخار همکاری با شما دارم
    نرم افزار سرعت پایین دارد
    اکثر مبدا و مقصد ها کمی با آدرس واقعی متفاوت است
    تقریبا نسبت به قیمت عرف بازار ایرانشهر 30درصد قیمت ارایه شده اسنپ پایین تر است
    واین در دراز مدت به نفع راننده وسیستم نیست باتشکر

    1. رضا عزیز وقت بخیر

      انتقاد شما جهت بررسی انتقال داده خواهد شد

      درحال حاضر مبالغ به صورت سیستمی و با توجه به عرضه و تقاضا محاسبه میشود

  28. باسلام وخسته نباشید خدمت کارشناسان اسنپ، تشکرویژه جهت اطلاع رسانی مطالب مفید درراستای خدمات رسانی رانندگان و بهبودوضعیت شغلی ومالی واستفاده بهینه دروقت و انرژی و مهمترازهمه رضایت مسافران محترم از شرکت اسنپ و رانندگان ????

  29. سلام و خسته نباشی به همه کادر زحمت کش آیند و هزاران سلام خدمت تمامی رانندگان با مرام..از کادر آیند خواهشمندم در مورد کرایها تجدید نظر بفرماعید.و کرایها را نسبت به تورم جامعه تنظیم نمایید..ممنون و سپاسگزارم..از خدای منان آرزوی سلامتی و کامراعی را برای همه شما عزیزان مصعلت میکنم..یا علی مددی فرما..یا حق..121…

  30. ظرف سه ثانیه هنگام رانندگی هم مبدا وهم مقصد بررسی وانتخاب شودواقعا فرصت کمه

  31. متأسفانه مشکلی که راننده‌ها دارند اینست که به عنوان مثال وقتی مبدی را با زمان ۳ دقیقه می‌پذیریم یک دفعه میشود ۵یا۶ دقیقه.

  32. این کاری که شما انجام داده اید خداقوت دارد خدا خیرتان بدهد از این کار بزرگ و خداپسندانه منظورم راه اندازی این برنامه

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا