اسنپ باکسآموزشآموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکس

قوانین اسنپ‌باکس ویژه موتورسواران

کاربران موتورسوار اسنپ‌باکس روزانه سفرهای زیادی انجام می‌دهند. همچنین بخشی از این سفرها به رساندن سفارشات اسنپ‌فود و اسنپ‌مارکت اختصاص دارد. در اسنپ‌باکس برای انجام سفرها با کیفیت بالا قوانینی برای کاربران موتورسوار وجود دارد که همه ملزم به اجرا و رعایت آن‌ها هستند. در صورتی که هر کدام از این قوانین در حین سفرها رعایت نشود احتمال دارد حساب کاربری موتورسوار مسدود شود.

در این پست قصد داریم قوانین فعالیت به عنوان یک موتورسوار در اسنپ‌باکس را با هم مرور کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید. آشنایی با این قوانین و رعایت آن‌ها، علاوه بر پیشگیری از مسدود شدن حساب کاربری‌تان به بالابردن کیفیت سفرهای‌تان کمک می‌کند و در نهایت درآمدتان را افزایش می‌دهد.

۱. سفارش‌ها را مقابل در واحد به دست مشتری برسانید

بسته‌های غذایی و محصولات سوپرمارکتی درست مانند سایر مرسولات، باید مقابل در واحد به دست مشتری برسند.

هنگام تحویل سفارش نیازی به امضای گیرنده نیست. فقط کافیست به طبقه محل سکونت مشتری رفته و بسته را به او تحویل دهید.

به‌هیچ وجه سفارش‌ها را در لابی یا آسانسور قرار ندهید و حتما به دست شخص سفارش دهنده برسانید.

۲. از سرویس‌های مکان‌یاب (gps) غیر مجاز استفاده نکنید

برای پیدا کردن نشانی مقصد فقط از مکان‌یاب اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید. نصب برنامه‌های غیر مجاز مکان‌یاب ممکن است باعث آسیب رساندن به گوشی شما شود و استفاده از آنها از سوی اسنپ ممنوع شده است.

قوانین اسنپ‌باکس ویژه موتورسواران باشگاه رانندگان اسنپ

نکته مهم:

توجه داشته باشید، در صورت رعایت نکردن این نکته و استفاده از سرویس‌های مکان‌یاب غیر مجاز، مطابق قوانین اسنپ حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.

۳. با روی گشاده با مشتریان روبرو شویم

همه ما روزهای سختی را می‌گذرانیم، همه کمبود وقت داریم و می‌خواهیم زودتر به کار بعدی خود برسیم؛ ولی لبخند و برخورد خوب با دیگران، زمان چندانی از ما نمی‌گیرد.

با روی گشاده با گیرنده بسته روبرو شوید پاسخ سپاسگزاری او را با لبخند بدهید. گاهی همین برخوردهای کوتاه ساده و رد وبدل کردن چند جمله کوتاه روزمان را می‌سازد.

۴. درخواست دریافت هزینه اضافه نکنید

مانند سایر سفرها، هزینه سفر از ابتدا توسط اسنپ مشخص شده و به‌صورت آنلاین به حساب شما واریز می‌شود. دریافت کننده تعهدی در قبال پرداخت هزینه ندارد. لطفا به هر دلیل، تقاضای دریافت مبلغ اضافه در مقصد نداشته باشید.

۵. سفارش‌ها را به‌موقع به دست گیرنده برسانید

تاخیر در رساندن بسته و سفارشات به مشتری در اسنپ‌باکس پذیرفته نیست؛ به ویژه در جابه‌جایی سفارش‌های غذا.

حتما زیاد شنیده‌اید غذا از دهن افتاد. آنچه در سفارش‌های غذا و محصولات سوپرمارکتی اهمیت دارد تحویل غذای گرم و رساندن به‌موقع محصولات خریداری شده است.

اولویت اصلی در رساندن سفارشات اسنپ‌فود و اسنپ‌مارکت، تحویل به‌موقع سفارش است.

مهلت زمانی رساندن بسته برای هر سفر را از اپلیکیشن راننده چک کنید و سعی کنید در سریع‌ترین زمان ممکن آن را به‌دست گیرنده برسانید.

۶. بعد از پایان سفر با مشتری تماس نگیرید

همان‌طور که می‌دانید، وظیفه ما به‌عنوان کاربر موتورسوار اسنپ، رساندن به‌موقع مرسولات به مشتریان است. تماس گرفتن با مشتری پس از پایان سفر دور از رفتار حرفه‌ای است و از سوی اسنپ اکیدا ممنوع شده است.

نکته:

توجه داشته باشید درصورت تخلف از این مورد، مطابق قوانین اسنپ حساب کاربری شما بلافاصله مسدود خواهد شد.

۷. ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید

آراسته و مرتب بودن پیش از هرچیزی، چهره‌ای قابل احترام و حرفه‌ای از شما ارائه می‌کند و تأثیر آن روی امتیازات مشتریان و افزایش درآمد شما غیر قابل انکار است.

قوانین اسنپ‌باکس ویژه موتورسواران باشگاه رانندگان اسنپ

۸. ثبت صحیح مراحل اپلیکیشن

مراحل سفر خود را از آغاز سفر تا زمان تحویل مرسوله حتما در اپلیکیشن راننده و در زمان درست ثبت کنید. این کار برای پیگیری سفر شما لازم است و در صورت بروز هر مشکلی گواهی بر نحوه عملکرد شماست. از ثبت پایان سفر پیش از تحویل مرسوله اکیدا خودداری کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۷ دیدگاه)

  1. سلام من راننده موتوریک هستم موتور من رفته پارکینگ تصادف کردم میشه لطفا مدارک منو یا فکس یا به ایمیل عکسش بفرستید نشکن بدم کد کاربری من ۱۴۳۲۱ هست

  2. با سلام به همه ی دوستان
    ما همه ی این قوانین رو انجام میدیم
    کاش مشتریان هم از قوانین مربوط به خودشون مطلع کنیم
    مثلا….
    آدرس رو درست وارد کنن
    راننده رو معطل نکنن
    درخواست تخفیف نکنن
    باری که باید با خودرو جابجا بشه رو به موتور ندن

  3. سلام. در صورتی که منزل مشتری، آسانسور نداشته باشد و درخواست کند که بار را برایش تا طبقه چهارم ببریم چیست؟
    آیا بردن سفارش اسنپ فود با هزینه ناچیز پیک در شهرستان تا طبقه چهارم بدون آسانسور منصفانه هست؟

  4. سلام ببخشیدمن راننده اسنپم مااگه انتقادیاشکایتی ازاپراتورهاداشته باشیم به کی بایدبگیم ماکه جزاپراتورباکسی ارتباط نداریم بعداینکه بخوایم برای اصلاح وضعیت اسنپ نظری بدیم کجاباید نظربدیم ممنون

  5. درود به شما وقت بخیر بنده تازه ثبت نام کردم و موتورم مجهز به باکس هستش و چطور میتونم سفارش اسنپ فود بگیرم چون در حساب کاربریم بدون جعبه ثبت شده ولی بنده جعبه دارم ممنون میشم راهنماییم کنید

  6. خیلی هم عالی و عرض خسته نباشید و خدا قوت و آرزوی سلامتی برای بچه های زحمتکش سایت اسنپ.

  7. سلام.دوستان همه قوانین نباید یک طرفه باشه.غرورو شخصیت و امرار معاش راننده هم مهمه ک البته پیگیری نمیشه.دوم هزینه ها کمه.سوم لطفا الکی پیام ندید بگید در نظر سنجی ک هیچ موقع اصلا بهش نگاه هم نمیکنید شرکت کنید..ب هر حال موفق باشید

  8. چرا حساب منو مسدود کردین خوب بابا ما زنو بچه داریم اینها رو ما خودمون عمل میکنیم بخدا من مستعجرم ی روز ار نکنم ده روز عقبم تو رو ب هرکی که میپرستین حساب منو راه بندازین

    1. سلام اگر میشد سفارش دو مقصد نزدیک به هم را سفارش می گرفتیم خیلی عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00