اسنپ باکسآموزشآموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکس

قوانین اسنپ‌باکس ویژه موتورسواران

کاربران موتورسوار اسنپ‌باکس روزانه سفرهای زیادی انجام می‌دهند. همچنین بخشی از این سفرها به رساندن سفارشات اسنپ‌فود و اسنپ‌مارکت اختصاص دارد. در اسنپ‌باکس برای انجام سفرها با کیفیت بالا قوانینی برای کاربران موتورسوار وجود دارد که همه ملزم به اجرا و رعایت آن‌ها هستند. در صورتی که هر کدام از این قوانین در حین سفرها رعایت نشود احتمال دارد حساب کاربری موتورسوار مسدود شود.

در این پست قصد داریم قوانین فعالیت به عنوان یک موتورسوار در اسنپ‌باکس را با هم مرور کنیم تا با آن‌ها آشنا شوید. آشنایی با این قوانین و رعایت آن‌ها، علاوه بر پیشگیری از مسدود شدن حساب کاربری‌تان به بالابردن کیفیت سفرهای‌تان کمک می‌کند و در نهایت درآمدتان را افزایش می‌دهد.

۱. سفارش‌ها را مقابل در واحد به دست مشتری برسانید

بسته‌های غذایی و محصولات سوپرمارکتی درست مانند سایر مرسولات، باید مقابل در واحد به دست مشتری برسند.

هنگام تحویل سفارش نیازی به امضای گیرنده نیست. فقط کافیست به طبقه محل سکونت مشتری رفته و بسته را به او تحویل دهید.

به‌هیچ وجه سفارش‌ها را در لابی یا آسانسور قرار ندهید و حتما به دست شخص سفارش دهنده برسانید.

۲. از سرویس‌های مکان‌یاب (gps) غیر مجاز استفاده نکنید

برای پیدا کردن نشانی مقصد فقط از مکان‌یاب اپلیکیشن اسنپ استفاده کنید. نصب برنامه‌های غیر مجاز مکان‌یاب ممکن است باعث آسیب رساندن به گوشی شما شود و استفاده از آنها از سوی اسنپ ممنوع شده است.

قوانین اسنپ‌باکس ویژه موتورسواران باشگاه رانندگان اسنپ

نکته مهم:

توجه داشته باشید، در صورت رعایت نکردن این نکته و استفاده از سرویس‌های مکان‌یاب غیر مجاز، مطابق قوانین اسنپ حساب کاربری شما مسدود خواهد شد.

۳. با روی گشاده با مشتریان روبرو شویم

همه ما روزهای سختی را می‌گذرانیم، همه کمبود وقت داریم و می‌خواهیم زودتر به کار بعدی خود برسیم؛ ولی لبخند و برخورد خوب با دیگران، زمان چندانی از ما نمی‌گیرد.

با روی گشاده با گیرنده بسته روبرو شوید پاسخ سپاسگزاری او را با لبخند بدهید. گاهی همین برخوردهای کوتاه ساده و رد وبدل کردن چند جمله کوتاه روزمان را می‌سازد.

۴. درخواست دریافت هزینه اضافه نکنید

مانند سایر سفرها، هزینه سفر از ابتدا توسط اسنپ مشخص شده و به‌صورت آنلاین به حساب شما واریز می‌شود. دریافت کننده تعهدی در قبال پرداخت هزینه ندارد. لطفا به هر دلیل، تقاضای دریافت مبلغ اضافه در مقصد نداشته باشید.

۵. سفارش‌ها را به‌موقع به دست گیرنده برسانید

تاخیر در رساندن بسته و سفارشات به مشتری در اسنپ‌باکس پذیرفته نیست؛ به ویژه در جابه‌جایی سفارش‌های غذا.

حتما زیاد شنیده‌اید غذا از دهن افتاد. آنچه در سفارش‌های غذا و محصولات سوپرمارکتی اهمیت دارد تحویل غذای گرم و رساندن به‌موقع محصولات خریداری شده است.

اولویت اصلی در رساندن سفارشات اسنپ‌فود و اسنپ‌مارکت، تحویل به‌موقع سفارش است.

مهلت زمانی رساندن بسته برای هر سفر را از اپلیکیشن راننده چک کنید و سعی کنید در سریع‌ترین زمان ممکن آن را به‌دست گیرنده برسانید.

۶. بعد از پایان سفر با مشتری تماس نگیرید

همان‌طور که می‌دانید، وظیفه ما به‌عنوان کاربر موتورسوار اسنپ، رساندن به‌موقع مرسولات به مشتریان است. تماس گرفتن با مشتری پس از پایان سفر دور از رفتار حرفه‌ای است و از سوی اسنپ اکیدا ممنوع شده است.

نکته:

توجه داشته باشید درصورت تخلف از این مورد، مطابق قوانین اسنپ حساب کاربری شما بلافاصله مسدود خواهد شد.

۷. ظاهری آراسته و مرتب داشته باشید

آراسته و مرتب بودن پیش از هرچیزی، چهره‌ای قابل احترام و حرفه‌ای از شما ارائه می‌کند و تأثیر آن روی امتیازات مشتریان و افزایش درآمد شما غیر قابل انکار است.

قوانین اسنپ‌باکس ویژه موتورسواران باشگاه رانندگان اسنپ

۸. ثبت صحیح مراحل اپلیکیشن

مراحل سفر خود را از آغاز سفر تا زمان تحویل مرسوله حتما در اپلیکیشن راننده و در زمان درست ثبت کنید. این کار برای پیگیری سفر شما لازم است و در صورت بروز هر مشکلی گواهی بر نحوه عملکرد شماست. از ثبت پایان سفر پیش از تحویل مرسوله اکیدا خودداری کنید.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۷ دیدگاه)

  1. بعد از کلی دوندگی تو این روزای کرونایی و ایجاد اشتراک در اسنپ باکس و پرداخت هزینه باکس و اشتراک در کل یک هفته فعالیت برای ما در نظر گرفته شد و امروز ۱۵ اردیبهشت ماه حساب کاربری ما بدلایل عدم انطباق مدارک اراِئه شده مسدود گردید ظاهرا یک هفته مجاز به فعالیت نیازمند انطباق مدارک نبوده و امروز مسئولین زیر رفت فهمیدن و تصمیم به مسدود کردن گرفتن البته فکر میکنم هدف فقط گرفتن یکصد هزار تومنه بود و یک هفته دلخوشی ادمهای خوشباوری مثل ما

  2. سلام یه بحث جدید
    در رابطه با فروشدر فروشگاه های اینترنتی مثل دیجی کالا یا دیگر محصولات این چنینی چه باید کرد
    برای مثال
    من فروشنده هستم در دیجی کالا یا هرفروشگاه دیگری
    محموله در دیجی کالابه فروش رفته شده و در دیجی کالا بنده موظف هستم بسته خودم رو ارسال کنم خب
    در این شرایط بهترین گزینه اسنپ باکس هستش
    اما مشکل اسنپ باکسچیه
    مشکل اینه که باید فاکتور رو برای طرف مقابل ارسال کنم ولی اون پولش رو پرداخت کرده در درگاه دیجی کالا
    خب دراین شرایط باید چیکار کرد
    من چیزی متوجه نشدم به پشتیبانی هم زنگ زدم گفت بهت زنگ میزنیم ولی خبری نشد

  3. باسلام خدمت همکاران عزیز.این نکات بسیار دقیق قابل توجه بود امیدوارم همگی در پیشبرد اهدافمان به آنها عمل کنیم.با تشکر

  4. اگر اجراع بشد خوبه به گفته امام علی شما را به تقوا و نظم در کارها دعوت میکنم این یک حرف خوب است..

    1. سلام مسعود جان
      استفاده از هر مسیریاب داخلی که موردتایید مراجع قانونی باشه
      از نظر اسنپ مجاز است

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00