آموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکسآموزش موتورسواران جدیداسنپ باکس

«فروش کالا» در اپلیکیشن اسنپ باکس چیست؟

به‌تازگی قابلیتی در اپلیکیشن اسنپ باکس اضافه شده است، که پُلی ارتباطی میان صاحبان کسب‌وکارها و خریداران است.

سرویس «فروش کالا» این فرصت را برای فروشندگان و صاحبان کسب‌وکار فراهم کرده است تا با خیالی آسوده، کالای موردنظر را پیش از دریافت هزینه برای خریدار ارسال کنند. به این ترتیب، کالای فروخته شده، توسط ناوگان اسنپ‌باکس و فقط پس از کسب اطمینان از پرداخت اینترنتی هزینه کالا، به خریدار تحویل داده می‎شود.

در سرویس «فروش کالا» کاربر موتورسوار وارد هیچ‌گونه تبادل مالی میان فروشنده و خریدار نخواهد شد و تنها انتقال‌دهنده کالا از فروشنده به خریدار خواهد بود.

برای آشنایی بیشتر با این سرویس و نحوه انجام درخواست‌های سرویس «فروش کالا» با ما همراه باشید.

نحوه استفاده از سرویس «فروش کالا»

۱. دریافت و پذیرش درخواست

ظاهر درخواست‌هایی که شامل سرویس «فروش کالا» باشد، ‌مانند درخواست‌های دیگر است، با این تفاوت که در صفحه‌ی جزئیات سفارش عبارت «فروش کالا» با رنگی قرمز مشخص شده است. پس از پذیرش این درخواست، پیامکی حاوی لینک فروش دریافت می‌کنید.


۲. بررسی و تحویل بسته در مبدا

هنگامی که به مبدا رسیدید، بسته را از فروشنده تحویل بگیرید و آن را به‌طور کامل بررسی کنید. در صورتی که محتویات بسته، براساس قوانین و مقررات اسنپ باکس غیرقانونی است، از پذیرفتن بسته خودداری کرده و موضوع را به پشتیبانی اطلاع دهید.

پس از کسب اطمینان از سلامت و قانونی بودن بسته، آن را از فروشنده تحویل بگیرید و سفر خود را ادامه دهید.

۳. تحویل بسته به خریدار در مقصد

پس از رسیدن به مقصد، ابتدا بسته را در اختیار خریدار قرار دهید، تا آن را بررسی کنید. پس از بررسی و تایید بسته توسط خریدار، کمی صبر کنید تا او هزینه کالا را به‌صورت اینترنتی پرداخت کند، پیش از پرداخت هزینه کالا توسط تحویل گیرنده، به هیچ‌عنوان کالا را به وی تحویل ندهید.

برای مشاهده‌ی فاکتور فروش و اطلاع از وضعیت پرداخت، لینکی را که از طریق پیامک برای شما ارسال شده لمس کنید. در فاکتور فروش اطلاعات فروشنده، خریدار، هزینه کالا، توضیحات درباره کالا و همچنین وضعیت پرداخت فاکتور قابل مشاهده است.

پس از مشاهده عبارت «پرداخت با موفقیت انجام شد» بسته را تحویل خریدار دهید. لازم به ذکر است، امکان فشردن گزینه «بسته را تحویل دادم» فقط پس از پرداخت هزینه بسته توسط خریدار، امکان‌پذیر است.


سخن پایانی

اگر بسته به هر دلیلی مورد تایید خریدار نبود با پشتیبانی تماس بگیرید، تا یک سفر بازگشت برای شما ثبت شود. لازم به یادآوری است که حین تکمیل این سفر، کاربر موتورسوار تنها واسطه‌ای میان فروشنده و خریدار است و هیچ‌گونه تبادل مالی نخواهد داشت.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (5 دیدگاه)

  1. درود برعوامل اسنپ ماشالله خیلی راحت ودرست وچکیده پاسخگو هستید وکمال تشکر رودارم واما ای کاش موقع ثبت نام موتور باکس تحویل بدن چون اکثرسرویسها باکس وکلاه براشون شرطه ممنون میشم بابت بالابردن سطح کاری وموفقیت گفتم ممنون باتشکر

  2. سلام.
    اولا؛ میفرمایید مرسوله را در زمان دریافت بازدید کامل کنیم درصورتیکه غالبا دارای بسته بندی بوده و فرستنده تمایلی به اینکار ندارد. ثانیا ؛ فرمودید تا پیش از پرداخت وجه بهیچ عنوان مرسوله را تحویل گیرنده ندهید. پس گیرنده به چه صورت میتواند بسته خود را بررسی کند؟! ضمنابرای بررسی بسته آنرا قاعتا در خانه بررسی خواهد کرد و این قابل جلوگیری نیست. اگر بعد از انتقال بسته به درون خانه موضوع معامله دچار اشکال شود راننده کاری از دستش برنمیاد.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا