آموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکس

راهنمای پشتیبانی داخل اپلیکیشن اسنپ‌باکس

گاهی اوقات در سفرهای اسنپ‌باکس، کاربران موتورسوار و راننده با مسائلی مواجه می‌شوند که لازم است مشکل خود را با کارشناسان پشتیبانی مطرح کنند. در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ بخشی وجود دارد که کاربران راننده می‌توانند درخواست خود را ثبت کنند و نیاز به تماس با کارشناسان پشتیبانی ندارند.

برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟

  • تغییرات حساب کاربری
  • درخواست رفع مسدودی حساب کاربری
  • مشکلات برنامه
  • مشکلات مالی

چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟

در صفحه اصلی اپلیکیشن، بالا سمت چپ، روی گزینه منو (سه خط) بزنید و گزینه «پشتیبانی» را انتخاب کنید. در قسمت «پیام به پشتیبانی و پیگیری»، درخواست خود را در دسته‌بندی صحیح ثبت کنید. پس از ثبت پیام و درخواست خود گزینه«ثبت‌ پیام» را بزنید. نتیجه درخواست شما از طریق پیام داخل اپلیکیشن به اطلاعتان خواهد رسید.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (2 دیدگاه)

  1. از بچه های پشتیبانی بابت رسیدگی به موضوعات و شکایات سفیران بسیار ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا