گاهی اوقات در سفرهای اسنپباکس، کاربران موتورسوار و راننده با مسائلی مواجه میشوند که لازم است مشکل خود را با کارشناسان پشتیبانی مطرح کنند. در اپلیکیشن کاربران راننده اسنپ بخشی وجود دارد که کاربران راننده میتوانند درخواست خود را ثبت کنند و نیاز به تماس با کارشناسان پشتیبانی ندارند.
برای چه خدماتی از این سرویس استفاده کنیم؟
- تغییرات حساب کاربری
- درخواست رفع مسدودی حساب کاربری
- مشکلات برنامه
- مشکلات مالی
چطور به پشتیبانی داخل اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم؟
در صفحه اصلی اپلیکیشن، بالا سمت چپ، روی گزینه منو (سه خط) بزنید و گزینه «پشتیبانی» را انتخاب کنید. در قسمت «پیام به پشتیبانی و پیگیری»، درخواست خود را در دستهبندی صحیح ثبت کنید. پس از ثبت پیام و درخواست خود گزینه«ثبت پیام» را بزنید. نتیجه درخواست شما از طریق پیام داخل اپلیکیشن به اطلاعتان خواهد رسید.
سلام عرض شد من قبلا اسنپ ثبتنام کردم بعد ماشینم افتاد تعمیر و زمان برد بعد حساب کار بریم حذف شده تازه از تعمیر اومد بیرون باز ثبتنام کردم الان پیگیری زدم شماره تلفن دادم کد برام نمیاد از سمت اسنپ ممنون میشم اگه پیگیری کنین
از بچه های پشتیبانی بابت رسیدگی به موضوعات و شکایات سفیران بسیار ممنونم
اپلیکیشن خراب است