آموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکس

نقاط قوت سفرهای اسنپ‌باکس

در سفرهای اسنپ باکس (سفرهای حمل مرسوله یا جابه‌جایی مسافر) مشتریان‌ در پایان سفر به شما امتیاز (ستاره) می‌دهند. این امتیازها، کیفیت عملکردتان را نشان می‌دهند؛ اما آیا می‌دانید مشتریان بر چه اساسی به شما امتیاز می‌دهند؟ در این مطلب نقاط قوت سفرهای اسنپ‌باکس را که باعث افزایش امتیازتان می‌شود، با هم مرور می‌کنیم.


رفتار محترمانه

کاربران موتورسوار حرفه‌ای اسنپ‌باکس پس از رسیدن به مبدأ یا مقصد با روی گشاده با مشتری و تحویل‌گیرنده بسته روبرو می‌شوند. همان سلام و احوالپرسی ساده در ابتدای مواجهه با مشتری، تجربه خوشایندی برای هر دوتان ایجاد می‌کند. هر گونه رفتار خارج از دایره احترام و یا انتخاب کلمات نامناسب و برخورد ناشایست منجر به نارضایتی مشتری و کاهش امتیازتان می‌شود.

وقت‌شناسی

کاربران موتورسوار حرفه‌ای اسنپ‌باکس، هنگام قبول یک درخواست در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به مبدأ رسانده و به‌محض دریافت مرسوله نیز در زمان منطقی سفارش را به دست مشتری می‌رسانند. طبیعی است که دیر رسیدن به مبدأ نقطهٔ مقابل وقت‌شناسی است و تأخیر بیش از اندازه در ارسال سفارش‌ها در اسنپ‌باکس پذیرفته نیست.

مراجعه/تحویل مرسوله در واحد

سفارش‌های حمل مرسوله، باید جلوی در واحد به دست مشتری برسند. این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که مطمئن شوید سفارش حتماً به دست مشتری رسیده است. قراردادن سفارش‌ها در لابی یا آسانسور ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود و پیگیری‌های بعدی در رابطه‌با سفارش را دشوار سازد.

تجهیزات مناسب

به‌همراه‌داشتن تجهیزات مناسب برای حمل سفارش‌ها در سفرهای اسنپ‌باکس اهمیت زیادی دارد. برای اینکه مرسوله‌ها سالم به دست مشتری برسند لازم است به طور صحیح حمل شوند. همراه‌داشتن جعبه برای قراردادن سفارش، باعث می‌شود که مرسوله تا رسیدن به مقصد محفوظ بماند.

مسئولیت پذیری

وقتی مسئولیت جابه‌جایی بسته‌ها در اسنپ‌باکس را می‌پذیرید، لازم است مراحل سفر را از لحظه حضور در مبدأ تا تحویل بسته حتماً در اپلیکیشن کاربر موتورسوار و راننده اسنپ به‌موقع و در زمان درست ثبت کنید. مراحل سفر اسنپ باکس در سفرهای حمل مرسوله شامل «رسیدم به مبدأ»، «بسته را تحویل گرفتم»، «رسیدم به مقصد» و «بسته را تحویل دادم» است که ثبت به‌موقع هرکدام، پیگیری مشکلات احتمالی از طرف کارشناسان پشتیبانی را آسان‌تر می‌کند. همچنین از ثبت پایان سفر پیش از تحویل مرسوله اکیداً خودداری کنید.

سالم رساندن بسته

دقت به چیدمان صحیح کالاها، توجه ویژه به مرسوله‌های حساس و شکستنی از آسیب‌دیدن سفارش‌ها جلوگیری کرده و باعث می‌شود هنگام حرکت یا ترمز ناگهانی آسیبی به آنها وارد نشود. سالم رساندن سفارش‌ها به مقصد یکی از مهم‌ترین قوانین اسنپ‌باکس است.

مسیریابی حرفه‌ای

مسیریابی درست مخصوصاً در سفرهای جابه‌جایی مسافر اهمیت زیادی دارد. بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از مسیر پیشنهادی آنها به مقصد بروید. اما عده‌ای دیگر هم به راننده اختیار کامل می‌دهند تا از سریع‌ترین مسیر به مقصد برسد. لازم است ابتدا از مسافر در مورد مسیر پیشنهادی‌اش سؤال کنید و در صورتی که مسیری اعلام نشد، حتماً از برنامهٔ مسیریاب استفاده کنید. مسیریاب‌ها با استفاده از اطلاعات ارسالی، وضعیت ترافیک و معابر را به شما اعلام می‌کنند. در صورتی که مسیریابی درست نباشد، منجر به دریافت امتیازهای کم می‌شود.

ظاهر آراسته

وقتی ظاهر آراسته‌ای دارید، پیام مثبتی به مشتری ارسال می‌کنید و خوش‌پوش بودن و داشتن ظاهر آراسته و پاکیزه هم باعث حال خوب خودتان می‌شود و هم مشتری را متقاعد می‌کند بیشترین امتیاز را برایتان ثبت کند.

سخن پایانی

امتیازهایی که شما کاربران موتورسوار و راننده اسنپ‌باکس به دست می‌آورید، نتیجهٔ فعالیت‌های خودتان است. همیشه به یاد داشته باشید که امتیاز بیشتر در اسنپ‌باکس با مزایای بیشتری همراه است و این مورد می‌تواند تجربهٔ بهتری از فعالیت در اسنپ‌باکس به شما بدهد. سعی کنید شرایط مطلوب را برای مسافران و مشتریانتان فراهم کنید تا امتیازتان افزایش پیدا کند.

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (%s دیدگاه)

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا