آموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکس

کاربر موتورسوار پنج ستاره اسنپ‌باکس، چه ویژگی‌هایی دارد؟

به مقصد بهار

مشتریان در سفرهای اسنپ‌باکس، پس از پایان سفر به کیفیت انجام سفر امتیاز می‌دهند. حداکثر این امتیاز پنج‌ستاره است و تبدیل‌شدن به کاربر موتورسوار پنج‌ستاره، بهترین امتیازی است که می‌توان در اسنپ‌باکس به دست آورد؛ اما کاربران موتورسوار چطور می‌توانند امتیاز پنج‌ستاره کسب کنند؟ در این مطلب همراه ما باشید تا قوانین و نکاتی را که باعث می‌شوند یک سفر باکیفیت بالا و پنج‌ستاره‌ای داشته باشید با هم مرور کنیم. اگر هنوز برای ثبت‌نام اقدام نکرده‌اید، با زدن روی گزینه ثبت‌نام پیک موتوری درخواست خود و اطلاعات مورد نیاز خواسته شده را ثبت کنید.

ثبت به‌موقع مراحل سفر

وقتی مسئولیت جابه‌جایی بسته‌ها در اسنپ‌باکس را می‌پذیرید، لازم است مراحل سفر را از لحظه حضور در مبدأ تا تحویل بسته حتماً در اپلیکیشن کاربر موتورسوار و راننده اسنپ به‌موقع و در زمان درست ثبت کنید. مراحل سفر اسنپ‌باکس در سفرهای حمل مرسوله شامل «رسیدم به مبدأ»، «بسته را تحویل گرفتم»، «رسیدم به مقصد» و «بسته را تحویل دادم» است که ثبت به‌موقع هرکدام، پیگیری مشکلات احتمالی از طرف کارشناسان پشتیبانی را آسان‌تر می‌کند. همچنین از ثبت پایان سفر پیش از تحویل مرسوله اکیداً خودداری کنید.

تطابق مشخصات کاربر راننده و وسیله‌ نقلیه با اطلاعات اپلیکیشن

برای انجام سفرهای حمل مرسوله و حمل مسافر، باید از موتورسیکلت ثبت شده در اسنپ‌باکس استفاده کنید و موتورسوار و وسیله نقلیه باید با یکدیگر مطابقت داشته باشند. تطابق کاربر راننده یا وسیله نقلیه از مهمترین قوانین اسنپ‌باکس است و نادیده‌گرفتن آن پیامدهای ناخوشایندی دارد.

عدم درخواست مبلغ اضافی

هزینه سفرهای حمل مرسوله و مسافر در اپلیکیشن کاربران موتورسوار اسنپ‌باکس از همان ابتدای سفر مشخص می‌شود و در صورت انجام و پایان‌یافتن سفر به حساب کاربر موتورسوار واریز می‌شود. درخواست مبلغ اضافی در مبدأ یا مقصد خلاف قوانین اسنپ است و باعث کم‌شدن امتیاز می‌شود و ممکن است حساب کاربری‌تان غیرفعال شود.

عدم اصرار به پرداخت نقدی

مشتریان برای پرداخت هزینه اسنپ‌باکس می‌توانند هر کدام از روش‌های پرداخت آنلاین یا نقدی را انتخاب کنند. اصرار بر پرداخت هزینه به‌صورت نقدی در مبدأ یا مقصد خلاف قوانین اسنپ‌باکس است و کاربران حرفه‌ای اسنپ‌باکس به انتخاب مشتری احترام گذاشته و در مورد شیوه پرداخت هزینه سفر اصراری نمی‌کنند.

حضور به‌موقع در مبدأ و مقصد

کاربران موتورسوار حرفه‌ای اسنپ‌باکس، هنگام قبول یک درخواست در سریع‌ترین زمان ممکن خود را به مبدأ رسانده و به‌محض دریافت مرسوله نیز در زمان منطقی سفارش را به دست مشتری می‌رسانند. تأخیر بیش از اندازه در ارسال سفارش‌ها در اسنپ‌باکس پذیرفته نیست.

تحویل سفارش جلوی در واحد

سفارش‌های حمل مرسوله، باید جلوی در واحد به دست مشتری برسند. این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که مطمئن شوید سفارش حتماً به دست مشتری رسیده است. قراردادن سفارش‌ها در لابی یا آسانسور ممکن است باعث بروز مشکلاتی شود و پیگیری‌های بعدی دررابطه‌با سفارش را دشوار سازد.

به‌هیچ وجه سفارش‌ها را در لابی یا آسانسور قرار ندهید و حتما به دست شخص سفارش دهنده برسانید. در صورت بروز مشکل، قبل از هر اقدامی با پشتیبانی هماهنگ کنید.

اطمینان از انجام سفر قبل از قبول آن

کاربران موتورسوار اسنپ‌باکس، قبل از اینکه درخواستی را قبول کنند مبدأ و مقصد سفر را با دقت بررسی می‌کنند و پس از اطمینان از انجام سفر، آن را می‌پذیرند. لغو سفر بیش از اندازه منجر به غیرفعال‌شدن حساب کاربری شما می‌شود.

توجه به چیدمان صحیح کالاها

دقت به چیدمان صحیح کالاها، توجه ویژه به مرسوله‌های حساس و شکستنی از آسیب‌دیدن سفارش‌ها جلوگیری کرده و باعث می‌شود هنگام حرکت یا ترمز ناگهانی آسیبی به آنها وارد نشود. سالم رساندن سفارش‌ها به مقصد یکی از مهم‌ترین قوانین اسنپ‌باکس است.

عدم تماس با مشتری پس از پایان سفر

راه‌های مختلفی برای ارتباط با پشتیبانی در اپلیکیشن وجود دارد. درصورتی‌که مشکلی در کالای تحویل داده شده وجود داشت و مشتری مستقیماً با شما تماس گرفت؛ محترمانه درخواست کنید که با پشتیبانی تماس بگیرند. همچنین هرگز بعد از پایان سفر با مشتری تماس نگیرید.

برخورد مناسب با مشتری

 کاربران موتورسوار حرفه‌ای اسنپ‌باکس پس از رسیدن به مبدأ یا مقصد با روی گشاده با مشتری و تحویل‌گیرنده بسته روبرو می‌شوند. همین برخوردهای کوتاه ساده و ردوبدل‌کردن چند جمله کوتاه تجربه خوشایندی برای شما و مشتری ایجاد می‌کند.

تماس با پشتیبانی در صورت بروز هرگونه مشکل

 در صورت بروز مشکل، حتماً با کارشناسان پشتیبانی تماس بگیرید و به‌هیچ‌عنوان با مشتری مشاجره نکنید.

 رعایت موارد مذکور و رفتار حرفه‌ای هنگام انجام سفرها در اسنپ‌باکس به کسب امتیاز بالا و افزایش درآمد شما منجر خواهد شد.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۷ دیدگاه)

  1. با سلام خواهشا برای راننده نیز یک قسمت نظر دهی به مسافر را بگذارید همانطور که مسافر از راننده باید راضی باشد راننده نیز از مسافر باید راضی باشد

    1. میزان رضایت خود از مسافر را با لمس ستاره‌ها مشخص کنید. یک ستاره به معنای کمترین میزان رضایت و ۵ ستاره به معنی بیشترین میزان رضایت است. پس از لمس ستاره‌ها و ثبت امتیاز، صفحه مشخص کردن نقاط مثبت و منفی سفر ظاهر می‌شود. . لینک راهنمایی تصویری:
      https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/driver-rating-to-passenger/#:~:text=%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%A7%D9%BE%D9%84%DB%8C%DA%A9%DB%8C%D8%B4%D9%86%20%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE%20%D8%A8%D9%87%20%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%B1%20%D8%A7%D9%85%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B2%20%D8%A8%D8%AF%D9%87%DB%8C%D9%85%D8%9F&text=%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A7%D9%86%20%D8%B1%D8%B6%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%AE%D9%88%D8%AF%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%85%D8%B3%D8%A7%D9%81%D8%B1,%D9%88%20%D9%85%D9%86%D9%81%DB%8C%20%D8%B3%D9%81%D8%B1%20%D8%B8%D8%A7%D9%87%D8%B1%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF.

  2. سلام راننده خوب کسی است که رضایت مشتری جلب کنه با رضایت ایشان خداوند خوشحال کردی روزی دهنده خدای بزرگه ممنون

  3. باسلام حتما نوع و وزن باردراسنپ ذکرشودچونکه وقتی به مبدأ می‌رسیم وزن بارگاهی دوتن ویا بیشتر میباشد درصورتیکه طبق کارت ماشین نیسان ظرفیت باریکونیم تن میباشدومشتری که اطلاعی ندارد میگه نه نیسان بایدتا ۳تون بار بزند انتظار داردباکرایه پایین اسنپ برایش جابجا کنیم .لطفا کرایه ها را افزایش دهید تا راننده با هیجان وذوق بیشتری علاقه مند باشددراسنپ کارکندچونکه استحلاک ماشین بالاست با این گرانی.

    1. دوست عزیز در نحوه محاسبه کرایه وانت بار چند عامل شامل موثر است که مهمترین آنها حجم و وزن و ابعاد بار است و شخص درخواست کننده در صورت نیاز به این عوامل میتواند گزینه های مربوطه را فعال کند. در غیر این صورت راننده وظیفه ایی در قبال خدمات بیشتر ندارد.

  4. سلام
    این پنج ستاره شدن برای راکبان چه امتیازی از طرف اسنپ باکس در نظر گرفته شده فقط خدمات و ارایه سرویس بهتر برای مشتریان می باشد حداقل با حذف کمیسیون راکبان پنج ستاره یه خدماتی نیز به این عزیزان زحمت کش ارایه دهد.با تشکر

  5. سلام من پیک اسنپ هستم پنج ستاره هم هستم لطفاً بفرمایید من پنج ستاره با یک پیک کمتر از پنج ستاره چه تفاوت و مزیتی دارد ممنون

  6. باسلام راننده هستم تا کنون هیچ مشتری روبا نا رضایتی ترک نکردم و از صحبت رفتار خوب از مشتریم همین احترام وبرخردمحترمانه نسیبم شده

  7. باسلام راننده هستم تا کنون هیچ مشتری روبا نا رضایتی ترک نکردم و از صحبت رفتار خوب از مشتریم همین احترام وبرخردمحترمانه نسیبم شده هدف رضایت و جلب مشتری برای بهتر شدن کارمان درامد ماست

  8. سلام بله درسته اخلاق خوب در همه مراحل کاری یا زندگی مهم هست بنده کاملآ این رو قبول دارم و پایبندم با تشکر از همه شماها

  9. با سلام همکاران عزیز در اسنب باکس کاهی موقع خودمان را بگذاریم جای مشتری او هم پولی که بابت جنس پرداخت میکنه براش هزار زحمت کشیده و درسته کرایه‌ها پایین است ولی همه ما تو فشار اقتصادی هستیم پس بایک تشکر از مشتری حال او را هم خوب کنیم

  10. با سلام واقعا در مبدا و مقصد وقتمون گرفته میشه با کرایه های پایین لطفاً قیمت هارو افزایش دهید با تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00