کاربران موتورسوار اسنپشاپ در شبانهروز سفارشهای سرویسهای متفاوتی را تحویل گرفته و به دست مشتری میرسانند.
گاهی اوقات شرایطی پیش میآید که مشتری در مقصد حضور ندارد یا جوابگوی تماس شما نیست. در بهروزرسانی جدید اپلیکیشن موتورسوار و راننده اسنپباکس، قابلیت جدیدی اضافه شده که در صورت عدم حضور مشتری در مقصد میتوانید از گزینه «تحویل ندادم» استفاده کرده و مرسوله را به مبدأ برگردانید.
مراحل استفاده از گزینه «تحویل ندادم» در سفارشهای اسنپشاپ
کاربران موتورسوار و راننده اسنپباکس پس از دریافت مرسوله لازم است در کوتاهترین زمان، خود را به مقصد رسانده و سفارش را تحویل دهند.
پس از رسیدن به مقصد، لازم است حتما گزینه « به مقصد رسیدم» را بزنید.
اگر مشتری در مقصد حضور نداشت، پس از ۱۰ دقیقه انتظار برای مشتری، گزینه «تحویل ندادم» را انتخاب کنید و در ادامه سایر مرسولهها را به مقاصد موردنظر رسانده و تحویل دهید.
برای سفارشی که تحویل ندادهاید، لازم است به مبدأیی که کالا را تحویل گرفتید، مراجعه کرده و مرسوله را به مبدأ برگردانید.
برای برگشت به مبدأ، قیمت محاسبه شده و بهروزرسانی میشود.
نکات مهم
- پس از رسیدن به مقصد، حتما گزینه «به مقصد رسیدم» را بزنید.
- زمان انتظار برای مشتری ۱۰ دقیقه است و پس از طیشدن این زمان، میتوانید گزینه «تحویل ندادم» را بزنید.
- هزینه برگشت مجدد به مبدأ، محاسبه و بهروزرسانی خواهد شد.