آموزش رانندگان و موتورسواران اسنپ‌باکس

اگر مشتری برای دریافت سفارش‌های اسنپ‌شاپ در مقصد حضور نداشت، چه‌کنیم؟

کاربران موتورسوار اسنپ‌شاپ در شبانه‌روز سفارش‌‌های سرویس‌های متفاوتی را تحویل گرفته و به دست مشتری می‌رسانند.

گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که مشتری در مقصد حضور ندارد یا جوابگوی تماس شما نیست. در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن موتورسوار و راننده اسنپ‌باکس، قابلیت جدیدی اضافه شده که در صورت عدم حضور مشتری در مقصد می‌توانید از گزینه «تحویل ندادم» استفاده کرده و مرسوله را به مبدأ برگردانید.

مراحل استفاده از گزینه «تحویل ندادم» در سفارش‌های اسنپ‌شاپ

کاربران موتورسوار و راننده اسنپ‌باکس پس از دریافت مرسوله لازم است در کوتاهترین زمان، خود را به مقصد رسانده و سفارش را تحویل دهند.

پس از رسیدن به مقصد، لازم است حتما گزینه « به مقصد رسیدم» را بزنید.

اگر مشتری در مقصد حضور نداشت، پس از ۱۰ دقیقه انتظار برای مشتری، گزینه «تحویل ندادم» را انتخاب کنید و در ادامه سایر مرسوله‌ها را به مقاصد موردنظر رسانده و تحویل دهید.

اگر مشتری برای دریافت سفارش‌های اسنپ‌شاپ در مقصد حضور نداشت، چه‌کنیم؟ باشگاه رانندگان اسنپ

برای سفارشی که تحویل نداده‌اید، لازم است به مبدأیی که کالا را تحویل گرفتید، مراجعه کرده و مرسوله را به مبدأ برگردانید.

برای برگشت به مبدأ، قیمت محاسبه شده و به‌روزرسانی می‌شود.

اگر مشتری برای دریافت سفارش‌های اسنپ‌شاپ در مقصد حضور نداشت، چه‌کنیم؟ باشگاه رانندگان اسنپ

نکات مهم

  • پس از رسیدن به مقصد، حتما گزینه «به مقصد رسیدم» را بزنید.
  • زمان انتظار برای مشتری ۱۰ دقیقه است و پس از طی‌شدن این زمان، می‌توانید گزینه «تحویل ندادم» را بزنید.
  • هزینه برگشت مجدد به مبدأ، محاسبه و به‌روزرسانی خواهد شد.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00