
کاربران راننده و موتورسوار فعال در ناوگان اسنپباکس، درخواستهای مختلفی را دریافت میکنند که هریک از این درخواستها ویژگیهای خاص خود را دارد. در اپلیکیشن کاربران راننده و موتورسوار اسنپ باکس، نوع سفارشهای دریافتی فعال برای کاربر قابلمشاهده است. برای مشاهده نوع سفارشهای دریافتی در اپلیکیشن، کافی است در صفحه اصلی روی عکس پروفایلتان بزنید. در این مطلب انواع سفارشهای دریافتی اپلیکیشن ویژه موتورسیکلت، وانت و کامیونت را باهم مرور میکنیم.
سفارشهای دریافتی موتورسیکلت
موتور جعبهدار
سفارشهای با عنوان موتور جعبه دار، به طور معمول ویژه حمل درخواستهای رستورانی یا سوپرمارکتی است که لازم است با توجه و حساسیت بیشتری حمل شوند تا آسیب نبینند.
موتور ویژه مسافر
سرویس موتور ویژه مسافر، یکی دیگر از سرویسهای اسنپباکس است و کاربران موتورسواری که این گزینه برایشان فعال است، درخواستهای جابهجایی مسافر را دریافت میکنند.
موتور بدون جعبه
سفارشهای موتور بدون جعبه ویژه حمل مرسوله است و برای کاربران موتورسوار نمایش داده میشود.
باکس پلاس
باکسپلاس، سرویسی جدید مخصوص سفارشهای رستورانی است که برخلاف سایر سرویسهای اسنپباکس، فقط با نشانی مبدا در اپلیکیشن کاربران موتورسوار اسنپباکس، نمایش داده میشود و شما پس از حضور در مبدا از نشانی مقصد مطلع میشوید.
سفارشهای باکسپلاس با رنگ سبز و با علامت «بدون لوکیشن مقصد» و با قیمت پایه، در اپلیکیشن کاربران موتورسوار اسنپباکس نمایش داده میشود.
سفارشهای دریافتی وانت
وانت سبک یکی از انواع خودروهای حمل بارهای سبک مثل تجهیزات اداری و جابهجایی وسایل سبک خانگی است. از این مدل وانت زمانی استفاده میشود که اسبابکشی به طور کامل انجام نمیشود و فقط برخی وسایل سبک جابهجا میشوند. در ناوگان اسنپ باکس انواع وانتهای پراید، پیکان، مزدا و آریسان فعالیت میکنند.
وانت سبک مسقف
وانتهای سبک به دو نوع وانت مسقف و وانت کفی دار تقسیم میشوند. وانتهای مسقف بهترین گزینه برای زمانی است که جابهجایی بار در شرایط آبوهوایی نهچندان مناسب انجام میشود یا بار حساسی جابهجا میشود و نیاز به مراقبت بیشتر داریم.
وانت سبک کفی دار
وانت سبک کفی دار یکی از انواع وانت سبک است که عقب وانت به دو بخش تقسیم میشود و امکان استفاده از فضای زیر تخته هم برای قراردادن وسایل هم وجود دارد. از وانتهای کفی دار معمولاً برای جابهجایی مبلمان در مسافتهای کوتاه استفاده میشود.
وانت سنگین
وانت سنگین برای حمل و جابهجایی بارهای با حدود وزن دو تُن استفاده میشود. با وانت سنگین که در ایران معمولا وانت نیسان است میتوان وسایل یک خانه کوچک یا وسایل سنگینی مثل گاوصندوق را جابهجا کرد.
وانت پراید کوچکترین خودرو و وانتهای آریسان و مزدا بزرگترین خودروها ازنظر حجم و گنجایش بار هستند. وزن بار برای وانتها بر اساس وزن درج شده روی کارت وانت تعیین میشود و ابعاد و تناژ هریک از این خودروها به شرح زیر است:
وسیله نقلیه | تناژ (کیلو) | طول (متر) | عرض (متر) | ارتفاع (متر) |
وانت پراید | ۰.۴۸ | ۱.۵ | ۱.۳۷ | ۲.۴ |
وانت پیکان | ۰.۷ | ۱.۸ | ۱.۴ | ۲.۴ |
وانت مزدا | ۱ | ۱.۷ | ۱.۴ | ۲.۶ |
وانت نیسان | ۲ | ۱.۹ | ۱.۵ | ۱.۵ |
سفارشهای دریافتی کامیونت
سفارشهای دریافتی سرویس اسبابکشی یا همان کامیونت اسنپباکس با عنوان کامیونت سبک نمایش داده میشوند. فهرست خودروهایی که کاربران راننده فعال در سرویس اسبابکشی می توانند از آنها استفاده کنند به شرح زیر است:
- کامیونت مسقف ایسوزو
- کامیونت مسقف بنز خاور
- کامیونت مسقف بادسان
- کامیونت مسقف هیوندا
- کامیونت مسقف آمیکو
- کامیونت مسقف فوتون
- کامیونت مسقف شیلر
- کامیونت مسقف جک
- کامیونت مسقف بغل بازشو
سخن پایانی
نوع سفارشهای دریافتی در اپلیکیشن، با زدن روی عکس پروفایل در صفحه اصلی اپلیکیشن قابلمشاهده است. در این مطلب راهنمای کامل انواع سفارشهای دریافتی اپلیکیشن ویژه کاربران موتورسوار و راننده اسنپ را توضیح دادیم.
سلام.ای کاش برای سفرهای مسافری با موتور (اسنپبایک)هم،مثل ماشین که اکو و اکوپلاس داره، بایکپلاس ایجاد بشه. که انگیزه ای برای ما بشه نوع و مدل موتورمونو ارتقا بدیم.
سلام
روز بیست و هشتم طرح تشویقی را با ده سرویس انجام دادم پاداش که از طرف اسنپ اعلام شد کی واریز میشود
ممنون
سلام کاربر عزیز، شما میتوانید از طریق پشتیبانی داخل اپلیکیشن اسنپ رانندگان در جهت عدم واریز طرح تشویقی پیام بگذارید
تا همکاران ما بررسی کرده و نتیجه را به شما اعلام کنند،موفق باشید
سلام
بنده شماره پلاک ماشینم تغییر کرده ولی هرکاری میکنم نمیتونم از طریق اپلیکیشن تغییر مشخصات بدم یعنی تو برنامه تو قسمت ویرایش کاربری گزینه تغییر مشخصات ماشین نداره بایستی چکار کنم
سلام کاربر عزیز،لطفا برای تغییر مشخصلت خودرو به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
در بخش خدمات غیر حضوری موضوع تکمیل مدارک را انتخاب کنید،همکاران ما در سایت پاسخ شما را طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری میدهند
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام من اسنپ باکس دارم الان موتورم روفروختم شماره پلاکم رویه اون سبت شوده الان موتور جدید گرفتم چطور میتونم شماره پلاک جدیدم روسبت کنم ممنون
سلام کاربر عزیز،لطفا برای تغییر مشخصاتوسیله نقلیه به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
در بخش خدمات غیر حضوری موضوع تکمیل مدارک را انتخاب کنید،همکاران ما در سایت پاسخ شما را طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری میدهند
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام..من گواهینامه گرفتم ۸ماه از صدورش گذشته چند بار بارگذاری کردم به همراه بیمه ولی متاسفانه گزینه جابجایی مسافرم هنوز قفله…لطفا راهنمایی کنید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای تغییر کاربری و فعال شدن سرویس مسافر به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکاران ما در سایت پاسخ شما را طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری میدهند
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام من باکس ثبت نام کردم ولی هنوز برام داخل برنامه فعال نشده
سلام سهیل عزیز،لطفا برای تغییرکاربری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکاران ما در سایت پاسخ شما را طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری میدهند
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
سلام خسته نباشی ازوقتی برنامه اسنپ بروز رسانی کردم وقتی درخواست اسنپ میزنه فقط یه تک صدا میزنه بعد بیصدا میشه مشکل از کجا هست ممنون میشم منو جواب بدین
سلام لطفا مسافر واسه من فعال نیست
بیزحمت فعال کنید و اسنپ سوپر مارکت حذف شود ممنون
سلام کاربر عزیز،لطفا برای تغییر کاربری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکاران ما در سایت پاسخ شما را طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری میدهند
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
با عرض سلام خدمت تمامی همکاران عزیز اسنپ باکس از شما عزیزان خواهشمند که گزینه تسویه آنی را برای ما کار برآن اسنپ باکس فعال کنید تا ما هم بتوانیم در پایان روزگار دسترسی به کار دمان داشته باشیم ممنونم اگر همکاری کنید
من مدارک کامل کردم ولی مسافر نمیخوره
سلام کاربر عزیز،لطفا برای تغییرکاربری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید
و در بخش ثبت درخواست پشتیبانی درخواست خود را بیان کنید،همکاران ما در سایت پاسخ شما را طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری میدهند
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/