
تأمین امنیت سفرهای اسنپی، یکی از مهمترین اولویتهای اسنپ است، به همین دلیل اسنپ برای حصول اطمینان از صلاحیت قانونی افراد متقاضی فعالیت در ناوگان اسنپ، فرایند تأیید صلاحیت رانندگان را به فراجا سپرده است.
نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان فعالیت در ناوگان اسنپ
پس از تکمیل ثبتنام و ارسال مدارک، اطلاعات فرد متقاضی بهصورت آنلاین برای پلیس فراجا ارسال و سوابق فرد بررسی شده و نتیجه (تأیید یا رد صلاحیت) به اسنپ اعلام میشود. اگر فرد متقاضی عضویت در ناوگان اسنپ، مرتکب جرایمی شده باشد که از طرف پلیس فراجا برای فعالیت بهعنوان راننده اسنپ و جابهجایی مسافر نامناسب شناخته میشوند، از طرف پلیس فراجا تأیید نشده و رد صلاحیت میشود. بهاینترتیب حتی فردی که گواهی عدم سوءپیشینه دارد هم ممکن است برای فعالیت در اسنپ از سوی پلیس فراجا تأیید نشود.
همه کاربران رانندهای که در ناوگان اسنپ فعالیت میکنند، گواهی تأیید صلاحیت پلیس فراجا را دارند و این فرایند تأیید هر ۶ ماه یکبار برای کاربران راننده فعال تکرار میشود.
نحوه اعتراض به رأی فراجا درباره رد صلاحیت
افرادی که به رأی فراجا در خصوص عدم تأیید و رد صلاحیتشان اعتراض دارند، میتوانند بهصورت حضوری همراه با مدارک هویتی، به بخش تأیید صلاحیتهای اداره اماکن عمومی در شهر خود مراجعه کرده و درخواست تجدیدنظرشان را ثبت کنند.
همه درخواستهای ثبتشده به کمیسیون تجدیدنظر فراجا در تهران ارسال میشود و مورد بازبینی قرار میگیرد. دلیل رد صلاحیت افراد به اسنپ اعلام نمیشود و این موضوع جزو اطلاعات محرمانه اشخاص محسوب میشود و هرگونه پیگیری در مورد دلایل عدم تأیید باید توسط خود فرد و از کانال مراجع انتظامی انجام شود.
سایر اقدامات اسنپ برای افزایش امنیت سفرها
علاوه بر احراز هویت و تأیید صلاحیت افراد متقاضی، اسنپ از روشهای متعددی برای تأمین امنیت سفرها استفاده میکند. همه گزارشهای مربوط به رفتار نامناسب، عدم تطابق مشخصات راننده و خودرو با آنچه در اپلیکیشن ثبت شده و مواردی ازایندست بادقت بررسی و پیگیری میشوند. اسنپ متناسب با نوع تخلف یا سوءاستفاده، اقدامات متفاوتی انجام میدهد. ارسال آموزشهای مرتبط، انجام آزمونهای روانشناسی، گرفتن تعهدنامه، تست اعتیاد و غیرفعالشدن حساب کاربری بهصورت موقت یا دائم بخشی از این اقدامات است.
حساب کاربری من با وجود تایید فراجا دوباره فعال نشدهپشتیبانی هم پاسخگو نیست لطفا راهنمایی بفرمایید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام وقتتون بخیر حساب کاربری بنده رو مسدود کردن رفتم از اداره اماکن هم حل کردم اونا نامه زدن ولی تا الان نزدیک به یک ماهه حسابم رو باز نکردن میشه راهنمایی بفرماید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام ۲ روزه ثبت نام کردم ولی هنوز حسابم فعال نشده
کجا باید پیگیری کنم؟؟
سلام دوست عزیز، در حال حاضر حساب کاربری شما فعال می باشد.
سلام من تازه ثبت نام کردم انلاین ولی حسابم نیومده بالا ثبت نشده پیگیری کنین لطفا ممنون
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
باسلام بنده مجتبی علیپورهستم راننده اسنپ تقاضا دارم که دلیل بستن حساب کاربری اسنپم رابهم بگین که چرایهویی من مسدودم کردن ممنون
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام حساب کاربریم مسدود شده رد شد تخلوفی نداشتم بررسی کنید ممنون
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/.
موفق باشید.
با سلام و خسته نباشید
حساب بنده بی دلیل مسدود شده است
لطفا حساب بنده رو فعال کنید
خیلی ممنون
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/.
موفق باشید.
سلام.حسابمنبیدلیلمسدودشدهلطفآبررسیشود..
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
من تازه نصب کردم برنامه وتا حالا یک سرویس نرفتم ولی حساب من مسدودکردید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
من اشتباهی مرتکب نشدم که حساب من مسدود شده اگر امکان داره حساب منو دوباره فعال کنید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.