
تأمین امنیت سفرهای اسنپی، یکی از مهمترین اولویتهای اسنپ است، به همین دلیل اسنپ برای حصول اطمینان از صلاحیت قانونی افراد متقاضی فعالیت در ناوگان اسنپ، فرایند تأیید صلاحیت رانندگان را به فراجا سپرده است.
نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان فعالیت در ناوگان اسنپ
پس از تکمیل ثبتنام و ارسال مدارک، اطلاعات فرد متقاضی بهصورت آنلاین برای پلیس فراجا ارسال و سوابق فرد بررسی شده و نتیجه (تأیید یا رد صلاحیت) به اسنپ اعلام میشود. اگر فرد متقاضی عضویت در ناوگان اسنپ، مرتکب جرایمی شده باشد که از طرف پلیس فراجا برای فعالیت بهعنوان راننده اسنپ و جابهجایی مسافر نامناسب شناخته میشوند، از طرف پلیس فراجا تأیید نشده و رد صلاحیت میشود. بهاینترتیب حتی فردی که گواهی عدم سوءپیشینه دارد هم ممکن است برای فعالیت در اسنپ از سوی پلیس فراجا تأیید نشود.
همه کاربران رانندهای که در ناوگان اسنپ فعالیت میکنند، گواهی تأیید صلاحیت پلیس فراجا را دارند و این فرایند تأیید هر ۶ ماه یکبار برای کاربران راننده فعال تکرار میشود.
نحوه اعتراض به رأی فراجا درباره رد صلاحیت
افرادی که به رأی فراجا در خصوص عدم تأیید و رد صلاحیتشان اعتراض دارند، میتوانند بهصورت حضوری همراه با مدارک هویتی، به بخش تأیید صلاحیتهای اداره اماکن عمومی در شهر خود مراجعه کرده و درخواست تجدیدنظرشان را ثبت کنند.
همه درخواستهای ثبتشده به کمیسیون تجدیدنظر فراجا در تهران ارسال میشود و مورد بازبینی قرار میگیرد. دلیل رد صلاحیت افراد به اسنپ اعلام نمیشود و این موضوع جزو اطلاعات محرمانه اشخاص محسوب میشود و هرگونه پیگیری در مورد دلایل عدم تأیید باید توسط خود فرد و از کانال مراجع انتظامی انجام شود.
سایر اقدامات اسنپ برای افزایش امنیت سفرها
علاوه بر احراز هویت و تأیید صلاحیت افراد متقاضی، اسنپ از روشهای متعددی برای تأمین امنیت سفرها استفاده میکند. همه گزارشهای مربوط به رفتار نامناسب، عدم تطابق مشخصات راننده و خودرو با آنچه در اپلیکیشن ثبت شده و مواردی ازایندست بادقت بررسی و پیگیری میشوند. اسنپ متناسب با نوع تخلف یا سوءاستفاده، اقدامات متفاوتی انجام میدهد. ارسال آموزشهای مرتبط، انجام آزمونهای روانشناسی، گرفتن تعهدنامه، تست اعتیاد و غیرفعالشدن حساب کاربری بهصورت موقت یا دائم بخشی از این اقدامات است.
باسلام بنده بعنوان راننده اسنپ ثبت نام کرده بودم وچون یک مدتی بعلت کارهای شخصی نبودم و به دلیل اینکه به موقع برگ سبز ماشین را بموقع نتوانستم به ثبت نام کننده ارائه دهم حساب کاربری بنده مسدود شده است لطفاً حسابم را باز کنید چون زمستان داره میاد وبیکارم
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
باسلام.الان بیشتر از دو روزه اسنپ ثبت نام کردم کی جواب تایید از فراحا میاد.خدا شاهده به عشق کار و درآمد زایی در اسنپ با قرض و قول پول جور کردم و ماشین خریدم.خسته نباشید به همه دوستان زحمتکش در اسنپ
سلام دوست عزیز، حساب کاربری شما فعال است و می توانید فعالیت داشته باشید.
ببخشیدمیشه بگید چرا حساب من مسدود شده
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام
امکان کار کردن موقتی و پاره وقت هرچند وقت هم وجود داره؟ منظور که هر روز و دائمی نباشه
سلام دوست عزیز، بله، شما هر زمان که شرایط داشته باشید می توانید فعالیت کنید فقط بخاطر داشته باشید در زمانی که فعالیت ندارید حتما اپلیکیشن خود را خاموش کنید. موفق باشید.
حساب کاربریم مسدود شده میشه بررسی کنید چرا بسته شد
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام لطفاحساب منو فعال کنین من هیج مشکلی ندلرم
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
باسلام.چند روز یا چند ساعت بعد از ثبت نام در اسنپ راننده سواری طول میکشه تا اینکه جواب تائیدیه بیاد.ممنون میشم جواب منو بدید.با سپاس فراوان
سلام دوست عزیز، حساب کاربری شما فعال است و می توانید فعالیت کنید. موفق باشید.
سلام
یک ماهه اماکن تایید صلاحیت منو فرستاده اسنپ و اسنپ هم اعلام وصول کرده ولی متاسفانه تا این لحظه از مسدودی در نیاوردن لطفا راهنمایی بفرمایید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام حساب کاربری من غیرفعال شده لطفاً پیگیریش کنین ممنونم
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام خسته نباشید یه مدت نبودم حالا اومدم اسنپ کار کنم نوشته حساب کاربری شما غیر فعال هست نوشته رد صلاحیت شدید جریان چیه
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.