آموزش رانندگان اسنپ

راهنمای کامل فرایند تأیید صلاحیت رانندگان اسنپ توسط فراجا

لویالتی

 تأمین امنیت سفرهای اسنپی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های اسنپ است، به همین دلیل اسنپ برای حصول اطمینان از صلاحیت قانونی افراد متقاضی فعالیت در ناوگان اسنپ، فرایند تأیید صلاحیت رانندگان را به فراجا سپرده است.

نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان فعالیت در ناوگان اسنپ

 پس از تکمیل ثبت‌نام و ارسال مدارک، اطلاعات فرد متقاضی به‌صورت آنلاین برای پلیس فراجا ارسال و سوابق فرد بررسی شده و نتیجه (تأیید یا رد صلاحیت) به اسنپ اعلام می‌شود. اگر فرد متقاضی عضویت در ناوگان اسنپ، مرتکب جرایمی شده باشد که از طرف پلیس فراجا برای فعالیت به‌عنوان راننده اسنپ و جابه‌جایی مسافر نامناسب شناخته می‌شوند، از طرف پلیس فراجا تأیید نشده و رد صلاحیت می‌شود. به‌این‌ترتیب حتی فردی که گواهی عدم سوءپیشینه دارد هم ممکن است برای فعالیت در اسنپ از سوی پلیس فراجا تأیید نشود.

 همه کاربران راننده‌ای که در ناوگان اسنپ فعالیت می‌کنند، گواهی تأیید صلاحیت پلیس فراجا را دارند و این فرایند تأیید هر ۶ ماه یک‌بار برای کاربران راننده فعال تکرار می‌شود.

نحوه اعتراض به رأی فراجا درباره رد صلاحیت

 افرادی که به رأی فراجا در خصوص عدم تأیید و رد صلاحیتشان اعتراض دارند، می‌توانند به‌صورت حضوری همراه با مدارک هویتی، به بخش تأیید صلاحیت‌های اداره اماکن عمومی در شهر خود مراجعه کرده و درخواست تجدیدنظرشان را ثبت کنند.

 همه درخواست‌های ثبت‌شده به کمیسیون تجدیدنظر فراجا در تهران ارسال می‌شود و مورد بازبینی قرار می‌گیرد. دلیل رد صلاحیت افراد به اسنپ اعلام نمی‌شود و این موضوع جزو اطلاعات محرمانه اشخاص محسوب می‌شود و هرگونه پیگیری در مورد دلایل عدم تأیید باید توسط خود فرد و از کانال مراجع انتظامی انجام شود.

سایر اقدامات اسنپ برای افزایش امنیت سفرها

 علاوه بر احراز هویت و تأیید صلاحیت افراد متقاضی، اسنپ از روش‌های متعددی برای تأمین امنیت سفرها استفاده می‌کند. همه گزارش‌های مربوط به رفتار نامناسب، عدم تطابق مشخصات راننده و خودرو با آنچه در اپلیکیشن ثبت شده و مواردی ازاین‌دست بادقت بررسی و پیگیری می‌شوند. اسنپ متناسب با نوع تخلف یا سوءاستفاده، اقدامات متفاوتی انجام می‌دهد. ارسال آموزش‌های مرتبط، انجام آزمون‌های روان‌شناسی، گرفتن تعهدنامه، تست اعتیاد و غیرفعال‌شدن حساب کاربری به‌صورت موقت یا دائم بخشی از این اقدامات است.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۷۶۲ دیدگاه)

  1. باسلام خسته نباشید به شما زحمت کشان ناوگان خیلی خیلی خوب اسنپ.
    من با امتیاز ۴٫۸۲ حساب کاربریم قطع شده و به اماکن مراجعه کردم ونظرشان مثبت بوده ولی هنوز حسابم قطع است.

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

  2. سلام من دو روز مدارک کامل کردم اما هنوز فعال نشده میخواستم بدونم مراحل ثبت‌نام چقدر طول میکشه

    1. سلام دوست عزیز، حساب کاربری شما فعال است و می توانید فعالیت داشته باشید، موفق باشید.

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

  3. با سلام و عرض ادب آقا ما چند روزی از اسنپ استفاده نکردیم بعد به این صورت درآمده

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

  4. سلام من نرم‌افزارم بسته شده نمی‌تونم وارد نرم‌افزار بشم لطفاً کمک کنید یا رهنمایی

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

  5. با سلام
    من الان نمی‌دونم چیکار باید بکنم اصلا دلیل رد صلاحیت من چی بوده لطفاً برای فعال کردن حساب اسنپ من راه کار بدهید

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

  6. باسلام اینجانب حدود۶ماه بود که گرفتاری داشتم حسابم بسته شده لطفا جهت همکاری مجدد اینجانب اقدامات لازم را مبذول فرمائید باتقدیم تشکر ،،،

    1. سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
      همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
      موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا