تأمین امنیت سفرهای اسنپی، یکی از مهمترین اولویتهای اسنپ است، به همین دلیل اسنپ برای حصول اطمینان از صلاحیت قانونی افراد متقاضی فعالیت در ناوگان اسنپ، فرایند تأیید صلاحیت رانندگان را به فراجا سپرده است.
نحوه بررسی صلاحیت متقاضیان فعالیت در ناوگان اسنپ
پس از تکمیل ثبتنام و ارسال مدارک، اطلاعات فرد متقاضی بهصورت آنلاین برای پلیس فراجا ارسال و سوابق فرد بررسی شده و نتیجه (تأیید یا رد صلاحیت) به اسنپ اعلام میشود. اگر فرد متقاضی عضویت در ناوگان اسنپ، مرتکب جرایمی شده باشد که از طرف پلیس فراجا برای فعالیت بهعنوان راننده اسنپ و جابهجایی مسافر نامناسب شناخته میشوند، از طرف پلیس فراجا تأیید نشده و رد صلاحیت میشود. بهاینترتیب حتی فردی که گواهی عدم سوءپیشینه دارد هم ممکن است برای فعالیت در اسنپ از سوی پلیس فراجا تأیید نشود.
همه کاربران رانندهای که در ناوگان اسنپ فعالیت میکنند، گواهی تأیید صلاحیت پلیس فراجا را دارند و این فرایند تأیید هر ۶ ماه یکبار برای کاربران راننده فعال تکرار میشود.
نحوه اعتراض به رأی فراجا درباره رد صلاحیت
افرادی که به رأی فراجا در خصوص عدم تأیید و رد صلاحیتشان اعتراض دارند، میتوانند بهصورت حضوری همراه با مدارک هویتی، به بخش تأیید صلاحیتهای اداره اماکن عمومی در شهر خود مراجعه کرده و درخواست تجدیدنظرشان را ثبت کنند.
همه درخواستهای ثبتشده به کمیسیون تجدیدنظر فراجا در تهران ارسال میشود و مورد بازبینی قرار میگیرد. دلیل رد صلاحیت افراد به اسنپ اعلام نمیشود و این موضوع جزو اطلاعات محرمانه اشخاص محسوب میشود و هرگونه پیگیری در مورد دلایل عدم تأیید باید توسط خود فرد و از کانال مراجع انتظامی انجام شود.
سایر اقدامات اسنپ برای افزایش امنیت سفرها
علاوه بر احراز هویت و تأیید صلاحیت افراد متقاضی، اسنپ از روشهای متعددی برای تأمین امنیت سفرها استفاده میکند. همه گزارشهای مربوط به رفتار نامناسب، عدم تطابق مشخصات راننده و خودرو با آنچه در اپلیکیشن ثبت شده و مواردی ازایندست بادقت بررسی و پیگیری میشوند. اسنپ متناسب با نوع تخلف یا سوءاستفاده، اقدامات متفاوتی انجام میدهد. ارسال آموزشهای مرتبط، انجام آزمونهای روانشناسی، گرفتن تعهدنامه، تست اعتیاد و غیرفعالشدن حساب کاربری بهصورت موقت یا دائم بخشی از این اقدامات است.
سلام .خسته نباشین .مسدود کردن ی مدت نبودم
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
لطفاً اسنپ من رو درست کنید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
لطفاً حساب کاربری من و فعال کنید ممنون میشم
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام حساب کاربریم مسدوده لطفا فعال کنی
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام خسته نباشید من چند مدتی اسنپ نبودم .برنامم مسدود شده لطفاً بررسی کنید.برنامه اسنپم وصل بشه تشکر .
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام حساب من مسدودشده لطفا راهنمایی کنید
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام و خسته نباشید میگم لطفا حساب مرا فعال کنید با تشکر
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام .وقت بخیر
بابت مسدودیت اماکن هم رفتم
اماکن تایید کرده برای فعالیت من . ولی هنوز اسنپم از مسدودیت در نیومد الان دوسه ماهی میشه که اقدام کردم ولی هنوز مسدودم .
ممنون میشم فعالم کنید
سلام دوست عزیز، حساب کاربری شما فعال است و می توانید فعالیت کنید. موفق باشید.
سلام خسته نباشید اسنپ من از طرف اماکن رد صلاحیت شده لطفاً درستش کنید ممنون
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام من چند وقت نبودم وقتی اسنپ را باز کردم با یه پیام مواجع شدم حساب کاربری شما توسط فرجا و رد تایید صلاحیت مسدود کردیده است چکار باید بکنم برم اماکن یا غیر حضوری هم میتونم فعالش کنم؟؟
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.