آموزش رانندگان اسنپ

راهنمای تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

لویالتی

تغییر شماره موبایل راننده اسنپ از جمله کارهای ضروری پیش از پذیرفتن درخواست سفر و برای برقراری ارتباط راحت‌تر مسافر با شما کاربر راننده عزیز است. کاربران راننده اسنپ پس از قبول سفر علاوه‌بر چت داخل اپلیکیشن، می‌توانند برای هماهنگی با مسافر با وی تماس بگیرند. به‌ همین دلیل لازم است شماره موبایلی که کاربران راننده در اپلیکیشن ثبت می‌کنند همواره در دسترس باشد. در این مطلب مراحل تغییر شماره موبایل راننده اسنپ را با هم مرور می‌کنیم.

توجه داشته باشید که در هر ۲۴ ساعت، تنها یک بار می‌توانید شماره موبایل خود را تغییر دهید.

مراحل تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

برای تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن رانندگان کافیست به ترتیب مراحل زیر پیش روید.

۱) مرحله اول تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

در صفحه اصلی اپلیکیشن راننده، روی گزینه سه خط بالا سمت راست بزنید. (تصویر شماره ۱) پس از وارد شدن به صفحه بعد (تصویر شماره ۲) روی علامت فلش سمت چپ تصویر کلیک کنید.

تصویر شماره یک
تصویر شماره ۱
تصویر شماره دو
تصویر شماره ۲

۲) مرحله دوم تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

در قسمت بالا سمت چپ، روی گزینه «ویرایش» زده و «ویرایش مشخصات فردی» را انتخاب کنید. در این بخش شما امکان «ویرایش شماره موبایل» را دارید.

تصویر شماره سه
تصویر شماره ۳
تصویر شماره چهار
تصویر شماره ۴
تصویر شماره پنج
تصویر شماره ۵
تصویر شماره شش
تصویر شماره ۶

۳) مرحله سوم تغییر شماره موبایل راننده اسنپ در اپلیکیشن

در این بخش، شماره موبایل موردنظرتان را وارد کرده و کد تأییدی که برایتان پیامک می‌شود را در قسمت مربوطه وارد کنید و در انتها دکمه «ثبت» را بزنید.

تصویر شماره هفت
تصویر شماره ۷
تصویر شماره هشت
تصویر شماره ۸

سخن پایانی

شماره موبایلی که در اپلیکیشن راننده ثبت می‌کنید، باید همواره در دسترس باشد. اگر به هر دلیلی امکان تماس با این شماره وجود ندارد، لازم است شماره جدیدتان را در اپلیکیشن وارد کنید. دقت داشته باشید که در هر ۲۴ ساعت، تنها یک‌بار می‌توانید شماره موبایلتان را تغییر دهید.

لطفا در صورتی که شماره تلفن همراه خود را تغییر داده‌اید، در اسرع وقت نسبت به تغییر آن اقدام کنید. در صورتی که هرگونه سوالی در این رابطه دارید هم می‌توانید از طریق ثبت درخواست (تیکت) در قسمت پشتیبانی اقدام به رفع مشکل خود نمایید.

سوالات متداول

۱) در چه مواردی باید نسبت به تغییر شماره موبایل اسنپی خود اقدام کنید؟

شما کاربر راننده عزیز اسنپ باید در صورت مسدودی خط موبایل خود و یا تغییر شماره تلفن همراه خود، در اسرع وقت نسبت به تغییر آن در برنامه رانندگان اسنپ اقدام نمایید. شماره تماس اصلی‌ترین راه ارتباط شما با مسافر بوده و نباید از آغاز تا پایان زمان سفر در این ارتباط وقفه‌ای ایجاد شود.

۲) امکان تغییر شماره موبایل راننده اسنپ از طریق اپلیکیشن رانندگان وجود دارد؟

تمامی کاربران راننده اسنپ می‌توانند از طریق حساب کاربری خود در اپلیکیشن رانندگان اسنپ اقدام به تغییر شماره تلفن همراه خود نمایند.

۳) آیا قابلیت تغییر شماره اسنپی برای تمامی رانندگان اسنپ فعال است؟

بله تمامی کاربران راننده اسنپ می‌توانند برای تغییر شماره موبایل خود از طریق اپلیکیشن رانندگان اقدام کنند.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۱۸۷ دیدگاه)

  1. درود بر شما من تمام مراحل ویرایش شماره رو انجام میدم اما پیامک کد واسم نمیاد شماره های تبلیغاتیم هم بلاک نیست اما کد نمیاد دلیلش چی هست کسی پاسخگو نیست متاسفانه.
    ضمنا شماره ی جدیدی که میخوام جایگزین شماره قبلی کنم به نام خودم نیست لطفا راهنماییم کنید.

    1. کاربر گرامی شماره باید به نام راننده باشد. در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. همچنین میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید

    1. کاربر گرامی در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. همچنین میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید

  2. سلام،حدود۳سال پیش بایه شماره همراه ثبت نام کردم بعداز۳ سال خطموسوزوندم الان باشماره جدیدمیخام ثبت نام کنم،ثبت نام کردم باخط جدیدولی چون قبلاًبایه شماره دیگه مشغول فعالیت بودم میگن امکانش نیست مگه اینکه باپشتیبانی تماس بگیرید،ممنون میشم رسیدگی کنید🙏

    1. اسنپی عزیز در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. همچنین میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید

    1. سلام کاربر گرامی در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. و یا میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

  3. کد به شماره جدید من نمیاد دو هفتس درگیر این مسئله هستم پیگیری کنید، واقعا یعنی چی که پاسخ گو هم نیستید برای رفع مشکل رانندگان، من دو هفتس هرروز انجام میدم و کد ارسال نمیشه

    1. سلام دوست عزیز،درصورتی که کد احراز هویت پیامک نشد، قسمت مسدود شده های تلفن همراه خود را بررسی کنید، هیچ سرشماره تبلیغاتی نباید مسدود باشد، اگر سرشماره تبلیغاتی را مسدود دارید از مسدودی خارج کنید و مجدد جهت دریافت کد احراز هویت اقدام کنید. موفق باشید.

  4. سلام من ماشینم چپ کرده یک سال بعد تونستم ماشین تهیه کنم الان میخوام مجدد ثبت نام کنم چه کار باید کرد

    1. کاربر عزیز حساب شما فعال است. کافیست وارد اپلیکیشن راننده اسنپ شوید و شماره خود را وارد نمایید. موفق باشید

    1. سلام کاربر گرامی در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. و یا میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

  5. سلام سیم کارت من به اسم پدرم بوده که الان مسدود شده دیگه فعال نمیشه برنامه اسنپ بالا نمیاره چطوری میتونم شماره اسنپمو تغییر بدم

    1. سلام کاربر گرامی در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. و یا میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

  6. سلام بنده راننده اسنبم شماره ای که باان اسنب ثبت نام کردم مسدودشده چون صاحبش فوت شده نمیشه دیگه فعال بشه لطفا یک کاری بکنیدتامن بتونم شماره جدیدی واردکنم الان چندروزه که نمی تونم کارکنم

    1. سلام کاربر گرامی در صورتیکه به شماره قبلی دسترسی ندارید میتوانید به سایت باشگاه رانندگان اسنپ قسمت خدمات غیرحضوری مراجعه نمایید. و یا میتوانید با داشتن مدارک به دفاتر حضوری اسنپ مراجعه نمایید. موفق باشید.
      لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا