
آرامش و امنیت دو فاکتور مهم در سفرهای اسنپی است. کاربران راننده حرفهای با رانندگی اصولی و رعایت قوانین، امنیت سفر کاربران مسافر را تضمین میکنند. از سوی دیگر کاربران راننده حرفهای اسنپ همگی از اخلاق حرفهای برخوردار هستند و بدینترتیب تجربهی خوشایندی را برای خود و کاربران مسافر ایجاد میکنند.
بهطور کلی؛ چگونگی برخورد با انواع مسافران، میزان مهارت در برقراری ارتباط مناسب با کاربران مسافر و رضایت کاربران مسافر از شما، همگی در مجموع اخلاق حرفهای را شکل میدهند.
برخورداری از اخلاق حرفهای و خوش برخوردی باعث افزایش میانگین امتیاز شما و در نهایت موجب افزایش درآمد شما میشود. در این مقاله با با برخی از مهمترین موارد اخلاق حرفهای آشنا میشویم. با ما همراه باشید.
۱. ارتباط کلامی مناسب داشته باشیم
هنگامی که کاربر مسافر وارد خودرو میشود شما با سلام و احوالپرسی قدرت بیان و ادب خود را نشان میدهید. لازم به ذکر است که در برقراری ارتباط کلامی باید محتاط بود و اگر کاربر مسافر تمایل چندانی به صحبت کردن ندارد، بهتر است به او اجازه دهیم تا استراحت کند. در صورتی که کاربر مسافر تمایل به صحبت کردن داشت، مرز میان صمیمت و خوش برخوردی را رعایت کنیم و از بهکار بردن الفاظ نامناسب حتی به شوخی پرهیز کنیم.

۲. وقت شناس باشیم
همانطور که وقت کاربران راننده بسیار ارزشمند است، انتظار میرود ما نیز برای وقت مسافران ارزش قائل باشیم و سر موقع به مبدا برسیم. همچنین پیش از آغاز سفر مواردی مانند پُر بودن باک را حتما بررسی کنید تا حین سفر نیازی به توقف برای سوختگیری نباشد. احترام به وقت کاربران مسافر باعث افزایش رضایتمندی و رشد چشمگیر درآمد شما عزیزان میشود.
۳. صبر و شکیبایی
در موارد خاص ممکن است کاربر مسافر درخواست نامعقول و نابجایی داشته باشد. در این موارد با نهایت احترام و متانت پاسخ ایشان را بدهید و در صورتی که کاربر مسافر به رفتار اشتباه خود ادامه داد، با پشتیبانی تماس بگیرید. کاربران حرفهای اسنپ هیچگاه شخصا وارد عمل نمیشوند. پشتیبانی اسنپ در هفت روز هفته و بهصورت ۲۴ ساعته حامی شماست.

۴. احترام را در تمام جوانب رعایت کنید
بعضی از رانندهها تنها بر اساس یک شناخت کلی که از مسافرهای قبلی دارند، کار در اسنپ را شروع میکنند. اما واقعیت این است که فعالیت به عنوان کاربر رانندهی اسنپ با کار به عنوان مسافربر شخصی تفاوتهای زیادی دارد. کاربران مسافر اسنپ میتوانند به نحوهی برخورد شما امتیاز بدهند و همین امتیاز روی میزان دریافت درخواستهای سفر تاثیر میگذارد. به همین دلیل، نوع برخورد و رفتار کاربر راننده دائما زیر ذرهبین است و حتی گفتن یک کلمهی ناشایست میتواند بر امتیاز او تاثیر منفی بگذارد. باید سعی کنید هم در گفتار و هم در رفتار دقیق باشید.
۵. طبق خواستهی مسافر عمل کنید
همانطور که ذکر کردیم در بعضی موارد خاص خواستههای کاربران مسافر نابجا و خلاف قوانین است. اما در صورتی که کاربر مسافر از شما درخواست کرد تا صدای موزیک را کم کنید یا کمی شیشهها را پایین بدهید، این یک درخواست کاملا منطقی است و نیاز است تا مطابق خواستهی مسافر رفتار کنید. تعامل با مسافری که درون خودروی شما نشسته، رفتاری حرفهای است که کاربران راننده اسنپ آن را رعایت میکنند.





یادکرفتم
مسافر در کل بعضی هاشون مثل دوست ادمن هرطوری باهاشون رفتار کنی اخرشم همونطوری باهاتون رفتار میشه
” بعضی هاشون “
سلام خسته نباشی. “و بالعکس” .
باسلام بندبه همه مسافران احترام می گزارم
عالی
بخدامن هیچ برخوردی بعدی نکردم دیشب یه مسافر داشتم تعدادشان ۵ نفر بودن همه بالای ۱۲سال بودن من بهشان گفتم حداقل ماکس بزنید نزدن که هیچی موقه پیاده شدن با مشت کوبیدن به شیشه ماشین با این شرایط هیچی نگفتم رفتم غیر از این مورد با هیچ کس مشکل نداشتم راستی این هم یادم رفت اول بگم دیروز اولین سرویسم از کیانشهر به چهاردنگه بودمسافر در خواست یک سفر کرده بود ولی میگفت یک نفر از کیانشهر سوار کن دو نفر دیگه از صفایه شهر ری من این قبول نکردم گفتم بین دو جابجای زیاده اون هم کنسل کردش
ممنون
سلام
هفته پیش حساب کار بریم مسدودشد گفتند باید آزمون بدهید .آزمون دادم مسدودیت رفع شد بعداز دوروزدوباره مسدود شده هر روز زنگ میزنم کسی درست جواب نمیده
سیروس حمزه نتایج
من به مسافرم احترام میکنم
من هیچ مشکلی ندارم
سلام خسته نباشید همان طور که فرمایش کردین همه مسافر ها مانند هم نیستند اکثر مسافرین هنگام سوار شدن دوست دارند داخل ماشین محیط امن و آرامی باشد ومن کاملا متوجه میشوم و آنها را با کم کردن صدای موسیقی وسکوت کردنم آنها را راحت میگذارم و آنها هم بسیار راضی ازحرکت میباشند موفق باشید