آرامش و امنیت دو فاکتور مهم در سفرهای اسنپی است. کاربران راننده حرفهای با رانندگی اصولی و رعایت قوانین، امنیت سفر کاربران مسافر را تضمین میکنند. از سوی دیگر کاربران راننده حرفهای اسنپ همگی از اخلاق حرفهای برخوردار هستند و بدینترتیب تجربهی خوشایندی را برای خود و کاربران مسافر ایجاد میکنند.
بهطور کلی؛ چگونگی برخورد با انواع مسافران، میزان مهارت در برقراری ارتباط مناسب با کاربران مسافر و رضایت کاربران مسافر از شما، همگی در مجموع اخلاق حرفهای را شکل میدهند.
برخورداری از اخلاق حرفهای و خوش برخوردی باعث افزایش میانگین امتیاز شما و در نهایت موجب افزایش درآمد شما میشود. در این مقاله با با برخی از مهمترین موارد اخلاق حرفهای آشنا میشویم. با ما همراه باشید.
۱. ارتباط کلامی مناسب داشته باشیم
هنگامی که کاربر مسافر وارد خودرو میشود شما با سلام و احوالپرسی قدرت بیان و ادب خود را نشان میدهید. لازم به ذکر است که در برقراری ارتباط کلامی باید محتاط بود و اگر کاربر مسافر تمایل چندانی به صحبت کردن ندارد، بهتر است به او اجازه دهیم تا استراحت کند. در صورتی که کاربر مسافر تمایل به صحبت کردن داشت، مرز میان صمیمت و خوش برخوردی را رعایت کنیم و از بهکار بردن الفاظ نامناسب حتی به شوخی پرهیز کنیم.
۲. وقت شناس باشیم
همانطور که وقت کاربران راننده بسیار ارزشمند است، انتظار میرود ما نیز برای وقت مسافران ارزش قائل باشیم و سر موقع به مبدا برسیم. همچنین پیش از آغاز سفر مواردی مانند پُر بودن باک را حتما بررسی کنید تا حین سفر نیازی به توقف برای سوختگیری نباشد. احترام به وقت کاربران مسافر باعث افزایش رضایتمندی و رشد چشمگیر درآمد شما عزیزان میشود.
۳. صبر و شکیبایی
در موارد خاص ممکن است کاربر مسافر درخواست نامعقول و نابجایی داشته باشد. در این موارد با نهایت احترام و متانت پاسخ ایشان را بدهید و در صورتی که کاربر مسافر به رفتار اشتباه خود ادامه داد، با پشتیبانی تماس بگیرید. کاربران حرفهای اسنپ هیچگاه شخصا وارد عمل نمیشوند. پشتیبانی اسنپ در هفت روز هفته و بهصورت ۲۴ ساعته حامی شماست.
۴. احترام را در تمام جوانب رعایت کنید
بعضی از رانندهها تنها بر اساس یک شناخت کلی که از مسافرهای قبلی دارند، کار در اسنپ را شروع میکنند. اما واقعیت این است که فعالیت به عنوان کاربر رانندهی اسنپ با کار به عنوان مسافربر شخصی تفاوتهای زیادی دارد. کاربران مسافر اسنپ میتوانند به نحوهی برخورد شما امتیاز بدهند و همین امتیاز روی میزان دریافت درخواستهای سفر تاثیر میگذارد. به همین دلیل، نوع برخورد و رفتار کاربر راننده دائما زیر ذرهبین است و حتی گفتن یک کلمهی ناشایست میتواند بر امتیاز او تاثیر منفی بگذارد. باید سعی کنید هم در گفتار و هم در رفتار دقیق باشید.
۵. طبق خواستهی مسافر عمل کنید
همانطور که ذکر کردیم در بعضی موارد خاص خواستههای کاربران مسافر نابجا و خلاف قوانین است. اما در صورتی که کاربر مسافر از شما درخواست کرد تا صدای موزیک را کم کنید یا کمی شیشهها را پایین بدهید، این یک درخواست کاملا منطقی است و نیاز است تا مطابق خواستهی مسافر رفتار کنید. تعامل با مسافری که درون خودروی شما نشسته، رفتاری حرفهای است که کاربران راننده اسنپ آن را رعایت میکنند.
سلام من همیشه به مسافر احترام میذارم چون نشان شخصیت خانواده خودم را نشان میده ودرکل سلام یک کلمهءآسمانیست من به همه پیشنهادمیکنم بامسافرازدر ادب ومعرفت واردبشید ببینید خودتون چه کیفی میکنید اصلن میتونم به جرات بگم اگه روزی۱۲ساعت ی سره پشت ماشین باشیدو کارکنیداصلن احساس خستگی نمیکنیدو طوری ارتباط برقرارکردین که حتی قبل ازسوارشدن مسافر انرژی مثبت شمادر فضای ماشین پخش شده وبا ورودمسافرمتوجه احساس خوب ازطرف مسافرمیشوید وامتیازات شماازهمین لحظهء ورود شروع به تغییراساسی میکند.
باتشکرازهمهء سفیران عالی اسنپ وفقط به همه رفقای خوبم میتونم بگم خداقوتتون بده وهمیشه سلامت باشین به همراه خانواده.
آرزوی مرا برآورده کردی آدلین جفری دمت همیشه گرم واقعن عاشق کارات شدم تو فوق العاده هستی.ای کاش آدم باشم فقط ازخالق یکتا همین رامیخواهم وهیچ…
بعضی مواقع که مسافر مقصد را عوض میکند به او احترام گذاشته و او را به مقصد جدید رسانده
مسافر های خانم از نگاه کردن از اینه به مسافر ناراحت میشون حداکثر از این کار پرهیز کنیم
من که همه موارد رو رعایت کردم فقط در چندسفرآخرهی اتفال درآورد خراب شد امتیازم بالا نرفت اسنپم قطع شد
خوب بود
ترفندهای جالب و مهمی بود ممنون از راهنماییتون ولی چکار کنیم با بعضی مسافرها که فک میکنن ماشین رو خریدن و ماهم نوکر اون هستیم
عالی خوب بود
احترام مسافران کنیم وصبر داشته باشیم
بنده تلاش خود را به کار میبرم به تمامی مسافران بااحترام بر خورد کنم
سلام من تازه آمدم زیاد وارد نبودم