
آرامش و امنیت دو فاکتور مهم در سفرهای اسنپی است. کاربران راننده حرفهای با رانندگی اصولی و رعایت قوانین، امنیت سفر کاربران مسافر را تضمین میکنند. از سوی دیگر کاربران راننده حرفهای اسنپ همگی از اخلاق حرفهای برخوردار هستند و بدینترتیب تجربهی خوشایندی را برای خود و کاربران مسافر ایجاد میکنند.
بهطور کلی؛ چگونگی برخورد با انواع مسافران، میزان مهارت در برقراری ارتباط مناسب با کاربران مسافر و رضایت کاربران مسافر از شما، همگی در مجموع اخلاق حرفهای را شکل میدهند.
برخورداری از اخلاق حرفهای و خوش برخوردی باعث افزایش میانگین امتیاز شما و در نهایت موجب افزایش درآمد شما میشود. در این مقاله با با برخی از مهمترین موارد اخلاق حرفهای آشنا میشویم. با ما همراه باشید.
۱. ارتباط کلامی مناسب داشته باشیم
هنگامی که کاربر مسافر وارد خودرو میشود شما با سلام و احوالپرسی قدرت بیان و ادب خود را نشان میدهید. لازم به ذکر است که در برقراری ارتباط کلامی باید محتاط بود و اگر کاربر مسافر تمایل چندانی به صحبت کردن ندارد، بهتر است به او اجازه دهیم تا استراحت کند. در صورتی که کاربر مسافر تمایل به صحبت کردن داشت، مرز میان صمیمت و خوش برخوردی را رعایت کنیم و از بهکار بردن الفاظ نامناسب حتی به شوخی پرهیز کنیم.

۲. وقت شناس باشیم
همانطور که وقت کاربران راننده بسیار ارزشمند است، انتظار میرود ما نیز برای وقت مسافران ارزش قائل باشیم و سر موقع به مبدا برسیم. همچنین پیش از آغاز سفر مواردی مانند پُر بودن باک را حتما بررسی کنید تا حین سفر نیازی به توقف برای سوختگیری نباشد. احترام به وقت کاربران مسافر باعث افزایش رضایتمندی و رشد چشمگیر درآمد شما عزیزان میشود.
۳. صبر و شکیبایی
در موارد خاص ممکن است کاربر مسافر درخواست نامعقول و نابجایی داشته باشد. در این موارد با نهایت احترام و متانت پاسخ ایشان را بدهید و در صورتی که کاربر مسافر به رفتار اشتباه خود ادامه داد، با پشتیبانی تماس بگیرید. کاربران حرفهای اسنپ هیچگاه شخصا وارد عمل نمیشوند. پشتیبانی اسنپ در هفت روز هفته و بهصورت ۲۴ ساعته حامی شماست.

۴. احترام را در تمام جوانب رعایت کنید
بعضی از رانندهها تنها بر اساس یک شناخت کلی که از مسافرهای قبلی دارند، کار در اسنپ را شروع میکنند. اما واقعیت این است که فعالیت به عنوان کاربر رانندهی اسنپ با کار به عنوان مسافربر شخصی تفاوتهای زیادی دارد. کاربران مسافر اسنپ میتوانند به نحوهی برخورد شما امتیاز بدهند و همین امتیاز روی میزان دریافت درخواستهای سفر تاثیر میگذارد. به همین دلیل، نوع برخورد و رفتار کاربر راننده دائما زیر ذرهبین است و حتی گفتن یک کلمهی ناشایست میتواند بر امتیاز او تاثیر منفی بگذارد. باید سعی کنید هم در گفتار و هم در رفتار دقیق باشید.
۵. طبق خواستهی مسافر عمل کنید
همانطور که ذکر کردیم در بعضی موارد خاص خواستههای کاربران مسافر نابجا و خلاف قوانین است. اما در صورتی که کاربر مسافر از شما درخواست کرد تا صدای موزیک را کم کنید یا کمی شیشهها را پایین بدهید، این یک درخواست کاملا منطقی است و نیاز است تا مطابق خواستهی مسافر رفتار کنید. تعامل با مسافری که درون خودروی شما نشسته، رفتاری حرفهای است که کاربران راننده اسنپ آن را رعایت میکنند.

سلام بنده به همه مسافرها احترام می گذارم ممنون ازشما
مطالب خوب و آموزنده است تشکر
سلام خدمت دوستان وهمکاران عزیز شخصیت هرفرددرپشت زبان اوست نظر اینجانب اینکه به هرحال همیشه حق با مسافره کوچک شما .سلیمانی
سلام خسته نباشید من از ۹۰ درصد مسافرام راضی ام از مابقی هم برای اینکه اول اسنپ میگیرن بعد یادشون میفته آماده بشن و معطل میکنن دلخورم ولی به روی خودم نمیارم بالاجبار…. ممنونم اسنپ????
سلام
چند روز اسنپ من قطع شده زده بصورت موقت الان هم اومد شرکت میگه تعطیله میخوام ببینم کی وصل میشه
باتشکر
با سلام و احترام به خانواده بزرگ وصمیمی اسنپ من همیشه تمام تلاشم را کرده ام تا به تمام مسافران احترام قائل شوم و رضایت آنها راجلب کنم.
یادمان باشد همیشه بازتاب رفتار و اعمالمان به ما باز خواهد گشت.
هر مسافر یک دوست جدید است
سلام و خسته نباشید من همیشه به مسافرام احترام میگذارم فقط مشکل لوکیشن مشهده که ۹۰درصد مسافرا دقیق نمیزنن و ما هم هزینه تماس باید بدیم هم خیلی معطل میشیم تا مسافر سوار بشه .ممنون از توجهتون
سخت ترین قسمت برخورد با مسافر ،قسمتی هست که برنامه بلد را قبول نداره و دائما میگه از این طرف برو یا از اون طرف برو…
در طول سفرهام تجربه کردم که مسافر احتیاج به سکوت داره،
البته بعضی مسافرهام میگن آقا عجله داریم میشه تند بروید،
اگر بگم زودتر باید اسنپ میگرفتین ،ممکنه ناراحت بشن،اگه تند برم باید سرعت گیرها را بپّرم
خلاصه کار سخت و سخت وسخت و کم در آمدی هست…
باتشکّر
زیاد نباید گرم گرفت