آموزش رانندگان اسنپ

۵ نکته کلیدی برای رعایت اخلاق حرفه‌ای و خوش برخوردی حین سفر

آرامش و امنیت دو فاکتور مهم در سفرهای اسنپی است. کاربران راننده‌ حرفه‌ای با رانندگی اصولی و رعایت قوانین، امنیت سفر کاربران مسافر را تضمین می‌کنند. از سوی دیگر کاربران راننده حرفه‌ای اسنپ همگی از اخلاق حرفه‌ای برخوردار هستند و بدین‌ترتیب تجربه‌ی خوشایندی را برای خود و کاربران مسافر ایجاد می‌کنند.

به‌طور کلی؛ چگونگی برخورد با انواع مسافران، میزان مهارت در برقراری ارتباط مناسب با کاربران مسافر و رضایت کاربران مسافر از شما، همگی در مجموع اخلاق حرفه‌ای را شکل می‌دهند.

برخورداری از اخلاق حرفه‌ای و خوش برخوردی باعث افزایش میانگین امتیاز شما و در نهایت موجب افزایش درآمد شما می‌شود. در این مقاله با با برخی از مهم‌ترین موارد اخلاق حرفه‌ای آشنا می‌شویم. با ما همراه باشید.


۱. ارتباط کلامی مناسب داشته باشیم

هنگامی که کاربر مسافر وارد خودرو می‌شود شما با سلام و احوال‌پرسی قدرت بیان و ادب خود را نشان می‌دهید. لازم به ذکر است که در برقراری ارتباط کلامی باید محتاط بود و اگر کاربر مسافر تمایل چندانی به صحبت کردن ندارد، بهتر است به او اجازه دهیم تا استراحت کند. در صورتی که کاربر مسافر تمایل به صحبت کردن داشت، مرز میان صمیمت و خوش برخوردی را رعایت کنیم و از به‌کار بردن الفاظ نامناسب حتی به شوخی پرهیز کنیم.

۵ نکته کلیدی برای رعایت اخلاق حرفه‌ای و خوش برخوردی حین سفر باشگاه رانندگان اسنپ

۲. وقت شناس باشیم

همان‌طور که وقت کاربران راننده بسیار ارزشمند است، انتظار می‌رود ما نیز برای وقت مسافران ارزش قائل باشیم و سر موقع به مبدا برسیم. همچنین پیش از آغاز سفر مواردی مانند پُر بودن باک را حتما بررسی کنید تا حین سفر نیازی به توقف برای سوخت‌گیری نباشد. احترام به وقت کاربران مسافر باعث افزایش رضایت‌مندی و رشد چشم‌گیر درآمد شما عزیزان می‌شود.


۳. صبر و شکیبایی

در موارد خاص ممکن است کاربر مسافر درخواست نامعقول و نابجایی داشته باشد. در این موارد با نهایت احترام و متانت پاسخ ایشان را بدهید و در صورتی که کاربر مسافر به رفتار اشتباه خود ادامه داد، با پشتیبانی تماس بگیرید. کاربران حرفه‌ای اسنپ هیچ‌گاه شخصا وارد عمل نمی‌شوند. پشتیبانی اسنپ در هفت روز هفته و به‌صورت ۲۴ ساعته حامی شماست.

۵ نکته کلیدی برای رعایت اخلاق حرفه‌ای و خوش برخوردی حین سفر باشگاه رانندگان اسنپ

۴. احترام را در تمام جوانب رعایت کنید

بعضی از راننده‌ها تنها بر اساس یک شناخت کلی که از مسافرهای قبلی دارند، کار در اسنپ را شروع می‌کنند. اما واقعیت این است که فعالیت به عنوان کاربر راننده‌ی اسنپ با کار به عنوان مسافربر شخصی تفاوت‌های زیادی دارد. کاربران مسافر اسنپ می‌توانند به نحوه‌ی برخورد شما امتیاز بدهند و همین امتیاز روی میزان دریافت درخواست‌های سفر تاثیر می‌گذارد. به همین دلیل، نوع برخورد و رفتار کاربر راننده دائما زیر ذره‌بین است و حتی گفتن یک کلمه‌ی ناشایست می‌تواند بر امتیاز او تاثیر منفی بگذارد. باید سعی کنید هم در گفتار و هم در رفتار دقیق باشید.


۵. طبق خواسته‌ی مسافر عمل کنید

همان‌طور که ذکر کردیم در بعضی موارد خاص خواسته‌های کاربران مسافر نابجا و خلاف قوانین است. اما در صورتی که کاربر مسافر از شما درخواست کرد تا صدای موزیک را کم کنید یا کمی شیشه‌ها را پایین بدهید، این یک درخواست کاملا منطقی است و نیاز است تا مطابق خواسته‌ی مسافر رفتار کنید. تعامل با مسافری که درون خودروی شما نشسته، رفتاری حرفه‌ای است که کاربران راننده اسنپ آن را رعایت می‌کنند.

۵ نکته کلیدی برای رعایت اخلاق حرفه‌ای و خوش برخوردی حین سفر باشگاه رانندگان اسنپ
آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۴۶۰ دیدگاه)

  1. ای کاش همانطور که برای رانندگان آموزش و بستن کاربری رو انجام میدادید برای مسافران هم همین اقدامات را انجام میدادید همیشه قانون برای همه نتیجه مثبت به همراه داره اینکه فقط یکی از طرفین قانونمند باشه مسلما مشکل ساز خواهد شد

  2. درحین سفر موضوعی جداگانه هست که درصورت تماس با پشتیبانی باید سریع جواب بدن اما متاسفانه انقدر طول می‌کشه که پشیمون میشم واین میتونه مشکل ساز باشه درمواقع ضروری

  3. سلام مطالب بسیار اموزنده وعالی بود ازتجارب دیگران واموزشهای شما درس گرفتم وسعی میکنم به بهترین نحوه ممکن درانجامشان عمل کنم

  4. احترام ونوع برخورد با مسافر نه تنها در اسنپ که در تمام مشاغل از اهمیت ویژه برخوردار است ولی در اسنپ طبق آم وزشهای شما رعایت نکات کلیدی لازم وضروری میباشد ممنون از شما

  5. باسلام احتمال یقین درجریان هستی کاربران مسافر فقط ازیک طرفن میتواند استفاده کنند بعنوان مثال بار غیر متعارف ویا بیشتر ار سه نفر یا مسافر درخواست استعمال کشیدن سبگار را میکنند کافی است موافقت نکنیم حقیر احتمال میدم که توسط اسنپ‌قصد پیگیری موضوع داشته باشی به نظر میاید مسافران بصورت خلاف واقع راعنوان میگنند ویا اینکه درهنگام‌جمع بندی امتیازات نمره منفی را اعلام میکنند که استدعای دقت را از مدیریت دارم تاحقی از راننده خورده نشه‌ بهرحال تابع دستورات مدیری
    ت هستیم‌ سپاس

  6. Wسلام سیدحمیدشیخی هستم.تازه اومدم به جمع رانندگان.این چندروز با مسافرانم خیلی خوش برخوردبودم ازطرز صحبتشون مشخص بودرلضی هستن.ولی الان ازتعجب دارم شاخ درمیارم.همه تون.رو دوست دارم

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
0:00
0:00