
تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در شرایطی مانند خرید خودروی جدید، جایگزین کردن خودروی دیگر و یا تغییر پلاک ماشین ضرورت مییابد. ثبت اطلاعات صحیح خودرو در اپلیکیشن، یکی از موضوعات حیاتی برای رانندگان اسنپ به شمار میرود. رانندهای را در نظر بگیرید که خودرو خود را بهتازگی عوض کرده یا برخی ویژگیها مانند شماره پلاک آن تغییر کرده است. بر اساس قوانین اسنپ، انجام سفر در شرایطی که مشخصات خودروی مندرج در اپلیکیشن با واقعیت در تضاد باشد ممنوع است.
در اپلیکیشن راننده اسنپ، امکان تغییر مشخصات خودرو وجود دارد و همه کاربران راننده میتوانند در صورت نیاز، مشخصات خودرو را از طریق اپلیکیشن تغییر دهند. مطلب را بهدقت بخوانید و با نحوه تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ آشنا شوید.
راهنمای ویدیویی تکمیل مشخصات خودرو
آموزش مراحل تغییر مشخصات خودرو در اپلیکیشن راننده اسنپ
برای اعمال هرگونه تغییر روی مشخصات خودروی خود، میتوانید مراحل زیر را به ترتیب گفته شده پیش ببرید. این غییرات میتواند شامل مدل خودرو، پلاک، رنگ بدنه، سال ساخت و سایر موارد این چنینی باشد.
۱) مرحله اول تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن
برای دسترسی به بخش «ویرایش مشخصات خودرو»، در صفحه اصلی اپلیکیشن، روی گزینه سه خط بالا بزنید. پس از ورود به صفحه بعد، روی علامت فلش سمت چپ تصویر کاربری کلیک کنید.


۲) مرحله دوم تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن
اگر پیش از این اطلاعات کاربری خود را تکمیل نکرده باشید، به صورت خودکار به صفحه تکمیل اطلاعات کاربری هدایت میشوید.
۳) مرحله سوم تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن
حتما هنگام ورود اطلاعات مربوط به شماره شناسایی خودرو (VIN)، از حروف بزرگ استفاده کنید. بعد از ورود اطلاعات، دکمه «ثبت» را بزنید.
۴) مرحله چهارم تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن
در صورتی که اطلاعات کاربریتان تکمیل شده باشد، بعد از انتخاب گزینه «اطلاعات کاربری»، به این صفحه وارد میشوید. در قسمت بالا سمت چپ، روی گزینه «ویرایش» بزنید.
۵) مرحله پنجم تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن
به محض زدن این دکمه، صفحه زیر به شما نمایش داده میشود. حالا به بخش «ویرایش مشخصات ماشین» بروید. اطلاعات خواسته شده را بهدقت و درستی وارد کنید.



توجه داشته باشید که هنگام ورود اطلاعات مربوط به شماره شناسه خودرو (VIN)، باید از حروف بزرگ استفاده کنید. در غیر این صورت فرایند تکمیل اطلاعات با مشکل مواجه میشود.
در ادامه با زدن روی دکمه « شروع عکسبرداری» میتوانید تصویر کارت خودروی خود را به فرم اضافه کنید، برای تغییر عکسی که فرستادهاید از دکمه «عکسبرداری مجدد» استفاده کنید و برای ارسال نهایی عکس حتما دکمه «بارگذاری» را بزنید.

۶) مرحله ششم تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن
بعد از تکمیل مشخصات خودرو، کارشناسان پشتیبانی اسنپ، درستی اطلاعات ارسالی را بررسی میکنند و نتیجه را به صورت پیام برای شما در اپلیکیشن ارسال میکنند.
مشاهده نتیجه تکمیل اطلاعات خودرو
نتیجه تکمیل اطلاعات خودرو در قسمت «پیامها» درون اپلیکیشن راننده، نمایش داده میشود. اگر اطلاعات وارد شده، صحیح باشند، پیام تأیید (مشخصات ماشین شما با موفقیت ویرایش و ثبت شد) دریافت میکنید. در غیر این صورت پیام عدم تأیید را دریافت کرده و باید اطلاعات صحیح خودرو را جایگزین کنید.
نتیجه گیری
بعضی رانندگان نیاز دارند که مشخصات خودروی خود را به دلایل مختلفی تغییر دهند. به همین دلیل در این مقاله درباره مراحل تغییر مشخصات خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن صحبت شد. هم اگر در هر یک از این مراحل با خطا یا مشکلی مواجه شدید، کافیست از واحد پشتیبانی درون اپلیکیشن یا خدمات غیرحضوری کمک بگیرید. کارشناسان اسنپ شما را برای حل کردن تمامی مشکلات راهنمایی خواهند کرد.
سوالات متداول
۱) امکان تغییر ماشین در اسنپ رانندگان وجود دارد؟
بله کاربران راننده اسنپ میتوانند در صورت تغییر خودروی خود نسبت به تغییر مشخصات خودرو در حساب کاربری خود اقدام کنند.
۲) در صورتی که خودروی راننده اسنپ به ماشین حمل تغییر کرد باید در کدام قسمت نسبت به تغییر خودروی خود اقدام کند؟
در چنین شرایطی کاربر راننده باید از طریق خدمات غیرحضوری درخواست تغییر خودروی خود را ثبت کند. در این موارد حساب کاربری مسدود و به حساب کاربری اسنپ باکس تغییر مییابد.
۳) آیا تغییر خودرو راننده اسنپ در اپلیکیشن، فرایند زمانبری است؟
خیر مراحل تغییر مشخصات خودرو در اسنپ رانندگان موضوع پیچیده و زمانبری نیست.
سلام برای تغییر از سواری به وانت باید چه کار کرد ؟
قسمت ویرایش و تغییر مشخصات ماشین که میرم و مشخصات ماشین جدید وارد میکنم بعد چند ساعت قبول نمیکنه و فیلد قرمز رنگ میاد که میگه با پشتیبانی غیر حضوری مراجعه کنید
سلام دوست عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس کاربری دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
با سلام.بنده دوبار نسبت به ارسال عکس بیمه نامه و گواهینامه اقدام کردم اما همچنان تاریخ انقضای بیمه و پایه گواهینامه اشتباه درج شده است
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
من ماشین عوض کردم برگه سبز ماشین دارم چون تعوض پلاک کردم کارت ماشین باید برام بیاد از پست باید چکار کنم ماشین جدید ثبت کنم
باسلام کاربر محترم جهت ویرایش اطلاعات خودرو وارد برنامه اسنپ رانندگان شوید، سپس از قسمت بالا سمت راست روی قسمت ۳ خط بزنید، مرحله بعد وارد قسمت اطلاعات کاربری شوید شناسه خودرو را وارد کنید ( VIN) ثبت بزنید و بعد روی ویرایش بزنید و سپس وارد قسمت ویرایش مشخصات ماشین شوید، ابتدا اطلاعات خواسته شده مثل پلاک خودرو رنگ خودرو و VIN خودرو و موارد دیگر را وارد کنید، سپس عکس از پشت و روی کارت خودرو و در صورت نداشتن کارت خودرو اصل برگ سبز را در هر دو قسمت رو و پشت کارت خودرو آپلود کرده و منتظر بمانید همکاران ما بررسی کنند در صورت تایید بودن اطلاعات تغییر خودرو لحاظ میشود.
سلام من خودرو صفر گرفتم ولی فرآیند صدور برگ سبز زمانبر است. با توجه به اینکه حتی یک روز فعالیت در اسنپ هم برای من مهم است آیا روش دیگری جهت تغییر مشخصات خودرو وجود دارد؟
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
سلام من پلاکمو عوض کردم و پلاک جدیدمو تو اسنپ ثبت کردم چقد طول میکشه تا تایید بشه
باسلام کاربر محترم، مدارک جدیدی در حال حاضر برای شما ثبت نشده است، جهت ویرایش اطلاعات خودرو وارد برنامه اسنپ رانندگان شوید، سپس از قسمت بالا سمت راست روی قسمت ۳ خط بزنید، مرحله بعد وارد قسمت اطلاعات کاربری شوید شناسه خودرو را وارد کنید ( VIN) ثبت بزنید و بعد روی ویرایش بزنید و سپس وارد قسمت ویرایش مشخصات ماشین شوید، ابتدا اطلاعات خواسته شده مثل پلاک خودرو رنگ خودرو و VIN خودرو و موارد دیگر را وارد کنید، سپس عکس از پشت و روی کارت خودرو و در صورت نداشتن کارت خودرو اصل برگ سبز را در هر دو قسمت رو و پشت کارت خودرو آپلود کرده و منتظر بمانید همکاران ما بررسی کنند در صورت تایید بودن اطلاعات تغییر خودرو لحاظ میشود.
سلام من کاربری میخوام تغییر بدم میتونم
سلام دوست عزیز، در صورتیکه تمایل به تغییر سرویس دارید، می توانید در قسمت خدمات غیر حضوری باشگاه رانندگان اسنپ به ادرس: https://club.snapp.ir/online_support/ با انتخاب موضوع تغییر سرویس کاربری درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. لطفا بعد از ثبت درخواست سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.
من هرکاری میکنم وقتی به مرحله بارگذاری عکس میرسم یهو میپره بیرون شماره پشتیبانی هم فقط تلفن گویاست
سلام دوست عزیز، در صورتیکه در زمان ویرایش مشخصات خودرو و یا تکمیل مدارک، با خطا مواجه می شوید، می توانید در قسمت خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ به آدرس: https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را بطور واضح توضیح دهید و ثبت کنید، کارشناسان ما شما را راهنمایی میکنند. لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.موفق باشید.
سلام خسته نباشید
ببخشید
من ویرایش میکنم ولی برای بارگذاری تصاویر کارت ماشین که ثبت میزنم هنگ میکنه برنامه
ممنونم راهنمایی کنید
سلام دوست عزیز، در صورتیکه در زمان ویرایش مشخصات خودرو و یا تکمیل مدارک، با خطا مواجه می شوید، می توانید در قسمت خدمات غیرحضوری باشگاه رانندگان اسنپ به آدرس: https://club.snapp.ir/online_support/ درخواست خود را بطور واضح توضیح دهید و ثبت کنید، کارشناسان ما شما را راهنمایی میکنند. لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری مجدد چک کنید تا پاسخ را دریافت نمایید.موفق باشید.
با سلام وخسته نباشید
متاسفانه فعالیت اینجانب به خاطر بیمه نامه متوقف شده و بنده اتومبیل خود را بیمه گرده ام ونمی دانم چطور باید این مشکل را هل کنم چون کارت ماشین به دستم نرسیده وفقط یک عکس از برگ سبز سند دارم .لطفا اگر امکان داره بنده را راهنمای کنید ممنون
سلام کاربر عزیز،لطفا برای پیگیری مسدودی به بخش خدمات غیرحضوری سایت باشگاه رانندگان اسنپ مراجعه کنید(اصل برگ سبز مورد قبول است) و در قسمت ثبت درخواست پشتیبانی تیکت ثبت کنید.
همکارانمان در سایت پاسخگوی شما هستن لطفا سایت را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری چک کنید
لینک خدمات غیر حضوری:https://club.snapp.ir/online_support/
موفق باشید.
خودرو من اکو پلاس کنید شاسی بلند هست
سلام کاربر عزیز
لطفا لینک ارسالی را مطالعه کنید:https://club.snapp.ir/snapp-drivers-training/guide-echo-plus/
مد نظر داشته باشید در صورت دارا بودن شرایط اکوپلاس به صورت سیستمی برای شما فعال خواهد شد.موفق باشید.