آموزش رانندگان اسنپ

ویژگی جدید اپلیکیشن؛ امتیاز دادن کاربر راننده به مسافر

لویالتی

چقدر از همسفر اسنپی‌تان رضایت دارید؟

تا به امروز شما کاربران راننده اسنپ در پایان سفر اسنپی می‌توانستید رضایت خود از همسفرتان را فقط با ثبت راضی یا ناراضی ثبت کنید. در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن راننده اسنپ، می‌توانید دلایل رضایت و عدم رضایت خود از همسفرتان را هم انتخاب کنید و بر اساس نقاط مثبت و منفی موجود در اپلیکیشن به مسافر امتیاز بدهید.

ثبت امتیاز و نظرتان در مورد مسافران به اسنپ کمک می‌کند اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت سفر ثبت کرده و نهایتا به بهبود تجربه سفر کاربران راننده عزیز منجر خواهد شد.

چگونه در اپلیکیشن راننده اسنپ به مسافر امتیاز بدهیم؟

در پایان سفر صفحه‌ای برای شما کاربر راننده نمایش داده می‌شود. در این صفحه امکان امتیاز دادن به مسافر برای شما فراهم شده است. میزان رضایت خود از مسافر را با لمس ستاره‌ها مشخص کنید. یک ستاره به معنای کمترین میزان رضایت و ۵ ستاره به معنی بیشترین میزان رضایت است.

پس از لمس ستاره‌ها و ثبت امتیاز، صفحه مشخص کردن نقاط مثبت و منفی سفر ظاهر می‌شود. در این صفحه دلایل‌تان برای انتخاب ستاره را ثبت کنید.

چه مواردی جزو نقاط مثبت همسفر محسوب می‌شود؟

  • خوش‌برخورد بودن
  • حضور به‌موقع در مبدأ
  • رعایت اصول بهداشتی
  • تمیز نگه‌داشتن ماشین
  • رعایت قوانین اسنپ

نقاط منفی همسفر شامل چه مواردی است؟

  • رفتار ناخوشایند
  • حضور با تاخیر در مبدأ
  • رعایت نکردن اصول بهداشتی
  • پرداخت هزینه کمتر
  • سیگار کشیدن
  • تعداد بیشتر از ظرفیت

در صورتی که انتخاب شما فقط یک ستاره باشد، فقط نقاط منفی سفر نمایش داده می‌شود. در این شرایط می‌توانید مشکل یا مشکلاتی که در طول سفر با آن روبرو بوده‌اید را مشخص کنید.

اگر برای همسفر خود ۵ ستاره انتخاب کنید، فقط نقاط مثبت در صفحه به نمایش درمی‌آید و می‌توانید موارد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

ویژگی ثبت ستاره و انتخاب نقاط قوت و ضعف سفر راهی است برای رساندن حرف‌های شما به اسنپ، تا بتوانیم با بررسی این نظرات کیفیت سفرهای اسنپی را افزایش دهیم. ثبت امتیاز را با دقت انجام دهید و مطمئن باشید امتیازها و نظرات شما در ارتقای کیفیت سفرها موثر خواهد بود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۶۷ دیدگاه)

  1. امتیاز منفی به مسافر برابر است با کسر شدن امتیاز خود راننده ، از آنجای که راننده برای اسنپ ارزشی نداره زمانی که شما به مسافر امتیازمنفی بدهید خودتان کسر امتیاز میشوید

  2. باسلام خیلی از مسافرا تعداد اونا بیش از ظرفیت ماشین هس اعتراض هم کنی یا نمره منفی میدن یا رفتار ناخوشایندی دارن

  3. سلام من چند ثانیه مونده به مسافر کنسل می‌کنه این همه راه رو میرم ولی کنسل میشه این مهم نیست مهم اینه که چرا امتیاز من کم میشه

  4. امتیازدهی مسافر و راننده اگر در پایان سفر انجام شود و قضاوت زودهنگام از طرفین صورت نگیرد مشکلی بوجود نمیاید قطعا مسافران و رانندگان اسنپ جزو افراد باسواد وبا فرهنگی هستند و عوامل پشتیبانی هم کار کشته و احساسی برخورد نکنند ویکطرفه قضاوت نکنند سفر خوبی انجام خواهد شد انسانهایی مسافر من شدند که حالم دگرگون شده ولذت بردم شرایطی پیش میاد که باید جای راننده باشید که متوجه تصمیم به نفع بشوید سپاس

  5. سلام اکثریت مسافرهای اسنپ با شخصیت ومتین و آشنا به قوانین اسنپ هستند عده خیلی خیلی کمی از مسافرها به زور میخواهند تعداد بالا سوار بشوند مقاومت میکنند و مقصر راننده میدونند و باعث رنجش خود و راننده میشوند بایستی اطلاع رسانی وآگاهی مسافران را از طرق پیامک بالا ببرند و رانندگان اسنپ که همگی استعلام شده اند خوب و امین با دیدگاه مثبت معرفی شده و انرژی مثبت انتقال بدهند بی حرفی مسافر هنگام شب و انرژی منفی از طرف مسافر باعث کسلی و خواب آلودگی راننده میشود سپاسگذارم

  6. امتیاز دادن یا ندادن هیچ‌ تاثیری ندارد از طرف راننده به مسافر .بر فرض مسافر تاخیر داشته باشه یا موارد دیگر مثل سیگار کشیدن و عدم رعایت نظافت و غیره ثبت کنید… به عنوان راننده نتیجه نهایی همون میشه عدد صفر در هر عددی ضرب کنید باز صفر میشه حاصلش… کلا نمایشی هست تاثیری در رفتار مسافر ایجاد نمیکنه

  7. سلام . چرا امتیازات و ستارها مدتیه عقب میرن . و من تا این ساعت ۳ سفر رفتم ولی نوشته هیچ سفری انجام نشده و چند وقته سفرهای ساعت دوازده شب تا ۴ صبح محاسبه نمیشن . لطفا این مشکل سفرها و امتیازدهی رو حل کنید . ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا