آموزش رانندگان اسنپ

ویژگی جدید اپلیکیشن؛ امتیاز دادن کاربر راننده به مسافر

لویالتی

چقدر از همسفر اسنپی‌تان رضایت دارید؟

تا به امروز شما کاربران راننده اسنپ در پایان سفر اسنپی می‌توانستید رضایت خود از همسفرتان را فقط با ثبت راضی یا ناراضی ثبت کنید. در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن راننده اسنپ، می‌توانید دلایل رضایت و عدم رضایت خود از همسفرتان را هم انتخاب کنید و بر اساس نقاط مثبت و منفی موجود در اپلیکیشن به مسافر امتیاز بدهید.

ثبت امتیاز و نظرتان در مورد مسافران به اسنپ کمک می‌کند اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت سفر ثبت کرده و نهایتا به بهبود تجربه سفر کاربران راننده عزیز منجر خواهد شد.

چگونه در اپلیکیشن راننده اسنپ به مسافر امتیاز بدهیم؟

در پایان سفر صفحه‌ای برای شما کاربر راننده نمایش داده می‌شود. در این صفحه امکان امتیاز دادن به مسافر برای شما فراهم شده است. میزان رضایت خود از مسافر را با لمس ستاره‌ها مشخص کنید. یک ستاره به معنای کمترین میزان رضایت و ۵ ستاره به معنی بیشترین میزان رضایت است.

پس از لمس ستاره‌ها و ثبت امتیاز، صفحه مشخص کردن نقاط مثبت و منفی سفر ظاهر می‌شود. در این صفحه دلایل‌تان برای انتخاب ستاره را ثبت کنید.

چه مواردی جزو نقاط مثبت همسفر محسوب می‌شود؟

  • خوش‌برخورد بودن
  • حضور به‌موقع در مبدأ
  • رعایت اصول بهداشتی
  • تمیز نگه‌داشتن ماشین
  • رعایت قوانین اسنپ

نقاط منفی همسفر شامل چه مواردی است؟

  • رفتار ناخوشایند
  • حضور با تاخیر در مبدأ
  • رعایت نکردن اصول بهداشتی
  • پرداخت هزینه کمتر
  • سیگار کشیدن
  • تعداد بیشتر از ظرفیت

در صورتی که انتخاب شما فقط یک ستاره باشد، فقط نقاط منفی سفر نمایش داده می‌شود. در این شرایط می‌توانید مشکل یا مشکلاتی که در طول سفر با آن روبرو بوده‌اید را مشخص کنید.

اگر برای همسفر خود ۵ ستاره انتخاب کنید، فقط نقاط مثبت در صفحه به نمایش درمی‌آید و می‌توانید موارد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

ویژگی ثبت ستاره و انتخاب نقاط قوت و ضعف سفر راهی است برای رساندن حرف‌های شما به اسنپ، تا بتوانیم با بررسی این نظرات کیفیت سفرهای اسنپی را افزایش دهیم. ثبت امتیاز را با دقت انجام دهید و مطمئن باشید امتیازها و نظرات شما در ارتقای کیفیت سفرها موثر خواهد بود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۶۷ دیدگاه)

  1. سلام میشه بگیدمن که سفری نداشتم ازاول فروردین تاامروز چطور وبه چه دلیل ۶نمره ازامتیازمن کم کردید.ممنون

  2. سلام.میشه بگید من که از روزاول سال جدید سفری نداشتم چگونه محاسبه کردیدو۶نمره منفی به من دادیدواین کم شدن دلیلش چی بوده ممنون.

  3. سلام آقا یه تعمیر گاه خوب در استان مرکزی معرفی کنید این تعمیر گاه فضائلی معلوم نیست مکانیکی هست یا ضایعاتی این بابا بیشتر بسته هست روزی هم که بازه داره ضایعات خریداری میکنه هر وقت هم ماشین میبری تعمیرگاه یه مبلغ دیگه از راننده میگیره اما در لیست اسنپ یه مبلغ دیگه مینویسه

  4. باسلام ووقت بخیر پیشاپش سال جدید۱۴۰۳ رابه تمامی دست‌اندرکاران اسنپ تبریک عرض می نمایم.
    فصل گل صنوبره عیدی ما یادت نره. (۲)

  5. در بزرگراه لشگری ایستادم مسافر هزینه سفر را آنلاین پرداخت کرده بود با ایشان تماس گرفتم بعد از ۲۰ دقیقه گوشی مسافر خاموش بود ۵ دقیقه دیگر هم ایستادم خبری نشد .لغو سفر زدم ک جوابگو نیست .اما هیچ هزینه ای برای من پرداخت نشد از،طرف اسنپ.

  6. امتیاز دادن راننده به مسافر، و بلعکس یه بازی موش و گربه هست
    چند بار در جداول امتیازات راننده، گزینه ی درخواست نقدی بعنوان امتیاز منفی برای من ثبت شده،
    در صورتیکه در طول ۵ سال همکاری با اسنپ،حتی یکبار هم مسافر را مجبور به نحوه ی پرداخت نکردم،
    این امتیاز بازی بیشتر جنبه ی سرگرمی داره
    چون بیشتر مسافران ،همینجوری کیلویی یه چیزی را ثبت می‌کنند

  7. سلام من دوسال هست که کار بر اسنپ هستم و تا حالا حتی برای یک لحظه ماشین خودم را در اختیار کسی قرار ندادم،در امتیاز دهی مسافر برای من نوشتند تطابق نداشتن راننده با پروفایل خود در اپلیکیشن اسنپ،و برای من امتیاز منفی دادن..واقعا متاسفم.

  8. من هر بار که امتیاز صحیح ومنفی دادم موجب شد که فورا امتیاز خودم هم کم بشود مسافری وه کرایه خودرا نمیدهد چرا باید بتواند دوباره اسنپ بگیرد

  9. باسلام بابت کسرامتیاز درخواست وجه نقدی ۷امتیاز کسر شده مسافر آنلاین پرداخت نکرده کارت به کارت هم توصیه نشده کرایه جابجا نشود درخواست نقدی هم کسر امتیاز کردید چرا

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا