چقدر از همسفر اسنپیتان رضایت دارید؟
تا به امروز شما کاربران راننده اسنپ در پایان سفر اسنپی میتوانستید رضایت خود از همسفرتان را فقط با ثبت راضی یا ناراضی ثبت کنید. در جدیدترین بهروزرسانی اپلیکیشن راننده اسنپ، میتوانید دلایل رضایت و عدم رضایت خود از همسفرتان را هم انتخاب کنید و بر اساس نقاط مثبت و منفی موجود در اپلیکیشن به مسافر امتیاز بدهید.
ثبت امتیاز و نظرتان در مورد مسافران به اسنپ کمک میکند اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت سفر ثبت کرده و نهایتا به بهبود تجربه سفر کاربران راننده عزیز منجر خواهد شد.
چگونه در اپلیکیشن راننده اسنپ به مسافر امتیاز بدهیم؟
در پایان سفر صفحهای برای شما کاربر راننده نمایش داده میشود. در این صفحه امکان امتیاز دادن به مسافر برای شما فراهم شده است. میزان رضایت خود از مسافر را با لمس ستارهها مشخص کنید. یک ستاره به معنای کمترین میزان رضایت و ۵ ستاره به معنی بیشترین میزان رضایت است.
پس از لمس ستارهها و ثبت امتیاز، صفحه مشخص کردن نقاط مثبت و منفی سفر ظاهر میشود. در این صفحه دلایلتان برای انتخاب ستاره را ثبت کنید.
چه مواردی جزو نقاط مثبت همسفر محسوب میشود؟
- خوشبرخورد بودن
- حضور بهموقع در مبدأ
- رعایت اصول بهداشتی
- تمیز نگهداشتن ماشین
- رعایت قوانین اسنپ
نقاط منفی همسفر شامل چه مواردی است؟
- رفتار ناخوشایند
- حضور با تاخیر در مبدأ
- رعایت نکردن اصول بهداشتی
- پرداخت هزینه کمتر
- سیگار کشیدن
- تعداد بیشتر از ظرفیت
در صورتی که انتخاب شما فقط یک ستاره باشد، فقط نقاط منفی سفر نمایش داده میشود. در این شرایط میتوانید مشکل یا مشکلاتی که در طول سفر با آن روبرو بودهاید را مشخص کنید.
اگر برای همسفر خود ۵ ستاره انتخاب کنید، فقط نقاط مثبت در صفحه به نمایش درمیآید و میتوانید موارد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.
ویژگی ثبت ستاره و انتخاب نقاط قوت و ضعف سفر راهی است برای رساندن حرفهای شما به اسنپ، تا بتوانیم با بررسی این نظرات کیفیت سفرهای اسنپی را افزایش دهیم. ثبت امتیاز را با دقت انجام دهید و مطمئن باشید امتیازها و نظرات شما در ارتقای کیفیت سفرها موثر خواهد بود.
کم شدن امتیاژ لطفاً پیگیری کنید
سلام
بابت امتیاز دهی شاید مسافر که امتیاز میدهد اصلا ازخود اسنپ راضی نیست مثلاً از کرایه یا دیر در خواست
گرفتن یا لغو سفر از کاربر قبلی بهتر است که کاربران اسنپ از رضایت و نارضایتی مسافران در جریان باشند که
بهتر بتوانند خدمات ارائه دهند… باتشکر.
سلام مبداهای من خیلی دور میشه، جاهای دور میفته برا من فقد،دیگ اعصابم نمیکشه
من تا به امروز هیچ موقع از مسافر نخواستم که پرداخت نقدی داشته باشه یا آنلاین .پس چرا توامتیاز دهی نرم آزار. به رنگ قرمز برام اومده درخواست پرداخت نقدی
کاش میشد نمره ها و نظر های راننده را مسافر ببیند تا اگه مسافر خوبی هست ادامه دهد رفتارش را . یا اگر مسافر بدمسیر و بی ادب و بد رفتاری هست خودش را اصلاح کنید
ازامتیازدهی مسافران متأسفم
با سلام
۱-باید ترتیبی اتخاذ بشود که در مسافر در قسمتی از برنامه امتیاز خود را ببیند.
۲- باید ترتیبی اتخاذ شود هم راننده و هم مسافر به صورتی که متوجه نشوند. علل امتیاز ها منفی به رویتشان برسد . چون سامانه اسنپ اکنون ملیونها کاربر دارد و شرکت اسنپ میتواند با این کار یک فرهنگ سازی بزرگ در زمینه دریافت خدمات مسافرت شهری و احترام متقابل به رانندگان زحمتکش را انجام بدهد.
۳- پیشنهاد بعدی ، در صورت امتیاز منفی هم راننده و هم مسافر نتوانند از خدمات اسنپ استفاده کنند.( البته این کار باید با دیگر شرکت های خدمات تاکسی اینترنتی هماهنگ شود که فرد خاطی در صورت امتیاز منفی به دیگر پلتفرم ها مراجعه نکند و این محدود کردن فرد خاطی ، میتواند زمینه خوبی برای شروع ساختن رفتار افراد جامعه با یکدیگر باشد – البته شرکت نباید اولویت درآمد زایی داشته باشد، چون بی احترامی به مسافر یعنی بی احترامی به مشتری و بی احترامی به راننده یعنی بی احترامی به کارمند شرکت شما و این هر دو زمینه تنزل در شرکت را فراهم مینماید.
باتشکر – یک مسافر
کاش متوجه میشدیم کی ب ادم امتیاز منفی میده .والا ما ب مسافراتوهین نکردیم باخوش رویی برخوردکردیم چرا برامون رفتار نامناسب نوشتید
سلام این گزینه پیاده یا سوار کردن مسافر در دورتر از مبدا یا مقصد دیگر چه گزینه است چون مسافر در خارج مبدا سواریا پیاده نمی شود مگر به دلخواه خودش
باسلام وقت عالی بخیر لطفآ در صورت امکان نام مسافر نیز هنگام اعلام درخواست سفر مسافر بدلیل مشکلات شخصی قبلی قابل رویت برای کاربر راننده باشد که انتخاب نکند