آموزش رانندگان اسنپ

ویژگی جدید اپلیکیشن؛ امتیاز دادن کاربر راننده به مسافر

لویالتی

چقدر از همسفر اسنپی‌تان رضایت دارید؟

تا به امروز شما کاربران راننده اسنپ در پایان سفر اسنپی می‌توانستید رضایت خود از همسفرتان را فقط با ثبت راضی یا ناراضی ثبت کنید. در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن راننده اسنپ، می‌توانید دلایل رضایت و عدم رضایت خود از همسفرتان را هم انتخاب کنید و بر اساس نقاط مثبت و منفی موجود در اپلیکیشن به مسافر امتیاز بدهید.

ثبت امتیاز و نظرتان در مورد مسافران به اسنپ کمک می‌کند اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت سفر ثبت کرده و نهایتا به بهبود تجربه سفر کاربران راننده عزیز منجر خواهد شد.

چگونه در اپلیکیشن راننده اسنپ به مسافر امتیاز بدهیم؟

در پایان سفر صفحه‌ای برای شما کاربر راننده نمایش داده می‌شود. در این صفحه امکان امتیاز دادن به مسافر برای شما فراهم شده است. میزان رضایت خود از مسافر را با لمس ستاره‌ها مشخص کنید. یک ستاره به معنای کمترین میزان رضایت و ۵ ستاره به معنی بیشترین میزان رضایت است.

پس از لمس ستاره‌ها و ثبت امتیاز، صفحه مشخص کردن نقاط مثبت و منفی سفر ظاهر می‌شود. در این صفحه دلایل‌تان برای انتخاب ستاره را ثبت کنید.

چه مواردی جزو نقاط مثبت همسفر محسوب می‌شود؟

  • خوش‌برخورد بودن
  • حضور به‌موقع در مبدأ
  • رعایت اصول بهداشتی
  • تمیز نگه‌داشتن ماشین
  • رعایت قوانین اسنپ

نقاط منفی همسفر شامل چه مواردی است؟

  • رفتار ناخوشایند
  • حضور با تاخیر در مبدأ
  • رعایت نکردن اصول بهداشتی
  • پرداخت هزینه کمتر
  • سیگار کشیدن
  • تعداد بیشتر از ظرفیت

در صورتی که انتخاب شما فقط یک ستاره باشد، فقط نقاط منفی سفر نمایش داده می‌شود. در این شرایط می‌توانید مشکل یا مشکلاتی که در طول سفر با آن روبرو بوده‌اید را مشخص کنید.

اگر برای همسفر خود ۵ ستاره انتخاب کنید، فقط نقاط مثبت در صفحه به نمایش درمی‌آید و می‌توانید موارد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

ویژگی ثبت ستاره و انتخاب نقاط قوت و ضعف سفر راهی است برای رساندن حرف‌های شما به اسنپ، تا بتوانیم با بررسی این نظرات کیفیت سفرهای اسنپی را افزایش دهیم. ثبت امتیاز را با دقت انجام دهید و مطمئن باشید امتیازها و نظرات شما در ارتقای کیفیت سفرها موثر خواهد بود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۶۷ دیدگاه)

  1. سلام امتیاز من تادیروز ۴.۶۹بود امروز شده ۴.۷میخوام بدونم چرا این اتفاق افتاده

  2. سلام وخسته نباشید ما رانندگان چی کار کنیم تا مسافران از ما راضی باشن تا امتیاز خوب بدن به خدا این مسافرها دیگه خیلی پررو شدن وبعضی از مسافرها بلد نیست امتیاز دادن را وبه خاطر اون هر روز امتیاز ما کم می شه.

  3. با استفاده از امتیاز دهی در صورت رضایت نداشتن راننده از مسافر دیگه درخواست مسافر به اون راننده ناراضی داده نشه تا همانند شرکت های خارجی امتیاز دادن تاثیر در کیفیت سفر داشته باشه

  4. سلام تاحالا نمیدونستم چطوربه مسافرامتیازبدم ولی این لینک رودیدم بنظرم یادگرفتم بایدفرداحین کارکردن امتحان کنم ببینم چطوره .ومنم به مسافرهای بدامتیازمنفی بدم

  5. با سلام خسته نباشید میخواستم یک درخواست از عوامل اسنپ داشته باشم بامسافر به مقصد رسیدم سفر بعدی رو انتخاب کردم مسافر تقاضای ۵ کیلومتر دور تر را داشت گفتم شرمنده سفر بعدی در انتظاره ناراحت شدن نمره منفی که رفتار نامناسب دارم

  6. با سلام خسته نباشید میخواستم یک درخواست از عوامل اسنپ داشته باشم بامسافر به مقصد رسیدم سفر بعدی رو انتخاب کردم مسافر تقاضای ۵ کیلومتر دور تر را داشت گفتم شرمنده سفر بعدی در انتظاره ناراحت شدن نمره منفی که رفتار نام

  7. در مورد کمسیون هم توضیح بدین ۲۰ یا ۱۸ درصده
    مثلا کرایه ۲۰ هزار میزنه بعد از قبول سفر ۱۸ هزار میندازه منکه منظور از این کار رو متوجه نمیشم

  8. آقا خواهشا تو بحث امتیاز دادن به راننده یک تغییری انجام شود مسافر برای من زده عدم تطابق راننده لطفا پیگیری کنید

  9. سلام من خودم تمام سرویس هارو میرم اونوقت مسافر امتیاز میده عدم تطابق راننده لطفا پیگیری شود

  10. ای کاش گزارش راننده ها جدی گرفته شود و مسافران متخلف کلا مسدود شوند تا موجبات آزار و اذیت رانندگان دیگر ایجاد نشود

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا