آموزش رانندگان اسنپ

ویژگی جدید اپلیکیشن؛ امتیاز دادن کاربر راننده به مسافر

لویالتی

چقدر از همسفر اسنپی‌تان رضایت دارید؟

تا به امروز شما کاربران راننده اسنپ در پایان سفر اسنپی می‌توانستید رضایت خود از همسفرتان را فقط با ثبت راضی یا ناراضی ثبت کنید. در جدیدترین به‌روزرسانی اپلیکیشن راننده اسنپ، می‌توانید دلایل رضایت و عدم رضایت خود از همسفرتان را هم انتخاب کنید و بر اساس نقاط مثبت و منفی موجود در اپلیکیشن به مسافر امتیاز بدهید.

ثبت امتیاز و نظرتان در مورد مسافران به اسنپ کمک می‌کند اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت سفر ثبت کرده و نهایتا به بهبود تجربه سفر کاربران راننده عزیز منجر خواهد شد.

چگونه در اپلیکیشن راننده اسنپ به مسافر امتیاز بدهیم؟

در پایان سفر صفحه‌ای برای شما کاربر راننده نمایش داده می‌شود. در این صفحه امکان امتیاز دادن به مسافر برای شما فراهم شده است. میزان رضایت خود از مسافر را با لمس ستاره‌ها مشخص کنید. یک ستاره به معنای کمترین میزان رضایت و ۵ ستاره به معنی بیشترین میزان رضایت است.

پس از لمس ستاره‌ها و ثبت امتیاز، صفحه مشخص کردن نقاط مثبت و منفی سفر ظاهر می‌شود. در این صفحه دلایل‌تان برای انتخاب ستاره را ثبت کنید.

چه مواردی جزو نقاط مثبت همسفر محسوب می‌شود؟

  • خوش‌برخورد بودن
  • حضور به‌موقع در مبدأ
  • رعایت اصول بهداشتی
  • تمیز نگه‌داشتن ماشین
  • رعایت قوانین اسنپ

نقاط منفی همسفر شامل چه مواردی است؟

  • رفتار ناخوشایند
  • حضور با تاخیر در مبدأ
  • رعایت نکردن اصول بهداشتی
  • پرداخت هزینه کمتر
  • سیگار کشیدن
  • تعداد بیشتر از ظرفیت

در صورتی که انتخاب شما فقط یک ستاره باشد، فقط نقاط منفی سفر نمایش داده می‌شود. در این شرایط می‌توانید مشکل یا مشکلاتی که در طول سفر با آن روبرو بوده‌اید را مشخص کنید.

اگر برای همسفر خود ۵ ستاره انتخاب کنید، فقط نقاط مثبت در صفحه به نمایش درمی‌آید و می‌توانید موارد مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.

ویژگی ثبت ستاره و انتخاب نقاط قوت و ضعف سفر راهی است برای رساندن حرف‌های شما به اسنپ، تا بتوانیم با بررسی این نظرات کیفیت سفرهای اسنپی را افزایش دهیم. ثبت امتیاز را با دقت انجام دهید و مطمئن باشید امتیازها و نظرات شما در ارتقای کیفیت سفرها موثر خواهد بود.

آیا این مطلب به شما کمک کرد؟

با نظرات خود ما در ارائه بهتر خدمات یاری نمایید.

ثبت دیدگاه

دیدگاه کاربران راننده (۶۷ دیدگاه)

  1. امتیازات منفی که از طرف مسافر به راننده داده میشه را به رانندگان اطلاع دهیدکه بتونه نسبت به رفع آنها و جلوگیری از تکرار د وباره اقدام کنه

  2. برای رانندگان اسنپ این امتیاز ها هیچ تاثیری ندارد .مهم فقط متعادل بودن کرایه ها میباشد. درهفته فقط یکروز کرایه نسبتا خوب است .تعداد سفر ها را بررسی کنید .هوشنگ

  3. سلام من یک راننده اسنپی هستم اگه امکان داره یک لاستیک فروشی به نرخ دولتی به ما رانندگان معرفی کنید چون ماشینامون دیگه گل تایر تمام شده یعنی صاف شده وباید تعویض بشه

  4. امیتاز دادن هیییییچ تاثیری ندارد مثل به مترسکی هستی ک واس دلخوشی خودت یه امیتاز میدی به سفر ک انجام دادی یا نارضایتی داری یا رضایت داری از سفر نه به مسافر میرسه نه به اسنپ من چون امتحان‌کردم همجوره با ۲تا خط الکی هست

  5. امتیاز پایین به مسافر هیچ تاثیری ندارد حتی بعضا اعلام منفی و درج مورد آن سبب کسر امتیاز راننده می‌شود خوب بود مسافر در جریان علت آن قرار می‌گرفت

  6. اگه امتیاز دادن به مسافر به رویت مسافر برسه بهتره تا از این طریق بیشتر جذب اسنپ بشه و به بقیه هم پیشنهاد استفاده از اسنپ رو بده

    1. با سلام

      محمدامین عزیز این ویژگی برای برخی از کاربران راننده فعال شده وبه مرور برای همگی فعال خواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا دیدگاه خود را در کادر زیر ثبت کنید بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته‌های مشابه

دکمه بازگشت به بالا