
در جدیدترین بهروزرسانی اپلیکیشن راننده اسنپ، میتوانید دلایل رضایت و عدم رضایت خود از همسفرتان را هم انتخاب کنید و بر اساس نقاط مثبت و منفی موجود در اپلیکیشن به مسافر امتیاز بدهید.
ثبت امتیاز و نظرتان در مورد مسافران به اسنپ کمک میکند اطلاعات بیشتری در مورد کیفیت سفر ثبت کرده و نهایتا به بهبود تجربه سفر کاربران راننده عزیز منجر خواهد شد.
راهنمای ثبت امتیاز برای مسافر در اپلیکیشن رانندگان اسنپ
در پایان سفر اسنپی، صفحهای برایتان باز میشود که از شما میخواهد به مسافرتان امتیاز بدهید. میزان رضایت شما از مسافر با لمس ستاره مشخص میشود و یک ستاره به معنای کمترین میزان رضایت و ۵ ستاره به معنی بیشترین میزان رضایت است.
دقت داشته باشید انتخاب ستاره سمت راست به معنی بیشترین امتیاز و انتخاب ستاره سمت چپ به معنی کمترین امتیاز است.

نکات مهم ثبت امتیاز برای مسافر
- خوشبرخورد بودن، حضور بهموقع در مبدأ، رعایت اصول بهداشتی، تمیز نگهداشتن ماشین و رعایت قوانین اسنپ جزو نقاط مثبت همسفر اسنپی شما محسوب میشود.
- رفتار ناخوشایند، حضور با تأخیر در مبدأ، رعایتنکردن اصول بهداشتی، پرداخت هزینه کمتر، سیگار کشیدن و تعداد بیشتر از ظرفیت جزو نقاط منفی مسافر بهحساب میآید.
- در صورتی که انتخاب شما فقط یک ستاره باشد، فقط نقاط منفی سفر نمایش داده میشود. در این شرایط میتوانید مشکل یا مشکلاتی که در طول سفر با آن روبرو بودهاید را مشخص کنید.
- اگر برای همسفر خود ۵ ستاره انتخاب کنید، فقط نقاط مثبت در صفحه به نمایش درمیآید و میتوانید دلایل امتیاز خود را ثبت کنید.
- انتخاب درست دلایل مثبت و منفی برای ثبت امتیاز کمک میکند تا مسافرتان هم نسبت به رفتار خود آگاهتر شود و نقاط منفی را بهبود ببخشد.
ویژگی ثبت ستاره و انتخاب نقاط قوت و ضعف سفر راهی است برای رساندن حرفهای شما به اسنپ، تا بتوانیم با بررسی این نظرات کیفیت سفرهای اسنپی را افزایش دهیم. ثبت امتیاز را بادقت انجام دهید و مطمئن باشید امتیازها و نظرات شما در ارتقای کیفیت سفرها مؤثر خواهد بود.